تاریخ انتشار: ۱۹:۴۹ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

وزیر ورزش به تهران منتقل می شود

با اعلام مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، شرایط حمید سجادی پس از سانحه سقوط بالگرد رو به بهبود است.

وزیر ورزش به تهران منتقل می شود

رویداد۲۴ وزیر ورزش و جوانان که بر اثر سقوط بالگرد در بیمارستان باهنر کرمان در ICU بستری شده است به اصرار خانواده امشب به بیمارستانی در تهران منتقل خواهد شد. 

رئیس اورژانس کرمان گفت: همه امکانات و ظرفیت‌های لازم برای ادامه درمان وزیر ورزش در کرمان مهیاست اما به علت اصرار خانواده ایشان و اینکه شرایط انتقال او نیز از نظر پزشکی وجود دارد، انتقال وی از طریق پرواز اورژانس به پایتخت انجام می‌شود.

محسن معتمد کیا، مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان و یکی از افراد حاضر در سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش درباره جزئیات این حادثه گفت: روز چهارشنبه آقای دکتر سجادی از جلسه هیات دولت برای افتتاح چندین پروژه ورزشی به شهر سیرجان سفر کردند. 


بیشتر بخوانید: انتقاد تند کاربران فضای مجازی؛ چرا بالگرد هلال‌احمر باید تاکسی وزیر ورزش شود؟/ این همان دولت مردمی بی تشریفات است؟


بعد از افتتاح حدود ساعت ۱:۳۰ صبح به کرمان رسیدیم. در کرمان اجلاس مدیران کل ورزش و جوانان برگزار شد و بعد از آن قرار بود به چندین شهرستان استان کرمان برای بازدید از پروژه‌های ورزشی برویم. ابتدا به شهر رابر رفتیم و بازدید داشتیم. بعد از آن قرار بود به بافت برویم که موقع فرود، بالگرد دچار حادثه شد.

او افزود: من چیز زیادی به یاد ندارم ولی وقتی که بالگرد قصد فرود آمدن داشت، دچار نقص شد. دو نفر از محافظان ایستادند و بعد از آن چیزی به یاد ندارم و سر از بیمارستان بافت درآوردیم. قرار بود شب آخر به ارزوئیه برویم که این اتفاق رخ نداد و ما شرمنده مردم این شهرستان شدیم.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: وزیر ورزش
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
0
0
پدر خدا بیامرز من بخاطر نداشتن پارتی در روزهایی که باید می رفت آی سی یو روی تخت معمولی توی یه اتاق بشدت شلوغ که تخت بغلیش مجرم زندانی بود وسط اونهمه سر و صدا به رحمت خدا رفت حالا
این آقا که یک بالگرد چندصد میلیونی رو به فنا داده با اورژانس هوایی مجهز به آی سی یو میارنش تهران
سید محرومان به زمین گند بخوری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
0
0
کار درستی کردن امکانات پزشکی کرمان اصلا بروز نیست و قتبل قیاس با تهران نیست‌
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان