تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۰۹ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

یک ادعای جنجالی: کارلوس کی‌روش از تیم ملی ایران جدا شد!

رسانه مصری از پایان همکاری سرمربی پرتغالی با فدراسیون فوتبال ایران خبر داده است.

جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی

رویداد۲۴ ایلنا: در شرایطی که کارلوس کی‌روش و مهدی تاج با وعده کسب نتیجه مناسب در گروه دوم جام جهانی کار را در فدراسیون استارت زده بودند، با نتایجی ضعیف از جام کنار رفتند.

تیم ملی فوتبال ایران که موفق شده بود با صعودی زودهنگام به جام جهانی، خود را مهیای رقابتی سخت با رقبا کند، بعد از شکست ۶ گله برابر انگلیس، برابر ولز به برتری دست یافت تا امیدها برای صعود زنده بماند. با این حال در دیدار پایانی و در شرایطی که شاگردان کارلوس کی‌روش قادر بودند با کسب حداقل امتیاز از این جدال حیثیتی جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کنند، در نمایشی ضعیف برابر آمریکا شکست خوردند.

اکنون رسانه مصری خبر از پایان همکاری کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران و تیم ملی بعد از ناکامی در جام جهانی داده است.


بیشتر بخوانید:  واکنش هواداران تیم ملی به باخت ایران؛ کی‌روش ترسو بود! +فیلم


مهدی تاج که پیش از این بعد از پایان همکاری با کارلوس کی‌روش در جام ملت های قطر، اقدام به جذب جنجالی مارک ویلموتس کرده بود تا بدهی بزرگی را به گردن فدراسیون فوتبال بیندازد، در بازگشت دوباره به سمت خود در انتخابات چند ماه قبل، با ادعای حضوری موفق بهمراه کارلوس کی‌روش در گروه، کار را استارت زده بود.

با این حال تیم تحت هدایت کارلوس کی‌روش با دو شکست مقابل حریفان اصلی، از صعود بازماند تا یک حسرت بزرگ را شکل دهد.

یک ادعای جنجالی: کارلوس کی‌روش از تیم ملی ایران جدا شد!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
0
0
حالا تو این همه حضورش مثلا چه دستاوردی داشته!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
0
0
تاج را محاکمه کنید .
آریو برزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
0
0
امیدوارم حقیقت داشته باشه و این دندان فاسد از فوتبال مملکت از ریشه کنده بشود.
hooman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
0
0
آقا‌جان‌ دوره این مربی در ایران و کلا دنیا تموم شده. بره تو جزیره خصوصیش حموم آفتاب بگیره. تیم صعود کرده رو هلو تو گلو دادن داست آقا. چیکار کرد؟؟ باز دفاع،دفاع! به والله مربی داخلی بود از این بابا بهتر کارمیکرد. ۶ هیچ انگلیس رو طارمی کمی قابل تحمل کرد. برد ولز تو دقایق اضافی ۱۰ دقیقه ای و شانسی توسط دفاع تیم زده میشه و تو حیرونی ولز، دومی هم راحت. کار بچه ها بود شخصا و تاکتیک کیروش نبود. تو بازی آخر هم نشون داد عوض بشو نیست. این‌جربی، دروازه بان بود تو دوران بازیش.یعنی بززگترین ترس و فوبیاش، گل خوردنه. اتوبوس میچینه، وقتی هم‌گل خورد هییییچ برنامه ای برای جبران نداره جز دفاع بیشتر. ایران ۸۵ میلیونی واقعا بهتر از این ۲۰ نفر نداره؟؟ با سیستم ۵-۴-۱ تو سال ۲۰۲۲ بازی کنی به امید ضد حمله با ۱ فوروارد؟ تو بازی آخر حتی مساوی کافی بود... فساد و زد و بند همه چیز این خاک رو نابود‌کرده
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان