تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

بیانیه مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج‌فارس علیه ایران

آمریکا و کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس طی بیانیه‌ای ضدایرانی، برخی ادعا‌ها علیه ایران را تکرار کرده و آنچه «ادامه سیاست‌های بی‌ثبات‌کننده ایران از جمله حمایت از تروریسم، استفاده از موشک‌های پیشرفته، جنگ‌افزار‌های سایبری و سامانه‌های پهپاد و گسترش آن‌ها در منطقه و جهان» خوانده شده است را محکوم کردند.

بیانیه مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج‌فارس علیه ایران
رویداد۲۴ آمریکا و کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس طی بیانیه‌ای ضدایرانی، برخی ادعا‌ها علیه ایران را تکرار کرده و آنچه «ادامه سیاست‌های بی‌ثبات‌کننده ایران از جمله حمایت از تروریسم، استفاده از موشک‌های پیشرفته، جنگ‌افزار‌های سایبری و سامانه‌های پهپاد و گسترش آن‌ها در منطقه و جهان» خوانده شده است را محکوم کردند.

به گزارش ایلنا، در ادامه این بیانیه خصمانه آمده است که ایران و هم‌پیمانان آن «غیرنظامیان، زیرساخت‌های حیاتی و کشتی‌های دریایی» را در سطح بین‌المللی هدف حملات خود قرار داده‌اند.

کارگروه ویژه مشترک در امور ایران، بدون اشاره به مواضع ائتلاف متجاوز سعودی و حامیان غربی آن که یکی از وخیم‌ترین بحران‌های انسانی را در یمن رقم زده‌اند، مدعی شده است که حمایت ایران از گروه انصارالله، عامل طولانی شدن جنگ در یمن بوده است.

در این بیانیه مشترک همچنین با اذعان به پیشرفت‌های هسته‌ای ایران، از گزارش آژآنس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص تولید اورانیوم غنی‌شده با غلظت بالا توسط این کشور ابراز نگرانی و ادعا شده است که چنین فعالیت‌هایی هیچ هدف غیرنظامی معتبری نداشته و تنش‌های منطقه‌ای و جهانی را تشدید می‌کند.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
1
4
۲ تا کشتی پر از مهمات ایران رو گرفتن برای حوثی ها میخواستم بفرستن
همراه بلوچ قهرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
1
4
ضد حکومت مستقر در ایران.
زبیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
3
0
زار چی های مزدور خاتمی در واخ و عاملان کشتار حجاج ایرانی در منی سالهاست راه نمای شورای همکاری در خلیج فارس هستند!
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان