تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۰۶ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
وزیر آموزش و پرورش:

معاندان می‌خواهند القا کنند جمهوری اسلامی برای زنان هیچ کاری نکرده/ حفظ نظام از اوجب واجبات است

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دشمن در صدد این است تا به سیاه نمایی دستاورد‌های انقلاب اسلامی بپردازد، گفت: معاندان انقلاب اسلامی درصدد هستند القا کنند جمهوری اسلامی برای زنان هیچ کاری نکرده است.

معاندان می‌خواهند القا کنند جمهوری اسلامی برای زنان هیچ کاری نکرده/ حفظ نظام از اوجب واجبات است

رویداد۲۴ یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش شب گذشته در مسجد فاطمیه شهرستان بهشهر، به تبیین جنبه‌های عمیق شخصیت بانوی نمونه اسلام حضرت فاطمه (س) پرداخت.

به گزارش ایسنا،  وی به وجه اشتراک بین شهادت حضرت زهرای مرضیه، یوم‌الله نهم دی و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: آن نقطه مشترک را حضرت زهرا برای ما تعیین کرد و آن دفاع از حریم ولایت است.

وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم، تصریح کرد: بانویی که یکی از القاب وی "مخدره" بود یعنی کسی او را نمی‌دید و حتی از روبه‌رو شدن با نابینا پرهیز داشت.

این مسئول کشوری با اشاره به رشادت و ولایت مداری حضورت فاطمه (س) یادآور شد: بانوی مرضیه (س) روزی که حریم ولایت را در خطر می‌بیند به مسجد می‌آید و خطبه می‌خواند کمااینکه دختر ایشان حضرت زینب کبری (س) نیز یک روز پس از واقعه عاشورا، راهبری تحول را عهده‌دار شد.

نوری در همین زمینه ادامه داد: مادر بزرگوار حضرت زهرا نیز همه ثروت و حتی جان خود را در طبق اخلاص قرار داد و به‌عنوان علتِ مُحدثه حکومت اسلامی، تلاش کرد یار و یاور پیامبر اسلام باشد.

وی با بیان اینکه امروز شبکه‌های امپریالیستی تلاش دارند زنان ما را از این سه منبع فیض یعنی حضرت خدیجه (س)، حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) محروم کنند، اظهار کرد: باید واقع‌نگر باشیم از ۳۰ درصد باسوادی دختران به ۹۹ درصد رسیدیم، آمار زنان شاغل در آموزش و پرورش امروز ۵۴ درصد است و آمار مردان ۴۶ درصد رسید؛ ضمن اینکه اگر به دانشگاه‌ها سری بزنیم می‌بینیم درصد دانشجویان دختر حدود ۵۰ درصد است و این افتخار بزرگی برای نظام اسلامی است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دشمن در صدد این است تا به سیاه نمایی دستاورد‌های انقلاب اسلامی بپردازد، گفت: معاندان انقلاب اسلامی درصدد هستند القا کنند جمهوری اسلامی برای زنان هیچ کاری نکرده است.

این مسئول در ادامه به تشکیل حکومت توسط پیامبران اشاره کرد و افزود: امام راحل با همین نگاه اقدام به تشکیل حکومت کردند و امروز نیز همان‌گونه که بنیانگذار نظام اسلامی گفتند حفظ این نظام از اوجب واجبات است.

وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم امروز در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در مرکز مازندران حضور دارد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
0
12
حفظ نظام اوجب واجبات است حتا با کشتن هشتاد میلیون نفر!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
0
11
حضرت فاطمه س از ولایت امام معصوم ع دفاع کرد نه از حکومت نامشروع و فاسد.
اولا خمینی معصوم نبود تا حرفش حجت باشه دوما این نظام الوده به اختلاس و ..... می باشد که اگر هم پاک می بود از جان امام معصوم ع با ارزشتر نبود همین کافی که خداوند برای حفظ جان اخرین امام معصوم ع امر غیبت را قرار داده و مردم را از نعمت معصوم ع محروم کرده.

محمد بن فرج گويد : امام باقر (ع) بمن نوشت : زمانی كه خدای تبارك و تعالی بر خلقش خشم كند ما را از مجاورت آنها دور كند . (كافی جلد 2 ص 145 ش 31 )

زراره گـويـد: شنيدم امام صادق (ع) مى فرمود: براى آن جوان پيش از آنكه قيام كـنـد، غـيـبـتـى اسـت ، عـرضكردم : چرا؟ فرمود: ميترسد و با دست اشاره بشكم خود كرد (يـعـنـى مـى تـرسـد شـكـمـش را پـاره كنند) سپس فرمود: اى زراره ! اوست كه چشم براهش بـاشـند، و اوست كه در ولادتش ترديد شود: برخى گويند: پدرش بدون فرزند مرد، و بـرخـى گويند: در شكم مادر بود (كه پدرش وفات يافت و سپس هم بدينا آمد) و برخى گويند: دو سال پيش از وفات پدرش متولد شد و اوست كه در انتظارش باشند ولى خداى عـزوجـل دوسـت دارد شـيـعـه را بـيـازمـايـد، در زمـان (غـيـبـت ) اسـت اى زراره كـه اهـل بـاطـل شـك مى كنند، زراره گويد: من عرضكردم ، قربانت ، اگر من به آن زمان رسيدم چـكـار كـنـم ؟ فـرمـود: اى زراره : اگـر بـه آن زمـان رسـيـدى ، بـا ايـن دعا از خدا بخواه : خـدايـا خـودت را بـه مـن بـشـنـاسـان ، زيـرا اگـر تـو خودت را به من بشناسانى ، من رسولت را نشناسم خدايا تو پيغمبرت را بمن بشناسان ، زيرا اگر تو پيغمبرت را بمن نشناسانى ، من حجت ترا نشناسم (براى اينكه امام جانشين پيغمبر و دست نشانده او به دستور خداست و مقام و ارزش جـانـشـين مربوط بمقام و ارزش جانشين گذار است از اين جهت شيعه مى گويد: امام بايد از لحـاظ عـلم و عـمـل و اخـلاق و عـصـمت مانند پيغمبر باشد) خدايا حجت خود را بمن بشناسان ، زيرا اگر تو حجتت را بمن نشناسانى ، از طريق دينم گمراه ميشوم .
سپس فرمود: اى زراره ! بناچار جوانى در مدينه كشته مى شود، عرضكردم : قربانت ، مگر لشـكـر سـفـيـانـى او را نـمـى كـشـنـد؟ فـرمـود: نـه ، بـلكـه او را لشـكـر آل بنى فلان بكشند، آن لشكر مى آيد تا وارد مدينه مى شود و آن جوان را مى گيرد و مى كـشـد، پس چون او را از روى سركشى و جور و ستم بكشد، مهلتشان بسر آيد، در آن هنگام امـيـد فـرج داشـتـه بـاش انشاء اللّه (مقصود از اين جوان گويا همان نفس زكيه است كه در علائم ظهور روايت شده است ). كافى ج 2 ص 134 ش 5
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
1
8
دیگه همون حکومت شاه هم بود تا حالا این کلرها رو کرده بود تازه تحریم نبودیم حجاب اجباری نداشتیم با عالم و آدمم هم مثل شما دعوا نداشتیم
فروزان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
0
9
حاجی اقا نیاز به القا نیست ما خودمون تو کشورمون داریم زندگی میکنیم ما مردم میفهمی مردم !!! داریم میبینمیم چی به سرمون میارین
پاسخ ها
باران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
خانم فروزان من یه جای دیگه با شما بحثم شد ولی کامنتهاتو میخونم میبینم خیلی جاها هم نظریم
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
3
0
خوب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
درد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
0
8
حفط نظام از اوجب واجبات است مستند قرانی ! روایی یا عقلانی دارد یا از توبره شما قدرت طلبان درامده ومنظور حفط قدرت برای غارت است !
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
0
9
ببینید هاله ای از نور دور این زنده خوار رو گرفته ....
پاسخ ها
فروزان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
اون یکی که تو ماه تابان پیدا بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
0
5
جمهوری اسلامی چه نسبتی با شما دولت پیزولی و مزدور حاکمیت و جریان قدرت دارد! جمهوری اسلامی خدمت بزرگی به بشریت کرده است اما اگر گرمی هم از جمهوری اسلامی اثری مانده باشد سلام برسانید! اگر جمهوری اسلامی حاکم بود که الآن آدم پیزولی و نان به نرخ روز خواری مثل تو در جایگاه وزارت نبود نهایت حد تو، دبرخانهٔ یک دبیرستان و یا آموزش پرورش یک شهرستان کوچک بود نه وزارتخانه! که الآن افاضات صدمن یک غاز داشته باشی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
جمهوری اسلامی اینها از اول هم جمهوری نبود چون آقا بالا سر داشت
فروزان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
0
6
وای خدایا !من فقط تیترو خوندم کامنت گذاشتم الان مقداری از اراجیف این مردک فریبکارو خوندم خدا شاهده نتونستم تا آخربخونم حالم داره بهم میخوره از این کلمات جمله ها عبارات اینا چی میگن یا ارحم الراحمین ?چرا یه جا سنگشون نمیکنی? چرا نگاهشون میکنی که به این راحتی به دختر پیامبرت توهین کنن چرا اجازه میدی نام فاطمه رو داخل جنایات وحرامیات خودشون کنن. خدایا خودت خفشون کن دیگه بسه!!
نظرات شما
پیشخوان