تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۱۷ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

نامه مطهری به محسنی اژه‌ای درباره محکومان اخیر

نماینده سابق مجلس و فرزند شهید مطهری در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه گفت: استفاده از مجازاتی با عنوان «پژوهش درباره آثار شهید مطهری» برای محکومان اخیر می‌تواند اثرات منفی برای شخص محکوم و جامعه به همراه داشته باشد.

نامه مطهری به محسنی اژه‌ای درباره محکومان اخیر
رویداد۲۴ نماینده سابق مجلس و فرزند شهید مطهری در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه گفت: استفاده از مجازاتی با عنوان «پژوهش درباره آثار شهید مطهری» برای محکومان اخیر می‌تواند اثرات منفی برای شخص محکوم و جامعه به همراه داشته باشد.

به گزارش ایسنا، در نامه علی مطهری خطاب به حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای آمده است:

«جناب حجت‌الاسلام آقای اژه‌ای دامت برکاته

رئیس محترم قوه قضائیه

با سلام و آرزوی توفیق برای جناب‌عالی، در خبر‌ها آمده بود که خانم یلدا معیری، عکاس خبری، در دادگاه بدوی از جمله محکوم شده است به صد صفحه پژوهش درباره آثار استاد شهید آیت‌الله مطهری. البته نفس توجه به آثار آن اسلام‌شناس گرانقدر در شرایطی که نهاد‌های فرهنگی نظام مانند صداوسیما به‌رغم توصیه‌های مکرر و مؤکد امام خمینی و مقام رهبری توجهی به این آثار ندارند قابل‌تقدیر است، لکن استفاده از آن به‌عنوان مجازات و یک کار اجباری می‌تواند آثار منفی، هم در شخص محکوم و هم در جامعه داشته باشد چراکه مراجعه به این آثار باید از روی اختیار و انتخاب باشد.

مستدعی است ترتیبی اتخاذ فرمایید که این حکم در دادگاه تجدیدنظر لغو شود. قبلا از حسن توجه جناب‌عالی سپاسگزارم.
با تقدیم احترام

علی مطهری»

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قوه قضائیه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
0
1
بهتر است مسولان نادان قوا ومجلس و.....این کتابها را بخوانند البته اگر مفهوم آن را بفهمند قبل همه نهج البلاغه علی را می خواندند ! وعمل می کردند خاک توسرها
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
1
1
داداش توهم بهره تو بردی و واسه پدرت تبلیغ کردی وهم گفتی من راضی نیستم از پدرم استفاده سیاسی بشه. ای ذبل خان...اینجا اونجا همه جا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان