تاریخ انتشار: ۱۹:۱۲ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

هشدار وزیر کشور به اتحادیه اروپا

وزیر کشور در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروههای تروریستی گفت: بی شک متضرر اصلی این تصمیم به دور از عقلانیت و دور اندیشی، اتحادیه اروپا خواهد بود.

هشدار وزیر کشور به اتحادیه اروپا

رویداد۲۴ وزیر کشور در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروههای تروریستی گفت: بی شک متضرر اصلی این تصمیم به دور از عقلانیت و دور اندیشی، اتحادیه اروپا خواهد بود.

به گزارش ایسنا، احمد وحیدی با هشدار به اتحادیه اروپا، تاکید کرد: این تصمیم نشانه افول عقلانیت، سیاست ورزی و واقع بینی کشورهای اروپایی است.

رییس شورای امنیت کشور گفت: دنباله روی محض اروپا از آمریکا و رژیم صهیونیستی و همچنین تحت تاثیر قرار گرفتن تصمیم گیرندگان کهنه اندیش اروپا از برخی افراد که سالها در داخل و خارج ایران دست به اقدامات تروریستی و ضد بشری زده اند، ضربه مهلکی به پیکره بی‌رمق اتحادیه اروپا است.

وی افزود: چشم بستن مقامات اروپایی به اقدامات تاریخ ساز و کم سابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه با گروه های تکفیری و تروریستی خسرانی برای جامعه جهانی است و به تقویت گروههای تروریستی منجر خواهد شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اتحادیه اروپا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
0
1
تابستون هم یه هشدار دادین با عنوان زمستان سخت ولی کشک از آب دراومد ...
هیچ کدوم تون به درد کاری نمیخورین علت اینکه سرکارین و غارت میکنین اینه که میدان دولت جولانگه روبهان و شغالان شده ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
1
می گه اتحادیه اروپا متضرر شده حالا چرا این ناراحته؟ نه تنها رفتار و کردار و گفتارشان تناقص داره بلکه متوجه این تناقص هم نیستند.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان