تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۲۶ آبان ۱۳۹۵
مهدی پاشازاده در گفت‎وگو با رویداد۲۴:

من به این تیم ملی امیدوارم

بازی با سوریه در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، بهانه‌ای شد برای گپ‌و‌گفتی کوتاه با مهدی پاشازاده، یکی از بهترین مدافعان استقلال و تیم ملی در سال های نه چندان دور که سابقه بازی در جام جهاونی ۹۸ فرانسه و بازی درخشان پلی آف با استرالیا را در کارنامه دارد. پیشکسوت استقلال که سرمربیگری راه آهن در لیگ یک را برعهده دارد، از بازی پنجم ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی، شرایط راه آهن در لیگ یک و همچنین استاد و بزرگ استقلال مرحوم منصور پورحیدری برایمان می‌گوید.
رویداد۲۴- بازی با سوریه در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، بهانه‌ای شد برای گپ‌و‌گفتی کوتاه با مهدی پاشازاده، یکی از بهترین مدافعان استقلال و تیم ملی در سال‎های نه چندان دور که سابقه بازی در جام جهانی ۹۸ فرانسه و بازی درخشان پلی آف با استرالیا را در کارنامه دارد. پیشکسوت استقلال که سرمربیگری راه آهن در لیگ یک را برعهده دارد، از بازی پنجم ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی، شرایط راه آهن در لیگ یک و همچنین استاد و بزرگ استقلال مرحوم منصور پورحیدری برایمان می‌گوید.

*بازی ایران با سوریه را دیدید؟ نظرتان در مورد بازی چیست؟
نه بطور کامل ولی دقایق زیادی از بازی را دیدم. شرایط سختی در زمین حاکم بود. در واقع شرایط عادی نبود که بخواهیم بگوییم ایران خوب یا بد. البته تساوی با سوریه ما را راضی نمی‎کند ولی یک امتیاز در زمین حریف هم خوب است. به هرحال در صدر جدول قرار داریم و باید مثبت فکر کنیم. ما سرتر از حریف بودیم و باید به آینده امیدوار باشیم. در واقع من به این تیم ملی امیدوارم.

*فکر می‌کنید غیبت چند بازیکن تاثیری در نتیجه داشت؟
خیلی نه ولی خب اگر سردار آزمون بود شاید تیم بهتر کار می‎کرد. البته همانطور که گفتم چون شرایط مساعد نبود، خیلی نمی‌توان گفت که اگر همه بچه ها بودند حتما بهتر نتیجه می‌گرفتیم.

*از تیم ملی بگذریم؛ در مورد شرایط تیمتان در لیگ یک و مشکلات مالی بگویید، آیا اوضاع بهتر شده؟
خدا را شکر از نظر فنی همه چیز خوب است. با بازی هایی که ما انجام دادیم نشان دادیم که تیم منسجم و خوبی هستیم. خیلی از تیم‌ها مشکلات مالی دارند ولی مثل ما نیستند و مشکلات ما را ندارند. مثلا ما حتی مشکل لباس، مسافرت و... داریم و مشکلاتمان در آخرین حدی است که یک تیم می‌تواند داشته باشد ولی با این حال با تمام توان و شرافتمان ادامه می‌دهیم. من به این بچه ها افتخار میکنم و از نظر من این بازیکنان و نوع بازی‎شان قابل تحسین است.

*به عنوان پیشکسوت استقلال، در مورد استقلال و نتایجی که با منصوریان گرفته چه نظری دارید؟
فکر می‌کنم استقلال به شرایط خوبش رسیده و باید همینطور ادامه بدهد‌. مربیگری کار سختی است ولی بنظرم منصوریان تا الان موفق بوده. در مورد تیم ملی هم این نظر سرمربی است که چه بازیکنی را دعوت کند. البته بودن بازیکنان استقلال در تیم ملی افتخاری است برای ما، ولی خب فعلا شرایط اینگونه است. همانطور که چند سال پیش ۷٬۸ آبی‎پوش در تیم ملی بودند الان وضعیت اینگونه ایجاب می‌کند که یکی دو نماینده داشته باشد که البته از نظر من این مسائل خیلی مهم نیست و موفقیت تیم ملی در اولویت است.

*در آخر به عنوان کسی که سال‌ها با مرحوم پورحیدری کار کرده و شاگرد ایشان بوده‌اید، صحبتی دارید بفرمایید.
منصورخان بزرگ استقلال بوده و هست و خواهد بود. فقدان ایشان شرایط سختی را بوجود آورد و ضایعه سختی بود. من افتخار شاگردی ایشان، هم در بازیگری و هم در مربیگری را داشتم. روزها و لحظات خوبی را با هم داشتیم. شاید اختلاف سلیقه بوده و حتی بحث هم کردیم ولی خب جزو زندگی کاری ما بوده. من اصلا فکرش را نمی‌کردم که چنین اتفاقی بیفتد. چون حدوداً یک سال پیش خیلی قبراق و سرحال بودند و با هم کار می‌کردیم. پورحیدری واقعا‌ً انسان خوب و بزرگی بود. من مجدداً همین‌جا درگذشت منصورخان را به خانواده ایشان، همه استقلالی ها و هواداران این عزیز تسلیت می‌گویم.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان