تاریخ انتشار: ۱۹:۰۴ - ۰۵ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

دستور محسنی اژه‌ای برای آزادی برخی از بازداشتی‌های اعتراضات در پی پیروزی تیم ملی

رئیس قوه قضاییه به مراجع ذیربط قضایی برای بهره مندی زندانیان از ارفاقات قانونی و بازگشت آنان به آغوش گرم خانواده دستور ویژه داد.

بازداشتی های عتراضات مردمی

رویداد۲۴ میزان نوشت: در پی پیروزی شورانگیز و بازی غیرتمندانه ملی‌پوشان تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم ملی فوتبال کشور ولز و شعف و شادمانی پدید آمده در سراسر ایران اسلامی و تجلی و تبلور روح جمعی و اتحاد و همبستگی ملی، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه به مراجع و مراکز ذیربط قضایی دستور داد به شکرانه عنایت پروردگار و مسرت و سرور ملی حاصل از ظفرمندی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا می‌باشند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد و مقدمات آزادی و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده‌های‌شان در اولین فرصت ممکن فراهم گردد.


بیشتر بخوانید:  امام جمعه سنندج: دولتمردان نباید همه جوانان را اغتشاشگر بنامند


البته در دستور رئیس دستگاه قضا تصریح شده که بدیهی است کسانی که در اعتراضات اخیر مرتکب جنایت شده و باعث مجروح شدن یا فوت ماموران امنیتی و بسیجی شده و قرآن را سوزاندند، قابل اغماض و بخشش نیستند و تاکید ما این است که برای عناصر و مسببان اصلی اعتراضات اخیر، هیچ جای ارفاق وجود ندارد.

دستور محسنی اژه‌ای برای آزادی برخی از بازداشتی‌های اعتراضات در پی پیروزی تیم ملی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
1
8
برو جا ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
1
6
اگر گناهکاره چرا ازاد میکنی و اگربیگناهه چرا بازداشتشون کردین
بلبل
|
Canada
|
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
2
5
به به ، چه کار خوبی . یه سوت بلبلی بزن به افتخارش !
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
0
3
جناب اژه ای بد نیست جنابعالی یا بازرسان قوه قضاییه بطور نامحسوس سری به دادسرای عمومی انقلاب رشت بزنید، عده ای کم سن و سال ، کم سواد، بسیار بی ادب و بی حیا پشت این میزها با ارباب رجوع چه می کنند، رشوه ، زیرمیزی، عقداخوت، بیعدالتی بیداد می کند، ببینید آبرو و پرونده های مردم دست چه کسانی افتاده؟ با بازدید رسمی که مساویست با تظاهر و نوکرم و چاکرم گفتمها مسائل و معضلات به هیچ وجه حل نخواهد شد. بعنوان نمونه دادیار متخلف با پایمال کردن حق شاکی به او می گوید من از کسی ترسی ندارم برو هر کار میخواهی بکن، همین که هست! فکر می کنید دادستان و یا رئیس کل جوابگو بوده اند؟ باندی زشت که مرزهای بیعدالتی را درنوردیده و هیچکس نیست که به داد برسد.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان