تاریخ انتشار: ۱۶:۱۲ - ۱۳ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

برگزاری مراسم سومین سالگرد ترور سردار سلیمانی

مراسم سومین سالگرد ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بعد از ظهر امروز (سه شنبه) با حضور مسئولان کشور، شخصیت‌های جبهه مقاومت و اقشار مختلف مردم در محل مصلی تهران برگزار شد.

مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد

رویداد۲۴ در سومین مراسم سالگرد ترور سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، حاج ابوفدک نائب رییس حشد الشعبی به عنوان اولین سخنران مراسم گفت: «شهید سلیمانی شب و روز برای مقابله با داعش نمی‌شناخت و آیت الله سیستانی شهید سلیمانی را یکی از عوامل پیروزی نامید، به ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس توسط آمریکا اشاره و تاکید کرد: اقدام دشمن در ترور این شخصیت‌ها نشانه شکست آن‌ها در برابر این شهدا بود. انتقام خون این شهدا بر عهده ماست. رییس جمهور سابق آمریکا نمی‌تواند به راحتی بخوابد. ما انتقام خود شهدای خود را می‌گیریم.»

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای ضمن پاسداشت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها از عموم مردم بصیر، انقلابی و همیشه در صحنه دعوت کرده بود تا در این مراسم شرکت کنند. سردار سلیمانی در روز ۱۳ دی سال ۹۸ به همراه ابومهدی مهندس به دستور ترامپ رئیس‌جمهور وقت آمریکا در بیرون فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سردار سلیمانی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
1
0
تو را به خدا به هر کس در که صدا و سیما هست برسونین این حجم اشغال شبکه و پخش همزمان یک برنامه از چند شبکه اسمش تکریم حاج قاسم نیست این توهین به حاج قاسم و توهین به وقت و شعور مخاطب است داد پسر هفت ساله ی من رو هم در آوردین وای به حال جوان ها و نوجوان ها
شما که بلد نیستین از سرمایه های ملی دفاع کنین حداقل تخریب نکنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
0
0
حالا که چی؟
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان