تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۰۲ آذر ۱۳۹۵

رسیدگی به شکایت برادران رییس جمهور و معاون اول رییس جمهوری از برخی نمایندگان

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: شکایت برادران رییس جمهوری و معاون اول رییس جمهوری از دو نفر از نمایندگان مجلس در این هیات در حال بررسی است.
رویداد۲۴-سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: شکایت برادران رییس جمهوری و معاون اول رییس جمهوری از دو نفر از نمایندگان مجلس در این هیات در حال بررسی است.

محمد جواد جمالی افزود: شکایت آقای مهدی جهانگیری برادر آقای اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری از برخی از نمایندگان به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان رسیده است، مهدی جهانگیری در این شکایت بیان کرده که برخی از نمایندگان در مسائل اقتصادی علیه وی مصاحبه هایی داشته اند و خواستار رسیدگی به این موضوع شده است.

وی افزود: آقای جهانگیری نامزد انتخابات مجلس دهم در جیرفت نیز بوده است. هم اکنون در حال بررسی شکایت وی از نمایندگان مذکور هستیم.آقای جهانگیری مدعی است که علیه ایشان افترا زده شده است.

این نماینده مجلس همچنین به شکایت حسین فریدون برادر رییس جمهوری و دستیار ویژه رییس جمهوری از دو نفر از نمایندگان اشاره کرد و گفت: تقریبا این شکایت ها مانند هم است. در هر دو شکایت این افراد بیان کرده اند که برخی نمایندگان در مصاحبه هایی که داشته اند به ما تهمت رانت اقتصادی زده اند.
وی تاکید کرد: ما در حال بررسی این دو شکایت هستیم و از نمایندگانی که علیه شان این شکایات مطرح شده خواسته ایم مدارکشان را به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه کنند.

منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان