تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۱۹ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۵۲ نظر
سرلشکر باقری:

دشمنان می‌خواستند مردم برای آشوب به خیابان بیایند، اما نیامدند/ معترضان سه دهم درصد جمعیت کشور بودند

رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت:قریب ۱۱۵ روزی که گذشت نشانگر این است که دشمنان انقلاب اسلامی تمام امکانات خود را علیه ملت ایران بسیج کردند. سابقه نداشته است که رهبران جهان اینگونه علیه ملت ایران محکومیت‌های پوچ و بی‌اساسی علیه ملتی به کار بگیرند.

دشمنان می‌خواستند مردم برای آشوب به خیابان بیایند، اما نیامدند/ معترضان سه دهم درصد جمعیت کشور بودند
رویداد۲۴رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: ملت ایران امروز درگیر یک جنگ ترکیبی است. قریب ۱۱۵ روزی که گذشت نشانگر این است که دشمنان انقلاب اسلامی تمام امکانات خود را علیه ملت ایران بسیج کردند. سابقه نداشته است که رهبران جهان اینگونه علیه ملت ایران محکومیت‌های پوچ و بی‌اساسی علیه ملتی به کار بگیرند.

سردار سرلشکر محمد باقری که صبح امروز در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سخن می‌گفت، افزود: سابقه نداشته است که دستگاه رسانه‌ای کشور‌ها علیه کشوری اعتراض‌ها را به سمت آشوب و اغتشاش و کشتار پیش ببرند. دشمنان امید به این بسته بودند که ملت ایران به خیابان بیایند و علیه ملت، دین، رهبر و پرچمشان آشوب کند، اما ملت بصیر و آگاه این درک را داشت که اگر دلخوری در خانه داریم علی رغم میل دشمن به خیابان نیامدند. جمعیتی که به خیابان‌ها آمدند حدود سه دهم درصد جمعیت کشور بود. مردم تفاوت اعتراض با آشوب را تشخیص دادند و بصیرت داشتند. همین مقدار آسیبی که شکل گرفت باید ریشه شناسی شود. برخی جوانان ما فریب خوردند. این نشان می‌دهد که شاید دچار آسیب و کاستی‌هایی هستیم که باید با گفتگو، مفاهمه و تبیین، آن‌ها را از واقعیت‌ها آگاه کنیم.

به نوشته ایسنا، رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه ما چنین روز‌هایی را شاهد خواهیم بود که تهاجم ترکیبی دشمن مقدمه پیروزی‌های بزرگ خواهد شد بیان کرد: کشورمان در شاخص‌های اقتصادی روند خوبی دارد و اگر در برخی جنبه‌ها ضعفی وجود دارد، جوانان خواهند توانست که مشکلات کشور را حل کنند. در این ۴۴ سال شاهد حوادث سخت بودیم، اما ملت ما از آن سربلند بیرون آمدند. نبرد شناختی مهم‌ترین وجه این تهاجم است و همه مجموعه‌های فرهنگی وظیفه سختی بر عهده دارند. دشمن باوری را در جوانان ایجاد می‌کند که مسیری را که صلاح او نیست در پیش بگیرند اقدامات رسانه‌ای و فرهنگی عمیقی برای ملت ما و جوانان ما شکل گرفته است و پاتک موثر و بازدارنده این جنگ شناختی هم کار‌های فرهنگی و رسانه‌ای است. باید با استفاده از جوانان اعم از دختران و پسران کار فرهنگی اساسی را با ذخیره دفاع مقدس به سرانجام برسانیم.

سرلشکر باقری یادآور شد: باید از زبان هنر و شیوه‌های هنری حداکثر استفاده را در برابر جنگ رسانه‌ای دشمن ببریم. ظرفیت‌های گوناگونی در این زمینه داریم. مجموعه نمایشی، سریال‌ها، پویا نمایی و سایر بخش‌ها می‌توانند جوانان را از آسیب به دور نگه دارند و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم باید به طور نظام‌مند از این آثار حمایت کند. کار تقدیر و شناسایی پیشکسوتان دفاع مقدس هم بسیار ارزشمند هستند. آنچه که در نمایشگاه دیدم، فعالیت استان‌ها قابل قدردانی است، اما راه نرفته‌ای وجود دارد که باید آن را ادامه بدهید. در مقطع مهمی از تاریخ در کشور هستیم. با یکدیگر مشورت کنید و برنامه‌های موثری در برابر جنگ رسانه‌ای کشور در پیش بگیرید.

وی افزود: کار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از جنس عملیات شناختی است. اگر شناخت اقشار جامعه ما نسبت به کشورشان و توسعه زیرساخت‌ها ضعیف است این مسئولیت بر عهده ما است که با در اختیار داشتن ظرفیت‌هایی مانند مراکز فرهنگی، راهیان نور، موزه دفاع مقدس، شهدا و تولیدات فرهنگی آن‌ها را آگاه کنیم. ما باید درددل اقشار مختلف را بشنویم. در تاریخ اسلام شاهد جنگ احزابی هستیم که دیدن انبوه کفار جز ایمان و تسلیم در برابر خدا برای مومنان را ایجاد نکرد.

سرلشکر باقری اظهار کرد: برنامه پنج ساله هفتم بنیاد حفظ آثار باید با این شرایط انجام شود. بایستی در شاخص‌ها و درصد گیری‌ها رشد ملموسی را شاهد باشیم. اگر این رشد را در نظرسنجی‌ها نبینیم معنی آن این است اگرچه فعالیت کرده‌اید، اما دشمن کارش موثرتر بوده است. این نبرد سخت و سنگین است. باید با کار جهادی پیش برویم و بازخوردگیری کنیم تا فرصت اصلاح داشته باشیم. اگر دفاع مقدس در بخش دفاعی توانسته بازدارندگی ایجاد کند و در بخش‌های علمی هم موفقیت‌هایی بدست آورد؛ باید در حوزه جوانان هم اعتماد به نفس‌ها را بالا ببرد. جوانان امیدآفرینی، هویت زایی و هویت افزایی و استکبارستیزی را رشد بدهد.


بیشتر بخوانید: ما اینترنت را محدود نکردیم؛ اغتشاشگران اینترنت را محدود کردند!


وی خاطرنشان کرد: دشمن می‌داند که کارهایش تاثیری در کشور ندارد. اما اگر دو نفر جمع می‌شوند یک نفر از آن‌ها دوربین دارد و مستند سازی می‌کند تمامی دستگاه‌های فرهنگی موظف هستند تا کار‌هایی انجام بدهند. تاکید می‌کنم که کار شما عزیزان مهم است. شما در سنگر خط مقدم مقابله با تهاجم ترکیبی و شناختی دشمن هستید. خودتان را باید به علم و دانش و فناوری مجهز کنید. همچنین مخاطبان شما همه ملت ایران است، اما در این میان تنها جوانان و بانوان جایگاه خاص دارند. در این موضوع دچار غفلت‌هایی هستیم. هرچه می‌خواهید انجام بدهید جوان پسند باشد.

سرلشکر باقری ادامه داد: با تدبیر و همت و تلاش و با بستر آماده پذیرش در میان جوانان ما این فعالیت‌ها شدنی است. دفاع مقدس تاریخ و هویت ما را ساخته است. در بنیاد باید کارگروه مشترک برای تدوین متون مناسب و خاص درسی در زمینه دفاع مقدس در آموزشگاه‌ها و دبیرستان‌ها شکل بگیرد. در تاریخ تحلیلی دفاع مقدس باید برای شبهه‌های دشمن پاسخ مستدل و متقن داده شود. همایشی اخیرا با عنوان نقش و جایگاه علم در دفاع مقدس برگزار شد که نتیجه آن را در میان جوانان و دانشجویان باید منتشر کرد. در بخش موزه‌های دفاع مقدس هم بسیاری از آن‌ها ساخته شده‌اند و قول سردار کارگر این است که باقی موزه‌ها تا سال ۱۴۰۴ ساخته خواهد شد. اصل موضوع اصل محتوا و شیوه موزه آرایی است که نقش مهمی در موزه‌ها دارد. نقش یکان‌های استانی، مردم، شهدا و ایثارگران با نگرش محلی در هر استان بیان شود. آموزش پرورش در این زمینه نقش مهم دارد که در این موزه‌ها حضور یابد. فضا ایجاد کنید که جوانان اعتراض کنند و بی پروا سوال خود را بپرسند.

وی گفت: تشییع پیکر شهدا جان تازه‌ای به کشور بخشید. کاری آغاز شد و یادمان‌های جدیدی ساخته خواهد شد که باید میعادگاه جوانان شوند و توسط جوانان اداره شوند. باید به این یادمان‌ها اهمیت داد چرا که جوانان در آنجا میثاق خواهند بست که پای آرمان‌های دفاع مقدس باشند. مطالبه اساسی من است که پروژه‌های ۶۸ گانه حوزه دفاع مقدس در اختیار پژوهشگران قرار بگیرد. راهیان نور فناوری مقابله با جنگ نرم دشمن است و حال که کرونا فروکش کرد این سفر معنوی توسعه یابد. هرجوانی که به راهیان نور می‌آید از آن روز باید با او در ارتباط باشید. در برخی سال‌ها آمار حضور در راهیان نور به ۷ میلیون نفر هم رسیده است، اگر با نصف این آمار در ارتباط باشید بسیار موثری خواهد بود، چون تداوم بصیرت است. روایتگران ما نقش اساسی در راهیان نور دارند. راویان جوان ما باید برابر سوال‌ها و شبهه‌ها آگاه باشند. در مسیر کتاب هم گام‌های بلندی بر داشته شده است. در این راستا، کیفیت و عمق، صحت و دقت، دوری از انحراف و فریب در این زمینه مورد تاکید است چرا که می‌تواند باعث هدایت جوانان شود. جشنواره‌ها و کنگره‌های ادبی اساسی هستند.

سرلشکر همچنین گرامیداشت عملیات «کربلای۵» توضیح داد: امروز سالروز عملیات تعیین کننده در دفاع مقدس است. این عملیات به دلایل متعددی همچون مدت و وسعت عملیات مهم است. فرماندهانی همچون خرازی و میثمی در این عملیات به شهادت رسیدند و شهید سلیمانی و سایر فرماندهان هم در این عملیات نقش مؤثری ایفا کردند. 

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
1
37
خب سردار اگر راست میگی ی رفراندم بذارید تا 60 الی 70 درصد بنفع شماها رای بدن تا مشکل داخلی و بین المللی حل بشه.
پاسخ ها
حقیقت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
شیطتون به جون عزیزانت قسم مگر سال ۸۸ موسوی نصف نفر اول رای نیاورد؟ چرا وطن فروشان قبول نکردن؟؟؟ رویداد منتشر کن تا توجیحشان شنیده شود
همراه بلوچ قهرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
2
35
شما چقدر ترسو ، بی‌عرضه که بخاطر سه دهم درصد ، اینهمه محکمه فرمالیته و اعدام ، کل مملکتو تعطیل کردید ، حتی مسابقات ورزشی بدون تماشاگر.
پاسخ ها
فروزان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
پس چطوره که یکیشون میگه جنگ جهانی داشتیم تو این 100 روز ???!!!!
Poorya261
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
2
32
انشاالله دفعه بعد معترضین میشن شصت درصد جمعیت کشور تا شما از خواب بیدار بشید.
آریو برزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
2
30
سه دهم درصد جمعیت چه قدرت عظیمی دارد!!!آن سه درصد دهم جمعیت باعث فیلترینگ اینترنت در سراسر کشور گردید.باعث بالا رفتن قیمت دلار به 42 هزار تومان گردید.باعث تورم بیسابقه و گرانی گردید!!!باعث تحریم های جدیدی جامعه جهانی بر علیه جمهوری اسلامی گردید!!!!و.....
فرشادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
2
33
چطورهنوز درمورد آمار معترضان چرت و پرت میگید چون می ترسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
1
24
نیامدند!! فکر کنم باید عینکتو عوض کنی.
ناشناس
|
China
|
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
14
اين حرفها و توصيه ها بدون شك خوب است ، و لازم، اما چگونه است كه همه ديدارهاوسخنراني ها منوط شده به جماعتي كه توليد صنعتي ندارند، اشتغال زايي ندارند، توليد ثروت ندارند، چرا يكي به سراغ صنايع نميرود و در جمع كارگران و صاحبان كارخانه ها از انان نميخواهد كه با توليد بيشتر و اشتغال بيشتر و صادرات بيشتر توي دهن دشمن بزنند؟ چرا يك نفر در جمع بانكها نميرود و بخواهد كه املاك خودراحراج كنيد و با ان كارخانجات توليدي و صنايع سنگين راه اندازي كنيد تا دشمن را ناكام كنيم؟ چرا در جمع كاركنان سازمان بازرسي نميرويد و از انان بخواهيد كم انقلابي تر ، متعهدانه تر و دلسوزتر عملكرد مديران و مستخدمان دولت و شركت هاي خصولتي را بررسي كنند تا از اختلاس و رانت جلوگيري كرده و دشمن را خوار و زبون سازيد؟ چرا در جمع جوانان، به انها نميگوييم كه جوان عزيز، مهارت، مهارت، مهارت، انچه امروز مملكت به ان محتاج است، والله جوان داراي مهارت كاري است،؟
پاسخ ها
آذربایجان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
سلام درود بر شما
اما غرب نقطه قوت کشور ما را توسط برده های غربزده به چالش تبلیغاتی کشاند و آن مهم است امنیت امنیت امنیت
رضا بلوچ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
1
25
پسر جان ، معترضان به شیوه مدیریت جاری و فقر و فساد و ... 99 درصد جامعه ایران هستند! شما فقط ظاهرا 3 درصد شان را توانسته ای ببینی! امیدوارم تا دیر نشده توفیق دیدن 97 درصد دیگر را پیدا نمایید!
خدایا چرا یک آدم عاقل در این مملکت نیست!
همدلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
2
26
واسه 3 درصد درب استادیوم ها رو بستید
پاسخ ها
جلال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
اولا ۰/۳ درصد وطن فروشان ریا نیستند اما آلودگی هوای پاک همین مقدار هم زیاد است
واسه یک ویروس فرودگاهها را تعطیل کردند واسعه برده های غربزده که جلال در دهه چهل گفته غربزده بیمار است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
2
22
۳ دهم ؟
چطور حساب کردی سردار ؟
همینطوری حساب می کنی که میگی اسرائیل و آمریکا نابودن .
تورم زیر ۵۰ درصده . امان از شش کلاس سواد
پاسخ ها
سرما
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
تعداد وطن فروشان کمتر از ۰/۳ درصد تعدادشان بالا نبر نیروی امنیتی از هالیوود و فضای مجازی آمار نمی گیرد بعد امریکا اسرائیل کسی که خدا را نداشته باشد بزرگند تو که برده ای این حرف‌ها نفوذی در تو به مرگ خودت و امریکا قسم ندارد اگر بی شرفهای وطن فروش و غربزده ها نبودند تورم خیلی خیلی کمتر می شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
دو سه بار دیگه حساب کنه فکر کنم بگه اسراییل وامریکا دیگه نیستن ! می تونیم کاروانی بریم بیتالمقدس زیارت !
sss
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
2
25
میشه یه روز فقط یک روز بگین نه ماموری خیابون میاد و نه کسی رو میگریم و کسی رو میکشیم ببینین جمعیت معترضا بیشترن یا شماها
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
یک روز وطن فروشان در فضای مجازی خفه شوند ببین دلار چقدر پایین می اد و گران فروشان پشتیبانان خود را ندارند و زن و بچه مردم با آرامش و مهربانی در شهر حرکت می کنند و هیچ ماشینی گوشی همراهی و کیفی به سرقت نمی رود مهربانی و خدمت و گروهای جهادی با شوق و ذوق انجام می گیرد و تولید بچه طلاق و بزهکار کاهش می یابد. رویداد امنیت به نفع خودت هم هست منتشر کن
Kaveh .zamaneh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
2
30
سه دهم درصد که نیاز به این همه بگیر و ببند و اعدام وشکنجه و اعترافات اجباری وباز داشت های گسترده وصدروز اختلال اینترنت نداشت.
سرتان را مثل کبک زیر برف کرده آید و می خواهیدفقط صورت مسئله را پاک کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
2
22
بخاطر سه دهم 6 ماهه نت ندایم؟ سه دهم که اینقد ترس نداره...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
2
25
اگر جمعیت کشور را ۸۵ میلیون در نظر بگیرم .سه دهم درصد میشود ۲۵۵هزار نفر .
سردار فکر میکنید این آمار درست است !!یعنی در کل کشور ۲۵۵ هزار نفر آمدند به خیابان .و شما ۵۰۰ نفرشان را کشتید !!!بعد بخاطر این سه دهم جمعیت نزدیک ۱۱۵ روز مملکت را تعطیل کردید .
سردار فکر کنم .اینجا دم خروس زده بیرون ،یا آمارهای شما اشتباه است ،یا شما ریاضیات بلد نیستید .ویا مردم را نادان و جاهل میدانید .
فکر کنم بقیه اظهارات شما هم زیاد جدی نیست .اگر بر این سیاق باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
مشکل ریاصیات در حکومت وبوئزه این دولت کاملاجدییه به ارقام ارایه شده دقت کنید متوجه میشید ! ۵۵ هزار میلیارد دلار !!!سرمایه گذاری امریکا روی رسانه ها در ایران ! یک میلیون شغل دریکسال یک میلیون مسکن دریک سال ....
نادر
|
Czechia
|
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
2
22
ساکت شید و این قدر روی اعصاب مردم رژه نرید. الان مملکت برا همون سه دهم درصده که چهار ماهه در آشوبه و رو تمام مشکلات اینترنت هم قطعه و این همه دست به بازداشت و اعدام می‌زنید؟؟؟!!
پاسخ ها
نادر
| Germany |
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
البته من گفتم « ...» شید. سانسور!!!
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
3
22
فقط میشه گفت شرم بر شما
رسول خادم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
2
23
1_0.3درصد میشه255هزار نفر یعنی واسه این تعداد جمعیت چهارماهه اینترنت رو بر روی 85میلیون نفر مختل کردین 2_اگه یادتون باشه مردم شرکت میهن رو تحریم کردن و بعدش شرکت میهن به غلط کردن افتاد اومد با شعار از این جنبش حمایت کرد چرا باید شرکت میهن در حالی که به قول خودتون 20میلیون نفر در روز 13 آبان راهپیمایی کردن از جنبش زن زندگی آزادی که 0.3درصد جامعن حمایت کنه ؟؟؟؟ اونم یه شرکتی که جزو ابر بدهکاران بانک مرکزیه؟؟؟ 3_اگه مخالفان شما 0.3درصد جامعه هستن چرا از برگزاری رفراندوم زیر نهادهای بین المللی میترسین 4_255هزار نفر اگه تو کل ایران تقسیم بشه یعنی تو هر استان 7727نفر معترض وجود داره یعنی واسه 7000هزار نفر سه ماه در استادیوم آزادی با 100هزار نفر گنجایش رو بستید و بازی هارو بدون تماشاگر برگزار میکنید
من دیگه حرفی ندارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
2
24
اما خودت هم خوب میدونی ، مخالفان شما نزدیک ۹۰ درصد مردم هستند .
صورت مسئله رو با این جملات نمیتونی پاک کنی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
2
20
مثل این است که بگوییم مثلا یک درصد از مردم جزو نیروی انتظامی هستند و نتیجه بگیریم بقیه افراد جامعه خواهان نظم در جامعه نیستند.به این میگن سفسطه
رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
2
20
وقتی سوختی ولی میگی چیزی نیست..
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
2
21
پس چرا رفراندوم برگزار نمیکنید تا همه دنیا ببینند۹۹٫۷درصد ملت با شما هستن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
رفراندوم اینا فرق داره. ...میخوان خودشون فقط بالا سر مردم باشن وهیچ کشوری رو هم راه ندن این میشه رفراندم ایناخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
2
23
سردار چرا قضیه رو می پیچونی
خیلی ساده یه نظر سنجی کنید نتیجه انرا به اطلاع عموم هم نرسانید تا حداقل خودتان بدانید چه فاجعه ای ببار اورده اید
آریو برزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
3
21
امروز چه خبر شده؟سر لشکر ها و سرتیپ ها و فرماندهان کل قوا و امامان جمعه و سخنگوی وزارت خارجه و وزیر ارتباطات و...به حرف آمدند همه با هم اتفاقی در یک روز؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
احساس خطر کردن وبعد احساس وظیفه ! لازم بشه به روستاهای دور هم میرن سخنرانی میکنن صورتشون رو می خراشند مردم روقسم میدن به قران ! خودشون رو توخاک هم غلت می دن تا مردم باور کنن دشون !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
2
17
آقای باقری! خداوند بیامرزد اخوی شما را که انسان شریفی بود و بر خلاف شما و آقا محسن! تمام تلاششو کرد کمترین تلفات رو تو جنگ بدیم. علاوه بر شجاعتش، انسان آگاه و فرهیخته ای بود. افسوس که شما منتسب به آن بزرگوارید با این بی انصافی.
3دهم درصد جمعیت میشه حدود255هزار نفر، شما فقط حدود 18000نفر و زندانی کردین و با سرکوب های شدید هزینه اعتراض رو بالا بردید. اگر یک روز اعلام کنید هر کی معترض وضع موجوده و سرکوب نمیشه بیاد تو خیابون، مطمین باش حداقل 20میلیون نفر معترض را تو خیابون خواهید دید.
ارجاع میدم به راهپیمایی سکوت بیش از 2میلیون نفری تهرات در سال 88.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
2
22
برو بابا بااین حرفای مسخره تکراری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
2
18
این تبیین تبیین که می‌گویید چیست ؟یعنی شما حرف خودتان‌ را بزنید و مردمی که از هزاران مشکل رنج می‌برند مثل گرانی و بیکاری و بی مسولیتی و عدم اعتبار جهانی و هزاران مشکل دیگر بگویند بله حرف شما را فهمیدیم چشم؟شما هم ذره‌ای ایرادات خودتان را قبول نکنید و باز در روی همان پاشنه بچرخد من خودم جانباز جنگ هستم با کلی سابقه جبهه ولی شما همه دستاوردهای مردم را با قدرت طلبی مصادره کردید این نبود آرمانهایی که ما برای اون جنگیدیم و حالا یک عده شکم گنده رانت خوار اونو تصاحب کنند سردار.
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
2
16
میگه معترضان سه دهم درصد جمعیت کشور بودند. خدمت ایشان بگم که انقلاب ۵۷ هم که از آبان ۵۶ شروع شد . و هر چهل روز بیشتر اوج می گرفت . در ۲۹ اردیبهشت به اوجی رسید ( یعنی پایان ماه ششم ) و بعد افت کرد . و دوباره از مرداد اوج گرفت . ولی در همین روز ۲۹ ام حداکثر صد هزار نفر به خیابان ها آمدند که همان سه دهم درصد مردم میشد . ولی میدانید که حکومت شاه ۹ ماه بعد ساقط شد . پس ایشان خیلی هم دلخوش نباشند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
درود
مشهدی حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
8
6
سردار ا شتباه نکن تعداد معتر ضین بالای ۵۰ درصدا ست اما مردم‌حرمت انقلاب وخون شهدا ورهبری را نگه‌داشتند که به خیا بان نیا مدند از انتخا بات این دوره‌مجلس وریاست جموری می شود فهمید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
2
22
دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن ...
خسته شدیم از این واژه
پاسخ ها
رها
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
دشمن نه دژمن
رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
2
22
معترضان سه دهم درصد بودن؟ میخوای درصد درست رو بفهمی همه پرسی برگزار کن
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
2
20
اینترنت هشتاد میلیون نفر را قطع کردید. اعتراضات صد درصدی بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
0
از ماجرای 88 به بعد هر اشوبی توسط حکومت راه اندازی میشود تا مخالفان را شناسائی و بهانه سازی کند.
ناشناس
|
Sweden
|
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
1
حیف شما با این مواضع و این حرفها. مردم خواستار رفاه و حقوق قانونی خود در امور اجتماعی و سیاسی هستند، شما چی میخواهید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
1
خیلی بی شعوری!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
0
رویداد یک نیروی امنیتی با فضای مجازی محاسبه نمی کند مشخص شد هالیوود و غول رسانه ای غرب تنها توانست با تمام سلبریتی ها ۰/۳ درصد وطن فروش خود فروش و بی غیرت و بی شرف را به آلوده کردن هوای پاک شهرها بکشاند چند درس داشت جوانان خام را طریق هالیوود شرب خمر و شهوت پارتی به سمت غارت و قتل سوق دادند که در نهایت بالای چوبه دار رفت حالا کیا لذت بردن آوران خانواده آن شخص دوم هالیوود سوم ترسوهای که دستورات یا دروغ‌های غرب را روی اینها پیاده می کردند در این بین خانواده های اصیل ایرانی و میهن پرست بر راه درست خود مصمم تر و با صلابت بیشتر به حرکت ادامه می دهند
الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي هَدَانَا لِهَٰذَا وَمَا كُنَّا لِنَهْتَدِيَ لَوْلَا أَنْ هَدَانَا اللَّهُ ۖ: ستایش خدای را که ما را بر این مقام رهنمایی کرد، که اگر هدایت و لطف الهی نبود ما به خود به این مقام راه نمی‌یافتیم، همانا رسولان خدایمان به حق آمدن
جمله دروغ تکراری نظرا قطع اینترنت شما اکثر کردار و گفتار بر اساس دروغ شما الان نظر دوغت چگونه به رسته انتقال می دهید ابزات هر کشور بر اساس مصلحت فیلتر می کند مثلا دبی که یکی از ایالات امریکاست واتساپ فیلتر رویداد خواهشا منتشر کن
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
0
1
بابا اقتدار!!
یعنی بخاطر همین سه درصد اینترنت یک کشور یک ماه قطع کردید؟؟ آپ های اینستا و واتس رو که یک عده زندگیشونو تامین میکردید نابود کردید
صادیه خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
0
0
درسته مردم ناراضی اند ولی راست میگه جمع ۱۰۰نفره دویست نفره که نمیشه اعتراض..هروقت اعتراض میلیونی شد کارنظام تمامه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
0
1
تو مسائل نظامی هم همین شکلی رفتار می کنید ، این آمار را چطور محاسبه کردی؟ ولی رفتار شما تو این سه ماه چیزی دیگری را نشان می دهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
2
0
چرا واقعیت که در جواب درغگویان و مخالفان امنیت را منتشر نمی کنید؟؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان