تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۰۸ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
ناصر قوامی در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

نهاد‌های قدرت مشکلات را نمی‌بینند و اصرار دارند که هیچ مشکلی نیست/ فکر می‌کنند همین‌که بگویند دست سلطه‌گران را کوتاه کردیم کافی است

ناصر قوامی روحانی اصلاح طلب می‌گوید: حاکمیت و نهاد‌های قدرت مشکلات را نمی‌بیند و اصرار دارند که هیچ مشکلی نیست و هیچ خطری کشور را تهدید نمی‌کند.

ناصر قوامی

رویداد۲۴ ناصر قوامی در گفت‌وگو با رویداد۲۴ با بیان اینکه «تنها راه نجات کشور اصلاحات است» گفته زمانی که آقای خاتمی با رای بسیار بالایی در انتخابات دوم خرداد ۷۶ برنده شد، شخصیت‌های شاخص علمی، فرهنگی و حتی روحانی عقیده‌شان این بود که اصلاحات می‌تواند مشکلات را کم کند و کشور را در عرصه‌های مختلفی چون سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در مسیر پیشرفت و توسعه قرار بدهد.

قوامی می‌گوید: در سال‌های اخیر بار‌ها هشدار داده شد و تاکید شد که تغییر برای آرامش عمومی لازم است، اما متاسفانه صدا و خواهش بخش عظیمی از فرهیختگان کشور که طرفداران انقلاب هستند، شنیده نشد تا روز به روز گرفتاری‌ها بیشتر شود. انگار نه انگار که اکثریت جامعه خواهان اصلاح بودند.

نماینده ادوار مجلس در ادامه گفته حاکمیت و همه آن‌هایی که می‌توانند تصمیم بگیرند اصرار عجیبی به ادامه روند غلط دارند. در واقع آن‌هایی که نهاد‌های قدرت را در دست دارند، با تمامیت‌خواهی و خود برتربینی حتی حاضر نشدند پیشنهاد‌های اصلاح را بررسی کنند و به افراط و تفریط ادامه دادند تا کشور به شرایطی بیفتد که در همه بخش‌ها مشکلات زیادی به وجود بیاید.

این روحانی اصلاح‌طلب ادامه داد: مردم روز به روز فقیرتر می‌شوند، موضوعات فرهنگی و اجتماعی به بحران تبدیل شده‌اند، جامعه اعتمادش به مسئولان را از دست داده است و هزار و یک مشکل دیگر که بر سر راه ما قرار دارد. عجیب این است که حاکمیت و نهاد‌های قدرت مشکلات را نمی‌بیند و اصرار دارند که هیچ مشکلی نیست و هیچ خطری کشور را تهدید نمی‌کند.

او می‌گوید: در واقع اینکه مردم را اغتشاشگر و وابسته به بیگانگان می‌دانند، مشخص می‌کند که نمی‌دانند در کشور چه خبراست. آن‌هایی که در حاکمیت هستند، فکر می‌کنند فقط گفتن اینکه قدرت داریم و دست سلطه‌گران را از کشور کوتاه کردیم و ... کافی است تا کشور و نظام را در موقعیت خوبی ببینیم. آن‌ها حتی نگران اعتراض‌های مردم نیستند و عقیده‌شان این است که مردم راحت هستند و اگر بحثی است، دلیلش خرابکاری دشمنان است.

قوامی می‌گوید: اینکه در ذهن‌شان چه می‌گذرد، کسی نمی‌داند. اما چیزی که نمی‌توان منکر شد، این است که معیشت مردم در بدترین شرایط ممکن قرار دارد. به طوری‌که بیشتر مردم در تاًمین ابتدایی‌ترین مایحتاج خود مشکل دارند. امیدوارم نهاد‌های قدرت بالاخره بدانند که لازم است، برای آرامش مردم چاره‌ای بیاندیشند و کاری کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ناصر قوامی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
امین مهسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
1
0
این طرف همشهری کنه. ازون ناقلاهاس. اهل زد و بند. از مردودین صلاحیت. از خاینان مجلس ۶
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
0
1
مردم تحت تأثیر بیگانگان نیستند! این به اصطلاح مسئولان هستند که مزدور بیگانگان هستند!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
0
1
حاکمیت بسان درخت خمیده خشکیست که نه قابلیت شو برای تغییر و راست شدن دارد نه اراده شو ...
همین راهی رو که میرود درست میداند که عند جاهلیت است ...
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
0
1
تا وقتی جرات ندارید مستقیم اظهار نظر کنید . بقیه اش شعاره . تو این مملکت تصمیم گیران چه کسانی هستند ؟ حسب وظیفه به طور خلاصه به چهار مورد می رسیم .
رهبری . رئیس جمهور . رئیس مجلس . رئیس قضا . والسلام
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
1
0
از اعتصاب کنندگان مجلس ۶
از مردودین صلاحیت
همشهری منه
ازون سه نقطه هاس
لااله الا الله
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
0
1
بله ولی اخوند خوب اخوند مردست در مجموع حرفای خوبی بود و دفاع از مردم بود
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
1
0
قوامی بر لباس مقدس روحانیت رو د بیار . نجس نکن این لباس رو. خجالت بکش . اینقد دروغ نگو پات لبه گوره بدبخت.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان