تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

اسلامی: در پی بی عهدی طرفین برجام، تعهدات‌ را کاهش دادیم

محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی گفت: با توجه به اینکه طرفین به تعهدات خود در برجام عمل نکردند و حتی مانع همکاری کشور‌ها و سایر شرکت‌ها با ایران شدند و تحریم‌ها را هم افزایش دادند ایران به موجب قانون اقدام راهبردی تصمیم به کاهش تعهدات گرفت.

اسلامی: در پی بی عهدی طرفین برجام، تعهدات‌ را کاهش دادیم

رویداد۲۴ رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: ایران در پی بی‌عهدی طرفین برجام به موجب قانون اقدام راهبردی تصمیم به کاهش تعهدات برجامی گرفت.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی در سخنانی در شبکه خبر که صبح روز شنبه انجام شد با اشاره به سفر مدیرکل آژانس به تهران و مذاکرات میان دو طرف گفت: موضوع پایش عملکرد و وضعیت و ظرفیت صنعت هسته‌ای ایران است که به موجب برجام تکالیفی را شورای امنیت به آژانس داده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه طرفین به تعهدات خود در برجام عمل نکردند و حتی مانع همکاری کشور‌ها و سایر شرکت‌ها با ایران شدند و تحریم‌ها را هم افزایش دادند ایران به موجب قانون اقدام راهبردی تصمیم به کاهش تعهدات گرفت و این باعث شد تا وقتی ما کاهش تعهدات داریم آژانس بیاید و گزارش عدم انطباق تهیه کند و بگوید از وضعیت اطلاع ندارم.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
0
0
هیچ سندی دال بر عهدنامه بودن برجام وجود ندارد
سیروس دارابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
0
0
این مسئولین کجا زندگی میکنن در سیاره ای دیگر نیستند ؟؟ اوضاع احوال مملکت را نمی بینند شرمنده و خجالت زده نمی شن ، آخه بی لیاقتی تا کی تا کجااااااااا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان