تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۰۲ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

ادعای رابرت مالی: ایران فرصت برای بازگشت سریع و فوری به برجام را رد کرد

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در گفت‌وگویی مدعی شد این ایران بود که در ماه سپتامبر به فرصت برای احیای برجام پشت کرد.

رابرت مالی

رویداد۲۴   ایسنا نوشت: رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران روز جمعه در گفتگو با رادیو لیبرتی در پاسخ به این سوال که آیا برجام مرده است؟ گفت: من مسئول نوشتن آگهی ترحیم نیستم. وظیفه من محافظت از منافع آمریکا است. ما به طور واضح گفته‌ایم که ما و ایران در ماه سپتامبر فرصت طلایی برای احیای برجام داشتیم و همگی ما موافق توافق بودیم. حتی برای یکی دو روز تصور می‌کردیم که ایران نیز موافق است و آن‌ها در دقیقه آخر با تقاضا‌هایی بازگشتند که می‌دانستند هیچ‌کس نمی‌تواند آن‌ها را بپذیرد. پس این آن‌ها بودند که فرصت برای بازگشت سریع و فوری به برجام را رد کردند.

وی در ادامه افزود: ما هنوز به دیپلماسی باور داریم. ما علی‌رغم تمام اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر رخ داده، باور داریم که بهترین راه برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای از طریق توافق هسته‌ای است.

وی با بیان این که ما آماده ادامه دادن به دیپلماسی هستیم، مدعی شد:، اما ایران طرفی بود که در ماه سپتامبر به فرصت فوری برای احیای توافق هسته‌ای پشت کرد.

مالی همچنین در ادامه سخنان مداخله‌جویانه‌اش به اظهارنظر درخصوص ناآرامی‌های اخیر در ایران پرداخت و مدعی شد که این کشور تحریم‌های خود علیه ایران را کاهش داده تا اطمینان یابد که مردم ایران توانایی ارتباط با یکدیگر را دارند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: احیای برجام
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
5
5
برجام و خودتون نابود کردید با خروج یکجانبه ازش ۴ سال پیش از اون زمان هم قیمت بیشتر اجناس تو ایران ۴۰ برابر شد
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
4
5
این یه سنت قدیمی حزب دموکرات امریکا هست که هر چند ماه یکبار شانتاژ و ضرب العجل برجامی بدهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
0
0
هم شما آمریکاییها هم کاسبان تحریم سر مردم ایران و خوردید خدا همه تون لعنت کنه
کرامت سلیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
0
0
در انتظار روشن شدن حقیقت از دل تاریکی ها تا روشنایی عدالت و دنیای بدون جنگ ، تنها به اندازه کمی فکر و تعقل بر روی حقیقت برجام و انرژی هسته ای زمان لازم است..........

کافیست بدون تعصب و بافکر نو و واقعی به موضوع نگاه کنید.
نظرات شما
پیشخوان