تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۱۴ آذر ۱۴۰۱

سکونت خانواده‌های تیم انگلیس در کشتی غول‌پیکر در جام جهانی

همسران و خانواده‌های بازیکنان و اعضای تیم ملی انگلیس در جریان جام جهانی قطر در یک کشتی غول‌پیکر و فوق مدرن سکونت دارند.

کشتی MSC Europa  جام جهانی

رویداد۲۴  این درست است که اغلب مردم در جهان برای سفر به کشور‌های دیگر به هواپیما اعتماد بیشتری دارند با این حال، دسته دیگری ممکن است کشتی‌های بزرگی را ترجیح دهند که از امکاناتی، چون مراکز خرید، رستوران‌های لوکس و ... برخوردارند. همسران و دوست دختران بازیکنان تیم ملی انگلیس نیز در این دسته قرار دارند. این کشتی که حامل خانواده‌های بازیکنان تیم ملی انگلیس در جریان جام جهانی قطر بوده است، چه مشخصاتی دارد؟

در حالی که امثال هری کین و دیکلان رایس و هری مک وایر تلاش می‌کنند جام جهانی قطر را از آن خود کنند، همسران و خانواده‌های آن‌ها در کشتی گردشگری به سر می‌برند که قیمت آن بیش از یک میلیارد دلار است.

کشتی MSC Europa یکی از برجسته‌ترین کشتی‌های موجود در جهان است که برای سفر در اقیانوس‌ها و دریا‌ها می‌توان به آن اعتماد کرد و به خودی خود یک شهر فوق مدرن است. هزینه اقامت در این کشتی در حدود ۷ هزار و ۱۵۰ دلار آمریکا است.

این کشتی در طول برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در سواحل دوحه پهلو گرفته است. این کشتی غولپیکر ۲ هزار و ۶۳۳ کابین دارد و اغلب اتاق‌های آن دارای تختخواب، کمد لباس، حمام و و تلویزیون است.

علاوه بر آنچه اشاره شد، در کشتی MSC Europa، مجموعه‌ای از فعالیت‌ها برای تفریح ​​کامل موجود است که شامل شش استخر شنا، ۱۴ استخر مشرف به اقیانوس و یک مسیر پیاده‌روی ۶۴۳ فوتی است. همچنین یک زمین اسکی ۷۵ متری در این کشتی وجود دارد که طولانی‌ترین زمین اسکی در هر کشتی در جهان است.

یک تئاتر با ۱۱۵۳ صندلی برای مهمانان برای لذت بردن از فیلم‌ها یا حتی مسابقات جام جهانی نیز در این کشتی موجود است.

این کشتی ۱، ۰۸۳ فوت (۳۳۰ متر) طول و  ۱۵۴ فوت (۴۷ متر) عرض دارد و از یک طراحی بدنه به شکل Y برای به دست آوردن نمای گسترده و طراحی قوس به شکل G برای راندمان مصرف سوخت و پایداری ترکیب شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان