تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۰۹ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

پیام قالیباف به تیم ملی فوتبال: خدشه‌ای به توانمندی‌تان وارد نشد

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به اعضای تیم ملی فوتبال تصریح کرد، بازماندن از صعود خدشه‌ای به شایستگی و توانمندی‌های آن‌ها وارد نمی‌سازد.

پیام قالیباف به تیم ملی فوتبال: خدشه‌ای به توانمندی‌تان وارد نشد
رویداد۲۴ محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به اعضای تیم ملی فوتبال تصریح کرد، بازماندن از صعود خدشه‌ای به شایستگی و توانمندی‌های آن‌ها وارد نمی‌سازد.

محمد باقر قالیباف در این پیام نوشت: جوانان برومند و پرتوان تیم ملی فوتبال کشورمان علی‌رغم بازی‌های قابل‌قبول و میدان‌داری در آوردگاه رقابت‌های جام‌جهانی از صعود به مرحله بعد بازماندند که این امر در شایستگی و توانمندی‌های آنان خدشه‌ای وارد نمی‌سازد.


بیشتر بخوانید: طرح روزنامه دولت پس از بازی ایران و آمریکا/ تیم ملی با بی‌وطن‌های نامرد جنگید


وی افزود: ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به تمامی بازیکنان، کادرفنی و سرپرستان تیم ملی فوتبال، امیدوارم با تلاش و همت بیشتر در سایر رقابت‌های پیش‌رو موفق و سربلند باشید.

تیم ملی فوتبال کشور سه شنبه شب با شکست مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا از رقابت‌های بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال حذف شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
0
3
چه کردید با ملت و مملکت در این یکسال که دیشب مراسم شادی مردم برای باخت تیمشون بود ادم دلش میخواست گریه کنه نه برای باخت تیم برای دل مردم بعداز برد حریف... شرم برشما باد شرم برشما باد که اینگونه مملکت رو به هم ریختید و مردم رو متنفر کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
اقای سیسمونی باف خوب کنف شدید حالا هرچیم بگید باز میدونیم تو دلتون چه خبره.... و حال میکنیم چون این تیم از مردم نبود مقابل مردم بود...
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
0
3
یه فوتبال برای مردم مونده بود،اونم ازشون گرفتید.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
0
0
اولین باره می بینم یکی از سران قوا برای باخت و حذف تیم ملی از جام جهانی پیام تبریک میده!!واقعا ایشون(قالیباف)حالش خوبه!؟ یعنی تیم ما اینقدر عالی بازی کرده و ما خبر نداشتیم!؟
نظرات شما
پیشخوان