تاریخ انتشار: ۱۸:۱۲ - ۲۳ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدارس و دانشگاه‌های گیلان غیرحضوری شدند

شروع فعالیت ادارات در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته پیش رو ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است و تمامی دستگاه ها، سازمان‌ها و نهاد‌های استان و همچنین شعب بانک‌های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام کنند.

مدارس و دانشگاه‌های گیلان

رویداد۲۴ به گزارش ایرنا، براساس مصوبه قرارگاه مدیریت جهادی گاز استان و دستور استاندار گیلان، این اقدام در راستای مدیریت مصرف گاز در استان با توجه به برودت هوا و ضرورت صرفه جویی در این زمینه انجام شده و طبق آن تمامی مراکز آموزش عالی؛ دانشگاه‌های سراسری، آزاد اسلامی، پیام نور، غیرانتفاعی‌ها و دیگر موسسات آموزش عالی مشمول اعمال این مصوبه هستند.

در این مصوبه تاکید شده است که صرفا امتحانات پایه‌های نهم (داوطلبان آزاد و آموزش از راه دور) و دوازدهم مدارس که به صورت سراسری است، به قوت خود باقی است و راس ساعت مقرر برگزار می‌شود. سایر امتحانات داخلی با تصمیم مسئولان دانشگاه‌ها و شورای مدرسه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

در این راستا شروع فعالیت ادارات در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته پیش رو ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است و تمامی دستگاه ها، سازمان‌ها و نهاد‌های استان و همچنین شعب بانک‌های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام کنند.

به منظور پایش عملکرد دستگاه‌ها و نهاد‌ها به مفاد این اطلاعیه، تیم‌های بازرسی قرارگاه جهادی شرکت گاز تشکیل و تخلفات احتمالی گزارش می‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تعطیلی مدارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
حسین پناهی
|
Canada
|
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
0
0
زمستان سخت اروپا فرا رسید # زرشک
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان