تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۲۰ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۵۰ نظر
رسول منتجب‌نیا در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

مردم را می‌توان به زور ساکت کرد، اما کسی به زور اقناع نمی‌شود/ یک باند خاص در دایره نظام قرار گرفته و مابقی را خارج کرده‌اند

حجت الاسلام رسول منتجب‌نیا دبیر کل حزب جمهوریت در نقد وضع موجود می‌گوید: به زور می‌توان مردم را ساکت کرد، اما اقناع نه. آتش زیر خاکستر هنوز وجود دارد و با کوچکترین بهانه بار دیگر شعله‌ور می‌شود.

رسول منتجب نیا

رویداد۲۴ زینب غبیشاوی: حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی به رویداد۲۴ می‌گوید: وقایع تلخ و حوادث ناگواری در چندماه گذشته در کشور رخ داد و به گفته مسئولان بیش از ۲۰۰ کشته و هزاران مجروح و خسارت‌های مالی بی‌شمار به مردم تحمیل شد. در این وقایع نظام و ملت و کشور بیشترین ضربه را تحمل کردند. اما بدتر از همه ضربه‌ای بود که بر پیکر جمهوری اسلامی و حیثیت نظام و انقلاب در سطح کشور و بین‌الملل وارد شد و میان مردم خصوصا نسل جوان شکاف عمیقی ایجاد شد.

این فعال سیاسی می‌گوید: در واقع یک بدبینی و سوءظن در میان جامعه گسترش پیدا کرد و ضربه سنگینی به باور‌ها و اعتقادات دینی مردم وارد شد که فکر نمی‌کنم به سادگی قابل جبران باشد و در دهه‌های آینده بزرگان هرچقدر تلاش کنند، باز هم نمی‌توانند آن را ترمیم کنند زیرا متاسفانه در کشور ما هیچ موضوعی ریشه‌یابی و آسیب‌شناسی نمی‌شود.

بزرگترین مشکل سوءمدیریت و ناکارآمدی مسئولان است

منتجب‌نیا می‌گوید: اگر بخواهم چند ریشه‌یابی انجام دهم، باید بگویم نکته اول سوءمدیریت و ناکارآمدی مسئولان است که باعث نارضایتی بخش عمده مردم است. انصافا ناکارآمدترین مسئولان اجرایی و قانونگذاری با وجود ادعا‌های شعارگونه‌، در سوءتدبیر رکورد زدند.

یک باند خاص در دایره نظام قرار گرفته و مابقی را خارج کرده‌اند

دبیرکل جمهوریت می‌گوید: نکته دوم تقسیم و تجزیه کردن مردم به دو دسته خودی و غیرخودی و انقلابی و غیرانقلابی در دایره حاکمیت و انقلاب است. فعلا یک اندیشه و باند خاص در دایره نظام قرار گرفته و مابقی را خارج کرده‌اند و همه بار‌های سنگین نظام را به دوش ناتوان خود قرار داده‌اند و جمعی از نیرو‌های تازه‌کار و بی‌تجربه را بر سرنوشت کشور مسلط کرده‌اند.

او با بیان اینکه «عمده نیرو‌های جریان افراطی دولت احمدی‌نژاد که به هر شکلی با نظام و کشور مخالفت کردند و در جرگه اپوزیسیون قرار گرفته بودند، در پست‌های مهم حضور دارند»، گفت: اگر کسی بگوید این جریان انحرافی امور را به دست گرفته است، حرف گزافی نزده است. نیرو‌های دلسوز و کارآمد و باسابقه را با عناوینی همچون عامل وضع موجود کنار زدند و امور را به دست کوتوله‌ها داده‌اند. نکته سوم بی‌توجهی به مردم و توجه ویژه به همان نیرو‌های چاپلوس و متملق و ناکارآمد. مردم احساس بی‌احترامی می‌کنند و آزادی‌ها و حقوق اولیه از آن‌ها سلب شده و عده‌ای ناکارآمد بدون توجه به خواست مردم هرکاری که می‌خواهند انجام می‌دهند.

برخی مسئولان کمبودهایشان را با قداست و توسل به مفاهیم ارزشی جبران می‌کنند

منتجب‌نیا می‌گوید: اغلب مسئولین دچار غرور و خود بزرگ‌بینی هستند. آن‌ها احساس عدم نیاز به مردم و صاحب‌نظران دارند و از این منظر متاسفانه خودشیفته‌ترین و ناکارآمدترین مسئولان را بعد از انقلاب در دوره فعلی داریم. نکته پنجم سوءاستفاده از مفاهیم ارزشی و دینی است. مردم به باور‌های دینی‌شان اعتقاد دارند اما متاسفانه برخی مسئولان از این موضوع سوءاستفاده می‌کنند و کمبودهایشان را با قداست و توسل به مفاهیم ارزشی، جبران می‌کنند. آسمانی کردن مسئولان و تقدس‌گرایی فراوان است و مردم به چشم می‌بینند که چگونه برخی دین را ابزار قرار داده‌اند. به همین دلیل است که مردم می‌گویند این دینی را که آقایان ترویج  می‌کنند اصلا قبول نداریم.


نیروهای نظامی و امنیتی تعیین‌کننده و تصمیم‌ساز شده‌اند

این فعال سیاسی ادامه داد: نکته ششم نفوذ نیرو‌های مسلح و نیرو‌های امنیتی در ساختار سیاسی است. نیرو‌های مسلح و امنیتی لازمه کشور و نظام است، اما نه اینکه همه امور در دست آن‌ها باشند و هرکجا برویم ببینیم آن‌ها تعیین‌کننده و تصمیم‌ساز هستند. نکته هفتم وجود روحیه خشونت‌طلبی و زورمداری در بسیاری از تصمیم‌سازان است که صبغه نظامی‌گری و امنیتی دارند. این‌ها  در دستگاه‌های امنیتی هستند و فکر می‌کنند با جنگ و باتوم و زور باید کار‌ها را پیش ببرد.

انجمن حجتیه مرموزانه برنامه‌هایش را پیش می‌برد

منتجب‌نیا می‌گوید: نکته بعدی حضور عمیق و گسترده تفکر‌های ارتجاعی مانند انجمن حجتیه است که امام تا آخرین لحظه نسبت به خطر این جریان هشدار می‌داد اما اکنون به وضوح می‌بینیم این مرتجعان در جایگاه‌های مهمی حضور دارند و تصمیم‌سازی می‌کنند و مرموزانه برنامه‌هایشان را اجرا می‌کنند و مانند موریانه به جان نظام و کشور افتاده‌اند.پ

عقلانیت در تصمیم‌گیری‌ها نیست و کار به جای باریک کشیده شده است

دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی می‌گوید: در شرایط کنونی، کشورهای دیگر با تبلیغات گسترده و هزینه‌های هنگفت سیاه‌نمایی می‌کنند و وعده‌های پوچ می‌دهند. طبیعی است در مواجهه با این وضعیت باید تدبیر داشت اما فقدان عقلانیت و تدبیر فعلا یکی از دردسرهای بزرگ است؛ به نحوی که انسان احساس می‌کند برخورد‌های کینه‌توزانه و انتقام‌جویانه نسبت به مردم صورت می‌گیرد. بسیاری از مسائل مانند فوت مهسا امینی با عقلانیت می‌توانست حل شود، اما چون عقلانیت در تصمیم‌گیری‌ها نیست، کار به جای باریک کشیده شده است.

روح بزرگواری و عفو نسبت به مردم و خطاکاران کاهش یافته است

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: روح بزرگواری و محبت و عفو نسبت به مردم و خطاکاران کاهش یافته است؛ انگار مردم و خصوصا معترضان دشمن بشریت هستند. در حالی که اگر کرامت و عفو بود، بسیاری از مسائل حل می‌شد. مسئله دیگر بی‌عدالتی است. همه شعار عدالت می‌دهند، اما اصلا به آن توجهی نمی‌شود.

ماموران خاطی را هم محاکمه کنید و عدالت را نشان دهید

او می‌گوید: در حوادث اخیر مردم و نیرو‌های نظامی به جان هم افتاده بودند. سوال این است که چرا قاضی باید یک گروه را به عنوان متهم قرار دهد  و با آن‌ها برخورد کند؟ دادگاه‌ها باید طرفین را به عنوان متهم دعوت کنند و بررسی کنند. ندیدیم یک مامور را دادگاهی کنند و بگویند چرا تیراندازی کردی؟ چرا کشتی و مجروح کردی؟ چرا ارعاب ایجاد کردی؟ متاسفانه در برخورد‌ها کمال بی‌عدالتی را می‌بینیم. از آقای اژه‌ای گلایه داریم که چرا برخی احکام ناعادلانه است. شما به مردم نشان دهید که ماموران خاطی را هم آورده‌اید و با آن‌ها برخورد کرده‌اید. در این صورت می‌توانید بگویید عدالت علی را اجرا کرده‌اید.

مردم را به زور می‌توان ساکت کرد، اما اقناع نه

منتجب‌نیا با بیان اینکه «نظام جمهوری اسلامی همه توان خود را به کار برد تا بحران ایجاد شده را جمع و مردم را ساکت کند، اما تا کنون نتوانسته مردم را قانع کند»، گفت: به زور می‌توان مردم را ساکت کرد، اما اقناع نه. آتش زیر خاکستر هنوز وجود دارد و با کوچکترین بهانه بار دیگر شعله‌ور می‌شود. دستگاه قضا و نیرو‌های امنیتی اگر از من دلخور می‌شوند، بشنود. باید بگویم نوع عملکردشان شعله‌ورتر کردن این بحران است. چرا نمی‌گذارید متهمان وکیل انتخابی داشته باشند؟ چرا هیات منصفه ندارند؟ از بزرگان کشور تقاضا می‌کنم نگذارند کار به جایی برسد که دیگر نتوان برای آن کاری کرد. از خدا بترسید و به نظرات نخبگان گوش بدهید. این همه عجله در اعدام برای چیست؟ افرادی داریم که سال‌ها در زندان هستند که حکم اعدام دارند و شما می‌گویید بروید و رضایت بگیرید. خب چه دلیلی دارد که اینقدر سریع اعدام می‌کنید؟ اگر منظورتان این است که غائله را بخوابانید و مردم را بترسانید اصلا عاقلانه و مشروع نیست و به هدفتان نخواهید رسید.

دبیر کل حزب جمهوریت خطاب به مسئولان می‌گوید: شما وظیفه دارید شرایط رفاه را برای مردم ایجاد کنید، رفاه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی اما این مسئله انجام نشده و شرایط طوری است که برخی علما هم از دست شما ناراضی هستند و از ترس آبرو چیزی نمی‌گویند. متاسفانه این دولت توان اداره کشور را ندارد. به قول امام این‌ها حتی یک نانوایی را هم نمی‌توانند اداره کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
42
5
اقای کروبی شما در انتخابات مجلس در تمام شهرهای ایران مانید داشتید در انتخابات رئیس جمهوری طیف مقابل پراکنده بودند شما کاندید متمرکز تر داشتید اما مردم به شما رای ندادند چرا این مسئله به این روشنی را تاریک می کنید انسان دروغگو در چند قسمت قران کریم به عذاب سفارش شده بعد مسئله دین را مطرح کردید طرفداران شما مگر پرچم امام حسین ع اهانت نکردن و بعد حرکت اکثرا جوانان را در ار بعین ببین الان هم از چند وطن فروش و فاحشه دفاع می کنید عزت و اوج حیا و عفت را در میهن پرستان خواهید دید
پاسخ ها
رضایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
تو هنوز با چشم باز نمیتونی تشخیص بدی طرف کیه بعد میری بالا منبر؟!! عقب افتاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
وطن پرستی یعنی سکوت در برابر چپاول و غارت و بی کفایتی یه چیزایی یادتون میدند دوتا ساندیس هم میگذارند تو جیبتون عین طوطی هر جا میرید بلغور میکنید وطن فروش تو و هفت جد و ابادت هستین که دین رو سپر بلای خودتون کردین و آینده کشور رو به خطر انداختین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
توهم !! متوهم !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
تو هنوز فرق کروبی و منتجب نیا را نمیدانی!! واقعا که!! جدیدا تو ساندیس تون چی می ریزن!!؟؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
دین از طرف پروردگار آمده و او از ۱/۱/۱ خدای می کند خدا فرموده
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ
اى كسانى كه ايمان آورده‌ايد، اگر خدا را يارى كنيد، شما را يارى خواهد كرد و پايدارى خواهد بخشيد. پس خداوند شرط گذاشته تو رویداد دروغ می گوید خدا دروغ نمی گوید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
رویداد عوضی بازهم پاسخ من رو به خزعبلات این عالی جناب قدقد حذف کردی فازت چیه بگو ما بدونیم وقت بیخود نزاریم
ناشناس
|
France
|
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
1
26
دروغ و قول های الکی همه مسئولین حاضر برای مردم آشکار شده و عده ای محدود با دسترسی به ثروت و اسلحه و تریبون و با دهان گشاد با ادعای خون پاک شهیدان که واقعا دل هر ایرانی را به درد می آورد برای خود نردبان درست کرده و واقعا از نظر مالی و معیشت مردم به روز سیاه نشسته اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
10
7
فقط ناراحتی که الان سر سفره بخور بخور نیستی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
حوکومتو بدین به خود مردم شما دست توش نبرید درست میشه
نایب
|
Netherlands
|
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
29
0
یک عده بچه ابنه ای،زیر ابرو برداشته؛شلوار راسته نود سانتی،قرتی، هم جنس باز ،میخواهند انقلاب کنند ارواح عمه جانشان!
بارها توسط ماموران گفته شده که همین انقلابیون!در زندانها با هم آغوشی میکنند،و آنها خجالت میکشند ببینند انقلابیون جوان را در چنین وضعی!
بعد شاهدیم شعار هیز تویی هرزه تویی سر میدهند؟
انقلاب برای آغوش رایگان حتما میخواهند،خاک بر سرتان!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
خخخخخخخخخخخخخخخ خل وضع خخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
تو که در یک سایت خبری با دسترسی عمومی اینجوری صحبت میکنی, آدم به صحبت های بازداشت شدگان درخصوص رفتار ماموران در بازداشتگاه ها باور پیدا میکنه. از ادبیاتی که داری مشخصه که از اون مفتخورهای کف بازار بودی که بواسطه جنایاتت به نون و نوایی رسیدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
یه عده بچه بقول تو فلان, اونقدر وجود داشتن که دست خالی جلوی گلوله وایسن و حقشون رو بخوان. ولی آدم حقیری مثل تو حاضره بخاطر مواجب و خواسته های حقیرش وجدان نداشتش رو زیر پا بذاره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
تمام اینها که گفتی مشخصات خودت بود دیگه!؟ احتمالا خودت هم آنجا بودی که اینقدر دقیق مشخصات می‌دهی...!!!
ازادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
شما مشکل دارید به روانشناس مراجعه وقرصاتونو سر وقت بخورید ومطمئن باشید این جوونای قرتی از امثال تو بهتر ایران رو اداره میکنن متحجر ه نادان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
6
2
آقای منتخب نیا سیوپنج سال به اعتراف خودتون همه رو از مدیریت وحکومتش خارج کردید ومنتقدانو بجنم حواله می‌دادید تا همین دیروز بود .چرا پس آن‌زمان صم بکم لال مانی گرفته بودی آقای ضرب زید خوان باسواد خود زن برتربین .الحق که دوگانگی درقضاوت وخوی استکباریرو اربابان سلطه گر غربیتون به ارث برده آید .اقارادهات درکدوم‌کشور حال میکنن وماهی چند ملیون دلار ازمال مردمو براشون می‌فرستی سرباز امام رمان
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
0
13
درود بر شرفت که برخلاف دیگران حقیقت رو میگی ، قطعا قیامت روسفید هستی
تشکر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
17
0
کاندیدهای شما در نمایندگی مجلس رای نیاوردند در انتخابات رئیس جمهوری هم کاندید شما رای نیاورد مردم این ترکیب را شکل دادند شما مورد پسندنان نیست قتل و غارت و میخ پاشیدن آتش زدن امبولانس بانک را تشویق نکنید و در انتخابات اعتراض خود را نشان دهید شما سال ۸۸ به پرچم امام حسین ع اهانت کردید اما چند وقت بعد ملت مسیر حدود ۱۰۰ Km را میلیونی برای زیارت امام حسین تشکیل دادن امروز یک تعداد وطن فروش غربزده بی عفتی و بی حبابی کردند حالا به حول قوه الهی عفت و حیا میهن پرستان را خواهید دید چون با این شیوه که از یک دختره بزهکار که پدرش با او کاسبی می کرد سبب رسوا شدن طرحهای دشمنان ایران و مشخصات برده های آنها در جامعه و باطل بودن آنها برای کسانی که واقع گرا هستند هر چند تعدادی شهید شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
انگل اکر تخمش را می داشتید حسن خمینی یا سید محمد خاتمی یا ظریف را رد صلاحیت نمی کردید انوقت نتیجه انتخابات برایتان معلوم نی شد .
هرالاغی میفهمد که انتخابات سالهاست در کشور فرمایشی است وبا حذف رقبای پرقدرت و محبوب وبا دوز وکلک به نفع عرزشیها مهندسی می شود اخرین بار هم رییسی شش کلاسه با ۲۵ درصد ارا به زور از صتدوق در امد م
پس زیاد افتخار نکن قدقد جون .
اسم امامحسین راهم نبر کسی که مدافع ظلم وستم وفریب وسرکوب مردم است بهتراست دهانش راببندد چون فلسفه قیام امام حسین را نفهمیده و دلخوش به ظواهر هیاتی های بیسواد از همه طلبکار می شود هدف وفلسفه قیام امام حسین خیلی بالاتر از فهم شما منحرفان بیسواد است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
در تمام دنیا شورای برای انتخاب کاندید وجود دارد بعد افرادی که نام بردید هیچکدام کاندید اصلا نشدند و بعد کاندیدهای که بودند ۹۰٪ خواسته های مردم آنها در تبلیغاتشان بود حال وطن فروشانی تشخیص دادن فقط قدقد کنند و برای غرب تخم بگذارند و دیگری عدم کارایی دولت قبل بود مشارکت پایین بود با شما موافقم کسی که با خمر شراب راه می بندد میخ در جاده می پاشد امبولانس بانک سطل اشغال آتش می زند نیروی امنیت مال جان مردم را شهید می کند حق نام امام حسین مذهب خدا را ببرد ندارد
چنگیز درگا هی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
7
1
با سلام نظر حضرت عالی مورد تاییده آقای کروبی اظهارات پوچ می گوید برای انقلاب وکشور ایران هیچگونه اثری ندارد
یک ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
3
16
ما اسلام علی می خواهیم نه اسلام معاویه چرا مافیای خودرو داره با قیمتهای سه چهار برابری همچنان ملت رو غارت می کنه اما همه مسئولان با این دزدان همکاسه شدن و دارن به ملت خیانت می کنند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
با سند بگو مدرک واقعی دارید اعلام کن و گرنه با دروغ مشکلی حل نمی شود
معلم اخلاق وادب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
12
3
اینهادنباله ۹۷هستندوبودندکروناوممنوعیت ترددباعث شد دست نگه دارندترددکه ازادشدصحنه ۹۸راتکرارکردند،بایدکلیه اموال توییت زنها،لیدرهاراتوقیف ومصادره کردفقط لباس تنشون راازانهانگرفت ، همه رامصادره کرد،یکی ازعوامل این اشوبهاشمابودیدعملکرد همتی هاووو بودکه از۹۸ استمراردا شت ازخارج کارشده بود ووو
سرما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
0
11
اینجا کاملا فراماسونری اداره میشود ،،،حتی به خودشان هم رحم نمیکنند (رستم ق)،،فقط کافیست بگویند نباشد ،!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
1
22
نه حاجی مقدمه را هم اشتباه آمدی مردم را به زور نمی توان ساکت کرد، 4 ماه گذشت و هنوز متوجه نشدی!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
عزرائیل ساکت همه ما را ساکت می کند
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
1
14
یکی از مسائلی که مردم و خسته کرده همینه که همیشه حزبی که سر کار نیست میخواد اون حزبی که حاکم هست و تخریب کنه در واقع جنگ قدرت هست بین احزاب
این ها که گفتین مگر زمانی که حزب شما سر قدرت بود چجوری بود
به قول مثل انگلیسی ها دو تیم فوتبال با هم بازی میکنن یکی برنده میشه یکی بازنده اونی که همیشه زیر پا له میشه چمن هست
چه شما سر قدرت باشید چه اینها برا ما مردم هیچ فرقی نمیکنه ما مردم همیشه زیر پا له می‌شیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
از طرف مردم حرف نزن چندین میلیون کارشناس در مکانهای مختلف تولید می کند یا در سنگر آموزش فعالیت دارند حالا چندتا وطن فروش رای نداده و قدقد برای تخم گذاری به غرب دارند
می اید با انگلیس که حکومتش پادشاهی است مقایسه می کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
1
13
تومنتجب نیارا با کروبی اشتباه گرفتی سایر امور را اشتبایی قضاوت مکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
من اشتباه نگرفتم من نام فردی که سواره بود بردم فقط دانش هالیوود را یاد نگیر اینجا دادگاهی نیست
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
0
0
باسلام آیا طرف حساب حرفه‌ای شما ملت ومردم هستند چرا اینها را باید به حاکمان نظام بگویید تا مردم فقط قضاوت کنند شما به مردم می‌گویید قاضی کیست شما خیلی فکر کنم می‌ترسید پس سکوت اختیار کنید بگذارید قضاوت را بر عهده قاضی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
0
2
شما روحانیت باید پشت من باشید چرا. چون من میخوام شما باشید ول نشید.... امتیازتون ول نشه.... بله.... جانان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
خانه های بالای شهر که من خودم هم هستم انصافا۹۹٪ برای دلال و مغازه دار دانشگاهی ( پزشک مهندس استاد ) روحانی اندک با واقعیت زندگی کنید نه با شایعه
جهانبخش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
0
2
خوشحال شدم که بعضی از آقایون بیدار شدن مثل آقای منتخب نیا
حمید رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
0
1
خوب گفتی رسول خان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
0
3
بیش از چهل روز از قتل یک جوان در انزلی توسط سرهنگ نیروی انتظامی می گذره و بقول خودشون قاتل بازداشت هم شده ولی هنوز یک جلسه دادگاه هم برای طرف برگزار نشده. اونوقت می فرمایند پنج روزه باید مخالفان اعدام بشن و تعداد اعدام ها کمه و باعث ترس مردم نشده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
بیش از چند سال از قتل چند بیمار به خاطر اشتباه عمدی پزشک می گذرد اما هنوز پرونده بازه
حسینی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
0
1
این حرف از یک روحانی خیلی بعیده یعنی چه که مردم را میشود به زور ساکت کرد اگر دیدگاه شما این است خدا به داد ملت برسه هیچ جنبنده ای را تاریخ وامار نشان نداده که به زور ساکت بشود
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
0
3
تا وقتی کسانی هستند که خود را ولی نعمت مردم میدانند و خود را منتصبین از طرف خدا بر مردم میدانند و به حرف هیچ کس اهمیتی نمیدهند ایران میشود افغانستان و حکومت هم مثل طالبان. افغانستان را ببینید ۱۰ سال دیگر ایران را نظاره گر باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
0
4
حُسن بزرگ زور به تزویر هم همینه. زور ایستگاه آخر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
0
0
آسیاب به نوبت ! وقت عزلت نشینی دوستان انقلابی نیز فرا می‌رسد ، البته اگر تبصره محاربه گریبانش را نگیرد!
ریسسی۶
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
0
0
سلام واقعان حرفهای خوبی میزند چرا دولت مردان عمل نمی کنند وچرا عدالت اجتماععی رعایت نمیشود با اعدام کردن و زندان کردن چیزی درست نمیشود مردم رفاع اجتمایی وعدالت میخوهند و به قول چرا تا به حال سول از نیروی انتطام و لباس شخصی ها سول نکردی که چرا تیر اندازی کردی روبر و کن با متهم پرونده نه اینکه حکم بزنی اخلال گر یا توهین ویا نطم عمومی وقتی کشنه باشن مردم وهرچه داد زدن در این چند سال از هفت تپه ودیکران هیچ کسی نیامد که سول کند درد شما چه است مردم رهبری را میخوهند شما باید فرامین رهبری کوش دهید شما باید حرفهای رهبری کوش کنیدو کمی رعف داشته باشید و جامه را به دودستکی تبدیل کرده اید این درست نیست مردم از نداری فقر وکرسنگی داد میزندشما رفاع مردم وحقوقشون تامین کنید اکر کسی امد در خیابان همه اموال دولتی برای خودتون است ومردم هیچ سهمیه ای ندارند تمام مسولین از مجلس تا کارمندان وهمه الان زبانتان بسته است که گرو ایران خودرو وسیپاه ماشین به شما میدهد واز اون طرف هم کاری بهش ندارین این کجاش عدالت است شما فرامین حصرت علی در نطر بگیرید وانجام دهید عاقبت خوبی ندارد در اخر از رهبر بزرگ ملت میخوهم که به مسولین مملکتی هشتار بدهند که اینکونه نمی توانند کاری کننن و اون عدهای که نمی توانند بر کنار شوند همه مسولین از یک فرقه هستن وکسی در خودشون راه نمی دهند خوهشن عدالت اجتمایی و فقر وبی عدالتی را درست کنید تا جامه خوب شود ما هزاران شهید داده ایم وهزاران جانباز دادهایم هر کرسی مملکتی ۷۰ شهید داده تا شما به اون کرسی رسیدهاید پس عدالت را رعیت فرمایید که شهدا ورزمندکان زمان چنک وجانبازان زمان چنک از شماها مسولین راضیرباشند اجرتون به خدا ودرود من به رهبری کوش بزنک واماده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
سیاه نمایی علاج کار نیست حرفهای غربزده پسند و وطن فروش پسند است چرا نمی گوید از چراغ قرمز راهمایی رانندگی عبور نکنید چرا مردم را به اجرای قانون دعوت نمی کنید چرا نماینده کارا به مجلس نمی فرستید چرا به خانواده های آقازاده ها رای می دهید و قدقد به نظام می کنید چرا شما که رای نیاوردی سال ۸۸ به امنیت کشور ضربه زدید و رسانه روی اوردند به شماچرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
0
1
زمانی که چشم و گوش و دل نمی خواه حق را بفهمد و انسن همه نداشته های خود را گردن دیگران می اندازد برای خودخواهی ها و خودنمایی ها توجیه و بهانه دست و پا می کند
سارینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
0
1
چ عجب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
0
0
وقتی دیگه مطلب منتشر نمی کنید برای اینکه وقت مردم گرفته نشود و مطالب دیگر شما را هم بخوانند علامتی آشکار کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
0
0
درود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
درود بر میهن پرستان درود بر کسانی که رای نیاوردند شکست را بپذیرند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان