تاریخ انتشار: ۱۶:۲۲ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس صداوسیما: بر اساس قانون، صداوسیما مسئول صوت و تصویر در همه بستر‌ها است

رئیس صدا و سیما گفت: چون قانون وظیفه نظارت را هم بر عهده ما گذاشته است، توامان حمایت و نظارت را انجام می‌دهیم و به مسیر خود ادامه می‌دهیم.

رئیس صداوسیما: بر اساس قانون، صداوسیما مسئول صوت و تصویر در همه بستر‌ها است

رویداد۲۴  پیمان جبلی رئیس صدا و سیما گفت: تفسیر شورای نگهبان بر موضوع تنظیم‌گری صدا و سیما در عرصه صوت و تصویر فراگیر تاکید کرده و تمام بستر‌ها را ذیل رسانه ملی قرار داده لذا این امر جدیدی نیست.

او ادامه داد: به لحاظ قانون اساسی و تفسیر شورای نگهبان و اسناد فراوان دیگری که وجود دارد صدا و سیما مسئول صوت و تصویر فراگیر در همه بستر‌ها در کشور است.

جبلی اضافه کرد: در این باره عرض کرده‌ام واقعیاتی که در ذائقه رسانه‌ای جامعه هر از چند گاهی به وجود می‌آید را فرصت تلقی می‌کنیم تا زمانی که در گفتمان کشور، نظام و فرهنگ سالم جامعه قرار بگیرد بنابراین بخشی از این ظرفیت‌های جدید می‌توانند مکمل ماموریت صدا و سیما باشند.


بیشتر بخوانید: اختلاف صداوسیما و شبکه نمایش خانگی بر سر چیست؟


رئیس صدا و سیما بیان کرد: چه شبکه نمایش خانگی و یا هر ظرفیت جدیدی به وجود بیاید اگر در قالب فرهنگ سالم جامعه حرکت کند، می‌تواند مکمل ظرفیت صدا و سیما باشد و رسانه ملی هم به آن کمک می‌کند کما اینکه از ۳۳۷ رسانه فضای مجازی که از ساترا مجوز گرفتند اقدامات حمایتی و تسهیلاتی که در اختیارشان قرار می‌دهیم شاید بیشتر از تهیه کنندگانی باشد که با صدا و سیما همکاری می‌کنند.

او اظهار کرد: به این باور اعتقاد داریم که مجموعه فعالان هنری در جامعه چه در سینما، تلویزیون یا نمایش خانگی اگر در قالب هنجار‌های عمومی که مورد پذیرش جامعه است حرکت کنند حتما می‌توانند مکمل هم باشند و در همین مسیر به وظیفه قانونی خود عمل می‌کنیم.

رئیس رسانه ملی گفت:، چون قانون وظیفه نظارت را هم بر عهده ما گذاشته است توامان حمایت و نظارت را انجام می‌دهیم و به مسیر خود ادامه می‌دهیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: صداوسیما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
0
2
کاشکی یه نظارت هم به کار خودت میکردی که اصلا اطمینانی به اخبار صدا و سیما وجود ندارد .
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان