تاریخ انتشار: ۰۲:۳۴ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳۴۳ نظر
احمد راستینه در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

در طرح حجاب کاری می‌کنیم که متخلفان سریعا جریمه بدهند/ شکستن قانون حجاب را هزینه‌ساز می‌کنیم

احمد راستینه می‌گوید: باید به سمت طرحی در خصوص حجاب برویم که در آن، به صورت غیرمستقیم و هوشمند برای افرادی که قانون را رعایت نمی‌کنند و آن را زیر پا می‌گذارند، مجازات‌های دقیق با ضمانت‌نامه‌های لازم اجرایی، پیش‌بینی شود که آن افراد نسبت به شکستن قانون و ریختن قبح قانون این‌قدر جسارت نداشته باشند.

احمد راستینه

رویداد۲۴ محمد آیتی: احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس درباره قانون حجاب که در مجلس مورد بررسی قرار گرفته، به رویداد۲۴ می‌گوید: چندی پیش، گزارش تبصره یک ماده ۴۵ را در صحن مجلس قرائت کردیم. این گزارش در مورد دستگاه‌هایی است که در موضوع حجاب، ترک فعل دارند و به وظایف خود عمل نمی‌کنند. (مصوبه ۸۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی)

او می‌گوید: امروز قصه بدحجابی و کم‌حجابی نیست، بلکه دشمنان یک برنامه بسیار پیچیده‌ای را طراحی کرده‌اند تا کشور را به سمت بی‌ثباتی و برهم زدن نظم و انضباط اجتماعی سوق دهند. 

نماینده شهرکرد می‌گوید: حجاب در کشور ما، قانون است و همه ملزم به رعایت آن هستند و کسی که کشف حجاب می‌کند، می‌خواهد قانون را زیرپا بگذارد و می‌خواهد بگوید من قانون را قبول ندارم. قانون‌شکنی و ریختن قبح قانون، آغازی است برای تلاش و برهم زدن نظم اجتماعی. مسئولان نباید اجازه این کار را بدهند، چون وظیفه آن‌ها، اجرای قانون و وظیفه مجلس هم، نظارت بر اجرای قانون است.

راستینه می‌گوید: امروزه متاسفانه با ترک فعل‌های متعددی از دستگاه‌های مختلف در خصوص اجرای قانون حجاب روبرو هستیم. در قرائت گزارش گفتم که ۱۹ دستگاه تا الان یا به ما گزارش نداده یا اقدامی انجام نداده‌اند. این دستگاه‌ها، غالباً وظایف ایجابی، فرهنگی و اغنایی دارند. فقط فراجا است که وظیفه سلبی دارد، چون دستگاه‌ها وظایف خود را انجام نمی‌دهند، همه از فراجا انتظار دارند که به صورت سلبی برخورد کند.

این چهره اصولگرای مجلس می‌گوید: با توجه به تحولات اجتماعی، ما نیازمند تغییر در برخی مواد قانون هستیم. یعنی نیازمند اثربخش‌تر شدن قانون هستیم. از این‌رو، باید به سمت طرحی برویم که در آن، به صورت غیرمستقیم و هوشمند برای افرادی که قانون را رعایت نمی‌کنند و آن را زیر پا می‌گذارند، مجازات‌های دقیق با ضمانت‌نامه‌های لازم اجرایی، پیش‌بینی شود که آن افراد نسبت به شکستن قانون و ریختن قبح قانون این‌قدر جسارت نداشته باشند. 

او می‌گوید: ما یک طرح جامع با جزییات زیاد را در اعمال تبصره یک ماده ۴۵ در کمیسیون فرهنگی مجلس آماده و به هیات رییسه تقدیم کردیم. پیشنهاد دادیم که ظرف سه هفته، قوه قضاییه و دولت اگر می‌خواهند لایحه‌ای دو فوریتی را به مجلس بیاورند. اگر دولت این وظیفه را انجام ندهد، مجلس راساً خودش اقدام می‌کند. این بسته، نقشه راه است و آقایان باید در لایحه آن را لحاظ کنند و به مجلس بدهند. ما آمادگی داریم تا آن را تصویب کنیم و به دولت و قوه قضاییه کمک دهیم. اگر دولت اقدام نکند، مجلس این طرح را به نظر نمایندگان می‌گذارد تا هر نظری هست روی طرح آورده شود و در کمیسیون فرهنگی، تصویب نهایی بشود و به صحن بیاید. 

راستینه می‌گوید: درباره جزییات طرح، صحبتی نمی‌کنم، ولی چند اصل دارد. اصل اول این است که باید قانون را اثربخش کنیم. دوم باید ضمانت‌های لازم اجرایی برای متخلفان را تعریف کنیم. سوم، چون بحث کشف حجاب یک مقوله اجتماعی است، به جای جرم‌انگاری به سمت تخلف و هزینه‌های تخلفاتی حرکت کنیم، یعنی افراد باید سریعاً هزینه تخلف‌شان را پرداخت کنند. چهارم اینکه دولت ما یک دولت الکترونیک است و باید در بخش‌های مختلف، ظرفیت‌های دولت الکترونیک به خدمت ما بیایند و به واسطه بستر این دولت و سامانه‌های هوشمند، افرادی که در این عرصه به وظایف قانونی عمل نمی‌کنند، هزینه و مجازات و ضمانت‌های اجرایی که برایشان تعریف شده است را پرداخت کنند که این کار می‌تواند مصوبه ۸۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی را اثربخش کند. 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس می‌گوید: مولفه‌ها در کنار هم در این بسته به قدری جامع دیده شده است که فرد متخلف را به تمکین در برابر قانون هدایت می‌کند. در تمام دنیا، بستری را فراهم می‌کنند که متخلف شهامت شکستن قانون را نداشته و شکستن قانون برای او هزینه‌ساز باشد. هیچ‌کجای دنیا اجازه داده نمی‌شود که قانونی زیر پا گذاشته شود. این کار یعنی حرکت به سمت بی‌انضباطی و برهم زدن امنیت اجتماعی. قرار است در سال ۱۴۰۲، این کار با جدیت بیشتری پیگیری شود و مجلس به هیچ دستگاهی اجازه نمی‌دهد که نسبت به انجام وظایفش در خصوص کشف حجاب سکوت کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۴۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
7
26
سلام من یک کارگرم ک چند وقته سرگذر کار بهم نمیخوره به امام حسین ع دوتا بچه دارم مستعجرم به فاطمه زهرا ع خیلی محتاجم اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنیین در هقم جون عزیزانتون اگه واقعا کسی میتونه کمکم کنه. ۵۸۵۹۸۳۱۱۳۸۸۹۰۲۴۸ ش کارت
به جون بچه هام کلاه بردار نیستم .به همین ماه رمضان قسم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
در طرح حجاب شرکت کن مگه نمیبینی اسطبل ولایت برای حجاب چه سریعا سریعا میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
والله.داداش.ناراحت.شدم.افسوس
تولید کننده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
قبلا دست هیچ نیازمندی را رد نمیکردم حتی شک داشتم که واقعا نیازمنده.اما کاری کردند که امثال بنده هم زندگی اسونی نداریم.ضربالمثلی هست که میگه خلایق هرچه لایق.یا خداوند سرنوشت هیچ قومی را عوض نمیکنه...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
هرشب آقای قراعتی را در تلویزیون بگذارید تا زن های بی‌حجاب گوش کنند بفهمند که اشتباه میکنند همه بی حجاب هارا باید جریمه کنند مادینمون اسلامی جمع کنند
ناشناس
| Kuwait |
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
دعا کن خدا کمکت میکنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
من جای این یارو آقای راستی اگه بودم اگه اینهمه کامنتو می خوندم که قهوه ای کردنش با خودم یک لحظه فکر می کردم آخه چه ارزشی داره که برای زن و بچه هام نون آغشته به فاضلاب ببرم؟! آقای راستی عنه! واسه رای آوردن واقعا باید اینهمه عن خوری اضافی کرد؟ زن بچه ت چه گناهی دارن که باید نون کثیف تو رو بخورن؟!
آرتمیس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
برا مسموم کننده ها وگ ون فروشا هم جریمه در نظر گر فتین؟جمع کنید کاسه کوز تونو فقط باعث آزار مردمین!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
واقها خجالت نمکشید اینمه مشکل رفتین سراغ حجاب ولله خجالت داره اینهمه دزدی ول کردین رفتین سراغ چند تار مو لعنت به پدر مادرت
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
13
109
خفه شو دوزاری بی خاصیت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
دیگه حیاتشون تو این چیزاست..
البته که همش ظاهری و قایم شدن پشت این مسایل معنوی...
وگرنه به کسی دیگه پوشیده نیست که کی هستن و چیکارا میکنن اینا..
دیگه میلیارد چند میلیارد پول نیست براشون نمیشمارن برو بالای هزار میلیارد..
در جریانید که..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
قربون تو ولایتی که نرخت بیشتر از دوزاره
بدون نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
باید با بی حجابی و برهنگی برخورد شود . برخی از کاربران خارج از کشور نمی تواند جلوی قانون بی ایستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
بی نام : لعنت به شما
مجتبی شجاعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
10
12
سلام من یک کارگرم ک چند وقته سرگذر کار بهم نمیخوره به امام حسین ع دوتا بچه دارم مستعجرم به فاطمه زهرا ع خیلی محتاجم اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنیین در هقم جون عزیزانتون اگه واقعا کسی میتونه کمکم کنه. ۵۸۵۹۸۳۱۱۳۸۸۹۰۲۴۸ ش کارت
به جون بچه هام کلاه بردار نیستم .به همین ماه رمضان قسم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
برو همکار این دلواپسان حجاب بشو یه شبه قانونی میلیاردر میشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
دمت گرم،گل گفتی این بنده خدا باید بره همکار همین دلواپسان حجاب بشه،که جلوی زن و بچه‌اش شرمنده نشه،مگه الان میشه با حقوق کارگری و کارمندی زندگی کرد.
حسین اراکی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
سلام اگر امکان دارد آدرس تان رابدهیددوستان اینجاکه می توانند تحقیق محلی کنند واگرچندنفرمشکل شماراتایید کنند حتما کمک می شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
18
83
ببند دهن کثافت تو بی‌شعور آشغال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
از قطع جیره و مواجبت می ترسی بدبخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
این جوری که معلوم هست از تو بیشعور تر گیر نمیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
9
97
.... می خوری ، بهتره ئا فرصت اندکی هست ، فکری به وضع فقر مردم و اختلاس اطرافیانتان بکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
فکر کردن..
چند دهه هست که فکر کردن..
نمیبینی چقدر پر پول تو کیسه هاشون!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
7
102
وقتی دیوید پترائوس گفت اینان حکومت اوباش سالاران هستند آن سال منظورش را نفهمیدم.
پاسخ ها
الهام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
آقا جان ظهور کن بخاطر شکم ایمان میفروشن حجاب رو سیاهی میدونن شهیدان ب خدا شکایت کنید ع دست این ها ک پا رو خون شما میذارن و با بی حجابی رجز میخوانن ظهورکن آقا ظهور کن امام زمانم دیگ روسیاهی بندگانت پیش خدا بسه ما شرمنده ایم آقا ظهور کن
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
شما گ... میخوری اسم خون شهدا رو میاری ما خوانواده شهدا جلو دار مبارزه با شما دزدان ملتیم که فقط حجاب میشناسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
افسوس انسانهاهمواره دیرمتوجه حقایق میشوند!
عشقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
7
106
پول کم اوردین. بهونتونه این صدقه های که میدین و قطع کنین.. یا نه بیشتر هم میخواید..
جریمه آزادی شاید اونا مثله آقا زاده هاتون پول ندارن که برن اونوره آب با لباس زیر بگردن ما چه گناهی کردیم که آقازاده نشدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
کمپلت ثروت مملکت دستشونه بنظرت پول کم میارن؟؟!!!
این مریضیه پول اسمش که تو ذات اینا نهفته بود و کم کم فهمیدن ملت..
جوری که دنیا رو دارن ثروت یه مملکت خوردن ولی عطش بیشتری دارن خب..
ناشناس
| Singapore |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
اقای راستینه شما اگه مرده شور بودید از پنبه لای باسن مرده هم رحم نمیکردید وبرای خودتان بالش میساختید. مردک اختلاسگرها ودزدها را رها کردید وبه دیوار کوتاه حجاب حمله میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
درود بر سرقت کابر۱۳:۵ الحق که حرف حق رو در مورد اینجور آدمها زدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
9
105
چقدردرصلح وصفا بودیم مامردم درکنارهمدیگر ازوقتی این عربها آمدن ایران را ریختن به هم
پاسخ ها
Nadaram
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
این عراب ابروی کوروش بزرگ و داریوش بردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
129
10
فقط برخورد قاطع و بی هیچ ملاحظه ای با بی حجابا باید انجام شود
پاسخ ها
با ولایت تا شهادت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
بنظرم نباید اینهمه حساس شد وسخت گرفت،باورکنید اگرکار ما و راه ما درسته باشه خیلی از همین بی حجاب ها بر می گردن ،با تندی و احساسی نمی شود بامسائل اجتماعی برخورد کرد.همانطور که دشمن با تغییر باورها و ارزش ها برای جامعه ما دو دستگی وتشنج ایجاد کرد ما باید بااحیای ارزش ها و باورها فرزندان خودمان را پس بگیریم .اگر با این دید به موضوع نگاه کنیم که درجنگ فرهنگی دشمن عزیزان ما اسیر شدنه باید جریمه وتنبیه بشن؟یاباید ازدشمن با فدا کردن خودمان آنها راسالم پس بگیریم.
ناشناس
| Singapore |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
با اختلاسگر و دزد چی با خاک فروشان و خارج کنندگان دلار با چمدان چی فکر نان باش خربزه اب است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
اگه یه زره وجود داشتین و دله دزدیها و راند خوریها و اختلاصاتونو پشت شعار حجاب و خدا و پیغمبر قایم نمیکردین ، اونوقت مرد بودین ، بسه دیگه این چرندیات ، گوشمون و چشممون پره از مضخرفات بی سرو ته تون ، شمایی که سرت تو اسطبل مجلسه دیگه هیچ کاری ندارین و همه چی سر جاشه و فقط حجاب زنها شده دغدتون طلا شده گرمی سه و نیم میلیون ، خونه شده متری صد میلیون گوشت کیلویی ۵۰۰ هزار تومن آخه بی پدر و مادرها اینها درد جامعه و مردمه یا حجاب؟
ناشناس باشم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
تورو خدا بس کن .دست از جنگ با مردم خودت بردار .مگر در کشورهای همسایه ومرکز اسلام بی حجابی نیست چه اتفاقی افتاده.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
7
98
آقای راستینه روزگار همینطور نمی‌ماند به جای رسیدگی به مشکلات مردم متاسفانه در موی زنان گیر کرده‌اید
یک شهروند
|
United States of America
|
۰۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
4
115
نگاهی به قیافه خودت کردی؟ اگه ایران یه کشور آزاد بود مثل همه کشورهای دیگه، تو باید می رفتی چوپان می شدی. تو چه به نمایندگی مجلس!!!!
پاسخ ها
بابک
| United States of America |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
آفرین به شما
یک ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
ببند گاله تو تویی که زیر پرچم بیگانه ای دم از ایرانی بودن نزن که خیلی ضایع به نظر میای
دبیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
لطفا بجای فحاشی به اقای راستین به کسانی فحش نثار کنید که ایشونو انتخاب کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
آقای دبیر محترم مگر مردم این نمایندگان بی لیاقت رو انتخاب کردند؟؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
44
نه تنهاحجاب باگرانفروشی و اختلاس و رشوه و هم پارتی بازی هم مبارزه کنیداگرگرانی رابه فراموشی سپرده وبی حجابی را روی کارآوردن ایدبایذباهمه اینهامبارزه کنید سلام دین عدالت است دوم انسولین خودشان را اصلاح نکنندتوقع از ملت نباید داشته باشندروضه برای مردم و خودشان و خانواده شان هرکاری خواستندبکنند
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
34
20
برید گم شین شماها خودتون مروج بی حجابی هستید و کاری کردید که مردم به این سمت بروند .بطور مثال وزیر گردشگری جناب حجت الاسلام ضرغامی همون روزهای اول بی حجابی گفت حالا چند روزی است که دختران ما بی حجاب به مدرسه میروند اتفاقی افتاده؟؟ این خود مجوز و ترویج بی حجابی نبود؟ و نیست ؟ منتها این مواضع به ظاهر ضد بد حجابی را میگیرید که متدینین دا راضی نگهدارین .لعنت بر نفاق لعنت بر مسئولی که بی شرف است .بی شرف مسئولینی هستند که برای رای آوردن مروج بی حجابی و بد حجابی بودنند.
حامیشون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
33
احمد جون باتمام احترامی که بهت قائل هستم ولی خجلم که مجبورم بگم سهم تو از این ادعا فقط یه کلمه ست
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
4
55
هچه فتنه است زیر سر شما افراد نالایق تند رواست نه بی حجابی شما هستید که 40 سال دروغ میگوید واینقدر پر رو هستید که خود را به جای خدا وهمکاری مردم میزنید هیج کس هم قبولتان ندارد کاری کرده اید که یزید هم و
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
81
10
از دولت محترم میخوایم که بساط بیحجابی رو جمع کنه چون بیشتر زنان ایرانی با حجاب موافقن تا بی حیایی وبی حجابی چون کسی که در ماه مبارک با لباسهای زننده وبدون روسری بیرون میاد حرمت این ماه رو هم حتی نگه نداشته خداوند در قرآن هم فرموده که زنان خودشان رو از نامحرمان بپوشانن این دستور خداوند ونباید زنان بی حجاب با حرف خدا هم مقابله کنن کشور ما اسلامیه نه غربی زنان بی حجاب چهره شهرها رو زشت وزننده کردن وباعث بی بندوباری ناامنی شدن از دولت محترم به عنوان یه زن ومادر میخوام که قانونی براحجاب بذاره ودر رسانه ملی اعلام کنن که نپوشیدن روسری ولباسهایی که نیمه عریانه ودر عرف جامعه نیست جرمه با تشکر فراوان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
زر نزن
ارغوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
از جانب خودتون حرف بزنید. من با حجاب مخالف نیستم ولی سختگیری بخاطر یک پوشش سرهم نادرسته. اگر آزادی میبود که طبق سلیقه بپوشن این همه دشمنی هم بوجود نمیومد آیات حجاب مربوط به زمان خودش بوده اگه قدری دقت داشته باشید دلیل نمیشه که چون اون زمان زنان خوب با اون پوشش شناخته میشدن تا ابد این موضوع مصداق داشته باشه. اگر در مساله حجاب رعایت راحتی خانمها در هوای گرم همبشه آرامش به جامعه برمیگرده هیچ کس هم پی بی حیایی نیست. فقط به این مساله دست چندم بیشتر اهمیت داده بشه بیشتر از اون زده میشن. حجاب مثل خوردن مال مردم و مال یتیم و... نیست که غیر قابل تغییر باشه. باید لباس عفیفانه باشه حالا روسری و شال هم نباشه اما میتونه عفیفانه باشه
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
خانم محترم،، شما میتونید حجاب کامل داشته باشید، خیلی هم قابل احترام، ولی چرا در پوشش دیگران دخالت میکنید؟
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
منم با اختلاس مخالفم با خاک فروشی مخالفم لطفا هین بساط رو هم جمع کنید
Azari
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
نسل مغزهای زنگ زده داره تموم میشه مردم آگاه شدن و با عقل دارن به زندگی و حیات هستی تماشا میکنند
عبدالله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
منم از تو میخوام اون دهن متافنت رو ببندی مسئله مردم فقره فساده گرونیه اختلاسه دزدیه پس لطفا گل بگیر مستراح دهنت رو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
6
59
هیچ کاری نمی توانید بکنید در هیچ زمینه تاریخ در باره شما خواهد نوشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
6
62
خیلی مردی کاری کن اختلاسگران پول مردم رو بدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
3
48
دنیا با ایران فرق می کند مسولین اختلاس نمی کنند بعد فرار کنند بروند هم کشورهای دشمن زندگی کنند فرزندان مسولین شأن نمی روند هم کشورهای دشمن زندگی کنند مسولین شأن نمی روند سرمایه مردم کشورشان را در کشورهای دیگر ببرند مردم در فقر بود بختی زندگی کنند کشورهای دیگر طبق قانون به کارگر آن حقوق می‌دهند نه تورم حداکثری حقوق حداقلی در کشورهای دیگر جوانانشان برای زندگی ما امید نمی شوند که ۶۰ سال طول بکشد بخواهند خانه بخرند ۲۰ سال ماشین وغیره...(تازه با نرخ الان نه ۳ماه بعد) که هرچه می دوند آرزو هایشان که حق طبیعی است نمی رسنداگرقرار به قانون باشد کشور ما بی قانون است نه مثل کل دنیا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
8
64
حجاب را هم دکان درآمد خود قرار دهید مثل باقی کارهاتون .‌ مغز شما جز تلکه مردم کار نمیکند
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
13
17
روزه یعنی معرفت
لیاقت نعمتها در مرام بود
روزه داری معرفت است
اجباری نیست
مجازاتی ندارد
و
خدا میگوید
روزه برای انسانها بهتر است
آیه حق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
دیوان شعرت رو جای دیگه باز کن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
5
53
پول فقط پول ،این هم به نوعی جبران کمبودهای خرانه خالی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
اره دیگه درد پوله فقط..
چون دیدن دیگه کاری کردن که این مسایل تو دل مردم مرد برا همیشه حالا گفتن چیکار کنیم چیکار نکنیم مثل همیشه به این نتیجه رسیدن که بیایید پولشو بگیریم...
اره
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
47
جناب نماینده ترا بخدا بس کنید شما خودتان با رای حداقلی شدین ضد اسلام و دین بعد افتادین به جان مردم و کاشتن تخم کینه و دشمنی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
41
به جای دادن تزهای مسخره بررسی علت رامتخصصین جامعه شناس واقتصاد آن که از دست فرمایشات بی اساس شما دارند دق مرگ میشوند بسپارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
5
45
باز میخوایید یه سری رو اینحوری بکشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
4
46
آقای راستینه شما بفرما شیر تو بخور . در حد و اندازه این حرفها نیستی . برو الک دولک بازی کن .‌هر موقع گفتیم جسد بپر بیا وسط .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
3
41
میشه برا گرونی و دلار و خونه و مایحتاج مردم و اختلاس گرها هم هم چین برنامه ای بریزید فوری چی گفتید آها نمیشه از خودتونه فهمیدم خوب از اول بگو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
5
51
خاک برسرمامردم که ابلهی چون تونماینده ماباشه.
مردک همچین ذوق میکنه ازجریمه کردن مردم ،انگاریه ضربه کاری به اسرائیل واردکرده.
قضابلای حکام عرب بخوره توسربی کفایت امثال توی بی شرف
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
5
52
متحیر این مردم چطوری به این نخودمغزا رای دادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
مردم؟؟؟!!!!
خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
با۵۰۰رای فک و فامیل که اونم باوعده ووعید رفتن. تومجلس
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
مگه رای و نظر چردم مهمه و تاثیر داره؟؟؟؟
عدالت علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
5
51
ایران نیاز به انقلاب دارد
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
4
46
به این می گویند - اعتراف به اینکه حجاب در این کشور اجباری است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
3
37
اقای سخنگوی برای گرانی وتورم وبی ارزش شدن پول ملی چه راهکاری داری یافقط برای گرفتن آزادی زر میزنی
ملا اسحاق رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
21
3
طرح شما خوبه ولی طوری بشون اسیب نزنید،ک در جنگهای طولانی شییعیان وجهان کفر ولاییک وکمون وشاخه های دیگر اسلام عزیز برایتان نان واذوقه واب مهییا نکنند،والاااه راست میکم،اقا راستی
پیمان ایرانی اصیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
13
108
سلام ب فکر معیشت مردم باشید اقتصاد
الودگی هوا
سلامتی مردم
وضعیت جاده ها خودرو ها
تحصیلات
تصادفات و ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
این نفوذی اسراییلی!
به اسم اسلام، در حال دمیدن بر آتش نفاق و جنگ داخلی در نظام است
دم موش های اسراییلی مثل راستینه به موقع باید گرفته شود
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
از امضا کنندگان نامه در خواست اعدام سریع جوانان معترص - انتظاری غیر از این نیست. مردم فراموش نمی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
احسنت
همه وظیفه ها را فراموش کردند فقط به فکر چهار نخ مو زنها و دختران هستند.
گرانی و بیکاری و عدم توزیع عادلانع ثروت و پای بند نبودن به قانون و اختلاس ریشه مردم را در آورده نمی دونم کجای اسلام فقط حجاب به تنهایی است .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
مدت طولانی است که قانون های اجرایی مختلف برای موارد شما انجام می‌شود. نوبت برخورد قانون با فحشا و بی بندو باری و بی دینی رسیده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
108
18
سلام ودرود اقای راستینه. خداکنه این طرح بزنه به برجک همه قانون شکنان ودشمنان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
اگر کشور نا امن شد و هموطنان گسترده ای از دو طرف کشته شدند این راستینه جانی مسئول است، غلط می کنه اون موقع توی سوراخ موش قایم بشه که کی بود کی بود من نبودم
لطفا رویداد هزینه التهاب سازی نفوذی هایی مثل راستینه را بالا ببرید که فکر نکنند دستور صهیونیست یعنی ایجاد جنگ داخلی در کشور را اجرایی کردند و هیچکس توی این مملکت یقه شان را نخواهد گرفت

راستینه! اگر جنگ داخلی برپا کنی مردم پوستت را خواهند کند اسراییلی الدنگ
دنا اورمزد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
13
98
ظاهراً تمامی مشکلات کشور حل شده و آقای راستینه هفشجاتی قصد دارند با این طرح دو فوریتی آخرین مشکل کشور ( به زعم ایشان) را حل کنند!!!!

دوست عزیز
نماینده ی مجلس انقلابی
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس انقلابی

بحث حجاب و پوشش نیازی به بگیر و ببند و صدور قوانین و تهدید و فشار و ارعاب ندارد.

حجاب و پوشش فرهنگی است ، اجتماعی است
بگذارید مردم آرام باشند
هر روز تهدید و ارعاب
هر روز صدور قوانین بی اثر

اسلام رحمانی این نیست......‌‌
پاسخ ها
جزئی از کل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
راستینه راستی تورم و گرونی و آقا زاده های دزد که دستشون تو جیب ملت و بیت و مال چه جریمه سنگینی در نظر گرفتین،یا اصلا اونا خودی هستن،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
اگر تو مسلمان واقعی رحمانی هستی
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
3
26
راستینه،امام خمینی در سخنرانی خود در بهشت زهرا ،اعلام نمود که سرنوشت هر ملتی دست خود آن ملت است و نه دیگران.واین که اگر نظام سیاسی بخواهد بر ملت حکومت کند
بایستی رای ملت همان وقت را داشته باشد و با رای ملت قبل
نمی‌تواند برکات حکومت کند.
نظام جمهوری اسلامی از سال ۱۳۷۶ از اکثریت جامعه ای که به
او رای داده‌اند افتاده است و طبق سخنرانی امام خمینی در بهشت زهرا از سال۱۳۷۶ غیر قانونی است.
بنابراین برو و فقط ۸ دقیقه اول سخنرانی امام خمینی در بهشت زهرا را ببین و اگر امام خمینی را قبول داری بدان که نظام جمهوری اسلامی از سال۱۳۷۶ تابحال غیرقانونی و نامشروع بر ملت ایران حکومت میکند.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
10
70
راستینه،امام خمینی در سخنرانی خود در بهشت زهرا ،اعلام نمود که سرنوشت هر ملتی دست خود آن ملت است و نه دیگران.واین که اگر نظام سیاسی بخواهد بر ملت حکومت کند
بایستی رای ملت همان وقت را داشته باشد و با رای ملت قبل
نمی‌تواند برکات حکومت کند.
نظام جمهوری اسلامی از سال ۱۳۷۶ از اکثریت جامعه ای که به
او رای داده‌اند افتاده است و طبق سخنرانی امام خمینی در بهشت زهرا از سال۱۳۷۶ غیر قانونی است.
بنابراین برو و فقط ۸ دقیقه اول سخنرانی امام خمینی در بهشت زهرا را ببین و اگر امام خمینی را قبول داری بدان که نظام جمهوری اسلامی از سال۱۳۷۶ تابحال غیرقانونی و نامشروع بر ملت ایران حکومت میکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
شما با این حرفات ولی هنوووووز تو خوابی ...بیدار شو دیگه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
از کی تا حالا شما شدی نماینده مردم و از جانب دیگران حرف میزنی این حرف تموم بی دینهاست ازاده داشته باش اگر دین ندارید
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
اگر اینها پیرو امام بودند اینگونه دزدی ها و اختلاسها و رانت خواری ها را بی خیال نمی‌شدند و به مردم فکر می‌کردند و چون سواد درست و حسابی ندارند اینگونه برخورد می‌کنند از 44 سال پیش تا به امروز ببینید در کجای جدول فرهنگ و فقر در دنیا قرار گرفته ایم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
سخنان دیگر امام خمینی را هم گوش داده ای و دستورات امام خمینی را دیده یا شنیده ای ؟؟!!
کاشانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
109
13
درود خداوند بر احمد راستین احسن الخالقین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
لعنت به خدا به راستینه این عنصر نفوذی و معلوم الحال اسراییلی که در حال روشن کردن آتش جنگ داخلی بین ملت مردم مسلمان ایران است

واقعا یکبار برای همیشه نمی خواهیم از تاریخ لبنان درس عبرت بگیریم؟ کثافت هایی مثل سمیر جعجع دقیقا عین همین راستینه بر آتش اختلافات داخلی دمیدند و جنگ شدید داخلی برپا شد و چون اوضاع اقتصادی لبنان بسیار بد بود اسراییل به راحتی و به موقع به لطف جعجع ( بخوانید راستینه) مساحت گسترده ای از جنوب لبنان را اشغال کرد و میخ خود را کوبید هزاران شهید داده شد چرا؟ چون حیوانی به اسم جعجع ( بخوانید راستینه) با پرچم آرمانخواهی عملا نقشه های اسراییل را در لبنان با برپایی جنگ داخلی برپا کرد
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
خداوند مثل شما فکر نمی‌کند و رحمتش را بر آنانی که از حق مردم دفاع می‌کنند می‌فرستد نه افرادی که سوار بر شانه مردم و با رانت و اختلاس و دزدی های چند هزار میلیاردی مردم را به این روز کشانده اند
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
چرا درود چرا مرگ نمگیی
رقیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
8
105
اگر حجاب قانون هستش پس دزدی و اختلاس وبی عرضگی مسئولین چی هستش سوق دادن مردم به فقر و بدبختی چه هستش بیکاری جوانان و بی توجهی مسیولین‌احمق نشانهء چه هستش واقعا انسان به عقل نداشتهء شما مسئولین و آخوندهای از خدابی خبر تعجب میونه خداوند بحق علی و اولاد علی شما زو خوار و نابود بکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
جلوگیری ازفاحشگی و تن فروشی و عریانی در اجتماع در اولویت همه ی جوامع است اقتصاد و برخورد با دزد در اولویت های بعدی ست
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
حرف حق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
در پاسخ به ناشناس‌.اون موقع که خدا داشت عقل تقسیم میکرد شماها کجا بودید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
حجاب که باشد فرزند متدین و مومن پرورش داده می‌شود و این مواردی که گفتی پیش نمی آید . گفتید که از ریشه باید اقدام کرد. ریشه اش همین فحاشی و بی دینی است . این درست شود همه دیندار واقعی میشوید و از این بدبختی ها خبری نیست آنوقت علی و اولاد علی شما را پیرو واقعی خود در دو جهان می‌دانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
7
82
شما از راهی جیب مردم خالی میکنید اینم یک بهانه ی دیگه برای پرکردن جیبتون اخه ضعف توی قانون حجاب اجباری چرا باید چنین قانونی باشه که اجرا نکردنش جرم باشه قانون حذف کنید مردم باید راحت باشند وخودشون انتخاب کنند شما که مطمینید تعداد کنی هستند افراد بی حجاب وبد حجاب اگر حجاب از. سر ایمان باشد چه قانون حجاب باشد چه نباشد فرد متعهد حجاب میزند چه بسا در زمان قبل از انقلاب بسیار خانمهای محجبه بوده اند موسیقی ورقص وپایکوبی وشادی ممنوع انهایی که اهلش هستند ومتمول می باشند سرازیر میشوند به کشورهای همسایه وپول ما رو اونجا خرج میکنند اگر کشور ازاد بود همین خرج تو کشور خودمون میشد ابن درحالی که همه جور فسق وفساد بشدت درکشور وجود داره ولی غیر قانونی وزیر پوستی نتیجه بازور نمی تونید وانمود کنید کشور اسلامی کاش ملت را در یابید
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
شخصی فرمودند اول بی‌حجابی و تن فروشی و برهنگی را باید اصلاح کرد بعد اقتصاد و معیشت را یکی به ایشان بی سواد بی فرهنگ بفرماید این مقوله هایی که گفتی از ضعف اقتصاد و معیشت و بی عرضگی مسئولان بوجود آمده شکل آدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
اینم یک نظر هوشمندانه هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
8
58
خب این در مورد بی حجاب ها برای با حجاب هایی که روزی هزار ویک مشکل اقتصادی و سد راه‌های اداری و صدها گرفتاری های دیگر که در مورد همان بی حجاب ها هم صدق میکند چه جوابی دارید چقدر یقه‌ی دولت رو میگیرید و چه ضرب‌الاجلی اجرا میکنید آقای راست اینه مطمئن باش دور بعدی وارد مجلس نشوی اولی کشف حجاب رو در خوانواده ات خواهی دید خیلی از خودت متشکر نباش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
تو نگران باحجاب ها نباش . و همین طور نگران خانواده ایشان نباش‌
حمید رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
6
57
تو و امثال تو که قانون رو قبول دارید ، پس این همه فرا قانونی بودن را چگونه در این سالها تحمل کرده اید ، ؟ این همه تفسیر به رای در مورد قانون را چگونه تحمل کرده اید ؟ چرا این همه سال در مقابل قانون شکنان کوچک و خیلی خیلی بزرگ سکوت کردید ؟ چی دیوارشون بلند بود !! و دیوار این مردم کوتاه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
خودت فهمیدی چی گفتی ؟ با قانون شکن کوچک و بزرگ باید از جایی برخورد شود .‌ حتما با این بهانه که چون قبلا یکی مثل تو بوده و کسی با او برخورد نکرده باید تا ابد همه بنشینند و هر کثافتکاری را نگاه کنند
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
77
15
برادر من نیکی و پرسش دیگه کی میخواهید این طرح را اجرا کنید بله این بد حجابی تودل روستا اثر گذاشت این همه سازمانها فروشگاه‌ها امر به معروف کنند تاثیر ندارد اینقدر بی حیا شدند خیابان کی می تواند جلوی این وحوش های شاخدار رو بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
جناب شما بهتره به فکر بیکاری و ظلم و این تورم و سفره بی نون مردم باشی حجاب حق خداست علنی دارن دو لپی حق مردم رو میخورن چشم‌هایتان را خوب بشویید شاید بهتر ببینید
کاوشگر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
خوب شما وآقای راسپوتین .چشمهایتان را کنترل کنید .همه مسایل حل میشود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
یکم چسماتو باز کن همتون دهن هاتون باز چشماتون بسته. به نظرم اصل وحوش در اسید پاش ها ماست پاش ها چماق به دست ها اسلحه به دست ها و تصمیم گیرندگان بی خرد میشه دید
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
ادب نشانه شخصیت هست این وحوشی که می‌فرمائید در وجود شما و آنهایی است که مردم و معیشت آنها را برده اند و می‌برند پس ادب داشته باش بقول شاعر. وحوش همه را به کیش خود پندارند
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
وحوش مصداق کسانی هست که زبان و منطق ندارند و از اسید ماست و گاز و گلوله استفاده میکنند
حمزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
7
57
نظر من اینه که حجاب اجباری دسیسه دشمنه .این حکومت به نام دین مردم رو از دین متنفر کرده،بزرگترین دشمنان اسلام همچین کاری نتونسته بودن بکنن که مس.لین مسلمان ما کردن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
13
80
هموطنان شهرکرد از شما بعید بود این بیسواد رو بفرستید مجلس
پاسخ ها
طه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
آقا این بی سواد نیست تو دین نداری و از خدا نمی ترسی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
طه
الان تو دین داری و از خدا می ترسی که داری بیخود به دیگران تهمت می زنی؟
فرزند ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
هموطن ظاهرا فراموش فرمودین نمایندگان و دولت در راستای هم یکدست و انقلابی شده و ایسان نیز از (دقت بفرمایید)منصوووووووبان هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
5
57
درود بر شما. ترتیبی اتخاذ گردد که درآمد جرایم بی حجابی به حساب اختلاس گران و مفسدان اقتصادی واریز کنید یا به مسببین تورم افسارگسیخته جایزه دهید بلاخره از کسانی که وضعیت کنونی مملکت را به وجود آورده اند تقدیر و تجلیل شود...
پاسخ ها
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
بدبختی اینجاس مردم هیچ کاره بودن بهتر میدونید که همه منتخب شده بودن از قبل
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
جناب باسواد پنج خط نظر شما هیچ ربطی به موضوع ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
10
62
مردک بیسواد در سایر حوزه ها قانون رو رعایت میکنید؟
طرحی برای دزدی، غارت بیت المال، فساد، دروغگوئی، باند بازی، ارتشا، فقر و فلاکت، گرانی و تورم، بی خانمانی، و...................................... ندارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
قانون شفاف سازی قانونی است که اجرا می‌شود و برای مواردی که مرتب آنرا با حجاب و حیای زنان مقایسه میکنید در حال اجرا شدن است . نوبتی هم باشد نوبت فحشا و هرزگی است که قانون برایش اجرا شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
9
59
حضرت علی می‌فرماید خدایا قبل از اینکه شرف و غیرت و مردانگی ام را بگیری جانم را بگیر انگار خداوند قبل از اینکه جان شما را بگیرد شرف و غیرت و مردانگی تان را گرفته است. حاکمانی که مفسدان اقتصادی را آزاد می گذارد و هم و غمش حجاب اسلامی است مصداق بارز بی شرف و غیرت است
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
برادر مشکل این است که دولتمردان ما به هیچ دین و آیینی معتقد نیستند خدا به پیامبر میگوید هیچ نگران نباش که مردم به دین تو درآیند و با اینکه ای کسانی که ایمان آورده آید از خدا و رسولش پیشی نگردید ،،سوره حجرات،،ولی در کشور ما با تز ربا و تزویر و تظاهر در امور دینی از خدا و رسول تندرو تر و کاسه از اش داغ تر شده اند
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
اینها حتی نمی‌دانند غیرت را به چه شکلی می‌نویسند افراد بیسواد و دکترهای افتخاری و قلابی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
تو چطور میتوانی نام علی و سخنان علی را که برای فحاشه ها و هرزه ها و بی دین و ایمان ها و دروغ گوها و مسلمان نما ها یی مثل خودت گفته را با وقاحت و پر رویی تفسیری برای آزاد گذاشتن هرزه های بی دین وایمان بیان کنی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
جناب هرزه ی بی دین و ایمان دروغگوی مسلمان نما علی این حرف را برای امثال تو گفته که اگر قرار است مثل تو انقدر بیشرف و بی غیرت بشوم همان بهتر که بمیرم !! آنوقت تو میگی علی طرفدار برهنگی و هرزگی و بی دین وایمانی است !! واقعا که خود داعش هستی و اسلام از من درآوری خودت را بیان میکنی . خیلی پررویی . خدا رو شکر دست تان رو شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
آقای متدین محسن دیندار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
جناب آقای محسن!! تفسیر کننده ی قرآن
آریوبرزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
7
51
تو و اونایی که مثل تو حقوق مفت بیت المال رو میگیرن تو مجلس مفت میخورن اگر کار کن بودید وضع مملکت الان این نبود.لاف نزن کاری میکنیم کارستون مردک لب و دهن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
41
11
خب تصویب کنند تا ما هم دست بکار شویم و حکم الهی را اجرا خواهیم کرد.
پاسخ ها
منصور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
تو چکاره هستی که حکم اجرا میکنی؟ واقعا متاسفم برای امثال شما
آزادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
10
23
این جناب راستینه چند سالشه شده سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس؟ چقدر در مورد اسلام مطالعه داره؟ چجوری رفته تو مجلس؟ سخنگوی کمیسیون فرهنگی باید شخصی درحد و اندازه آقای نقویان یا آقای رفیعی باشه حداقل.
حالا که چنین پستی رو اشغال کرده بد نیست کتاب مسئله حجاب و کتاب نظام حقوق زن در اسلام از استاد مرتضی مطهری رو یک مطالعه ای بفرمایند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
استاد مطهری را هر کسی بخواند می‌فهمد که حجاب جز تغییر نیافتنی و یکی از اصول دینداری مسلمانان است . اگر ایشان این کتاب را بخوانند و چنین تفکری برای بدحجابی و آزادی برهنگی مثل تو داشته باشند همان بهتر که بدون نخواندن کتاب استاد غیرت و شرف و قانون مند و دیندار باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
53
10
آرزوی قلبی من اینکه با همین سرعت و همین فرمان راه خود را ادامه دهید یقینا این کار جواب و نتیجه خواهد داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
پیش بسوی جنگ داخلی با پرچمداری حیواناتی اسراییلی مثل راستینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
5
17
چطور آنوقت که زنان ودختران حلو شما روسری تاب میدادنندوحتی اتیش میزدنند یکوت وحرآت نفس کشیدن ازترس سقوط نداشتید.انوقت مهدی تاج با اون عملکردوسابقه چجوری تآیید شد ورای اوردوقرارداد محرمانه دردولتی که شعارش مبارزه با فساد وشفاف سازیه چیه چرا حتیربعدرفتن کیرش شفاف سازی نشد چقد هزینه وقراردادش بود الان با قلعه نویی چقده ؟؟ این بود شفاف سازی اونم جایی که پولهای هنگ میادومیره لطفآ با این محرمانه بودنم برخورد کنید که خودش برای خودش بعدباخت پاداش تصویب نکنه ووبعدنگیره وبیادبگه گردنم کلفته. اره ملت میدونند کلفته واگرنه الان زندان وتوقیف اموال حداقل جرمت بود
ب ص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
5
27
بهتراست آقایانیکه برای هشتادو دومیلیون درحال نسخه پیچیدن هستند دراینگونه مسائل شرعی ابتدا از خانواده خودشان شروع کنند ،اگر جواب داد بعد قلم فرسایی ومتینگ بگذارند.یادمان مانده که رسول خدا ابتدا طبق فرمان خداوند از خانواده خودشان شروع فرمودند.
ومن الله توفیق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
جناب متدین واقعی
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
6
29
بر طبق نظر امام خمینی در سخنرانی در بهشت زهرا ،نظام جمهوری اسلامی از سال ۱۳۷۶ که رای‌دهندگان آن کمتر از نصف حائزین رای دهنده ملت شد ،غیرقانونی و نامشروع بر ملت حکومت میکند.تو اگر حقیقتی در وجودت هست پیگیر شو تا ۸ دقیقه اول سخنرانی امام خمینی در بهشت زهرا توسط
صدا و سیما و روزنامه‌ها و غیره به اطلاع کلیه ملت ایران برسد.
فرمان
|
France
|
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
3
25
حداکثر جریمه ای که
امکان نقد شدن دارد فقط یک سطل ماست است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
نامشخص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
51
8
مسئولین اونقد به بیحجاب هافشار بیارن وتحت فشار وبی ارزشی ها قرار بدن تا کسی جرات بیحجابی درمملکت اسلامی را نداشته باشن چون اونقد بی حیا وپرو شدن این بی حجاب ها نمیشه حرف بزنی دوروز دیگه حیا ندارن لخت میان بیرون
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
برادر این طرز فکر بسیار اشتباه است مگر در زمان انقلاب به اجبار حجاب بر سر زنان کردند پس باید ریشه یابی شود بیشتر این ناهنجاری مدنی ناشی از دوروی و ریا دولتمردان ناشی می شود در جلو مردم یک کار میکنند در خارج پسر و دختر هایشان و خودشان کار دیگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
اونقدر که افکار طالبانی و متحجرانه شما ضربه به انسانیت میزنه بی حجابی نمیزنه‌. اگ خود خدا بیاد پایین شما بگه بی حجابی ایراد نیست شماها از خدای خیالی برای زورگویی استفاده میکنید. کاش ما هم سر شما ها رو بر دار میدیدیم تا عدالت اجرا بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
5
32
خوب اینم یه جور کاسبیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
7
29
حجاب چندش اور ضد ایرانی!! نشستی اونجا ملت ایران خط و نشان میکشی؟؟ هنوز جا داری..بالابردن اطلاعات و اگاهی مررم از مهمترین وظایف،،،اتحاد و انسجام ملت از مهمترین وظایف،،،تکلیف شما ملت مشخص خواهند کرد،بلایی ملت سرتان بیاورد که انسرش ناپیدا،،پس اندکی به خودتان فرصت دهید تا وقت کیفرتان فرا رسد،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
6
37
خفه شو مردیکه فاسد
بوق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
5
39
آنوقت انتظار دارید دوباره مردم پای صندوق بیان و به امثال جنابعالی رای بدهند تا ........
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
5
40
حرف بیخود میزنه. نه مجازاتی می تونن تعیین کنه ، نه می دونه لازم الاجراش کنه . نه نیروی کافی دارید . نه پول دارید . نه مردم حمایت می کنند . کار تان تمام است و تلاش مضبوحانه می کنید . حجاب اجباری بزودی از بین میره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
6
33
مطمعن باشید در برابر مردم ایستادن آخرش شکست است چطور بدحجاب را کافر می‌دانستید الان هم مطمعن باشید هرطرحی بگذارید در دید مردم باز هم خشن تر خواهید شد افکار طالبان گونه افکار تندروی گونه درایران دفن شده است بدانید بدانید بدانید.مردم و این نسل دیگر نمی ترسند از آدمهایی که خودشان همه کار میکنند و به مردم امر به معروف میکنند دزدان اختلاس گران دوتابعیتیها راست راست تو خیابانها راه میروند و به ریش مردم می‌خندند چرا چون همه باهم هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
مطمعن باش در برابر دین خدا ایستادن و با قرآن و خانه خدا و سخنان خدا در افتادن و با اعمال تند روی گونه فحشا و برهنگی و بی دینی به عذاب خدا که خود بشارت داده نابود خواهید شد مردم خداپرست ایران نه اختلاس گر می خواهند نه فحاشه و هرزه و نه بی دین و ایمان !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
ناشناس 10:51 طبق گفته حضرتعالی پس بایستی سالها پیش اثری از اروپا و امریکا و تقریبا اکثر قسمتهای دنیا به خاطر بی حجابی باقی نمی ماند.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
3
27
باز در خصوص مطرح کردند و اینکه باید با شدت با بی‌حجابی برخورد شود ریا و تظاهر دارد ایفا نقش میکنند چون سخن که از دل بر آید لا جرم بر دل نشیند ،،چهل ساله این ملت سخن از دل نشنیده اند و بیشتر سخن ها از روی ریا و تزویر و تظاهر بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
در سه ماه گذشته سخنانی از دل از فحاشه ها و هرزه ها سلطنت طلب ها منافقین و ............بدون
ریا و تزویر شنیدیم همان سخنان قرآن و اسلام برایمان کافی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
در پاسخ به ناشناس که فکر میکنه همه هرزه هستن باید بگم جناب ناشناس دیو تویی هرزه تویی و خانواده تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
ناشناس 10:40 طالبان و داعش و.... دقیقا مثل تو وامثال تو فکر میکنند.البته فکر که نمی کنیدفقط باور می کنید و عمل می کنید.چه بسا بواسطه این باورها چه تعداد انسان کشته و یا سربریده شده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
3
29
تو که دم از قانون میزنی ببین خودت قانونی هستی. مجلسی میتونه قانون تصویب کنه که خودش قانونی باشد. مجلس قانونی آنست که با اراده ملت انتخاب شده باشد. نه با اراده شورای نگهبان.
شما اگر اجرای قانون میخوای از خودتون شروع کنید
.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
مطمعن باش شورای نگهبان برداشته می‌شود تا هر بی سر و بی پایی و هر بی‌بندوباری بار و هرزه ای و هر بی دین و ایمانی خود را قانون بداند و جامعه را علاوه بر اقتصاد به کثافت فحشا هم بکشاند
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
7
32
همه چیزکشورحل شده فقط مونده حجاب حجاب شیره مالیدن همیشگی یک عده شکم سیرسرملت ساده وعوام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
بی حجاب ها و بد حجاب ها که مطمعنا شکم شان سیر است چون فقط لباس و لوازم زیبایی و اعمال جراحی زیبایی شان در سال میلیون ها تومان است که برای فقرا غیر ممکن است پس نگران شکم گرسنه نباش که مطمعنا بد حجاب ها را شامل نمی‌شود
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
24
نتیچه مچلس مطیع رهبری ساخته ادمهایی ازنوع راستینه ها بااین نوع تفکرات بسته ۴سال عمرملت راهدردادن بدون هیچ دستاوردی وبزرگترین دستاورداین مچلس چمع کردن اینترنت درکشوربوده است
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
25
5
سلام و خسته نباشید عرض می کنیم خدمت نماینده ی خوب و با فرهنگ کشورمون
عفاف و حجاب و جلو گیری از هرزه ها و تن فروش ها و فاحشه ها از نان شب واجب تر است موضوع بی حجابی همانطور که دیده می شود چند تار مو نیست بلکه عریانی و تن فروشی ست که بسیار مشهود است مسلما فواحش مخالف این نظرند

وجود و علنی بودن هرزه ها در همه ی جوامع مذمت شده وجمع کردن آن توسط، قوانین محکم و هزینه داروهای شخص خاطی در اولویت همه ی نیاز های اجتماعی ست و ربطی به دین و مذهب و آیین و قرآن و انجیل و ......ندارد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
اومدی بگوزی چسیدی اسهال بودی به گوه کشیدی خودتو
سمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
27
خدا لعنتتون کنه که اصل اسلام که لیقوم الناس بالقسط و برای برپایی عدالت بوده رو واروونه کردین انواع تبعیض ها براتون عادی و حتی قانون شده و حجابی رو که قرآن گفته برا آسایش زن مسلمان واجب کرده رو به اهرم فشاری برای ارعاب و سلب آسایش زنان تبدیل کردین و به اون هم افتخار میکنین!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
23
مملکت به اندازه کافی همه جور مشکل داره حالا شما از توی اون طویله اگه نمی تونید کاری بکنید لا اقل مشکل و درگیری جدیدی برای مملکت درست نکنید صبح که بلند می شی صدای یه خراز طویله شورا ی اسلامی بلند شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
26
اره ارواح پدرت مملکت را درست کردی تو چطور رفتی توی مجلس با این بیسوادی و خریت
فرید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
28
با اینکارا فقط دارید عمر خودتونو کوتاهتر میکنید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
24
آقای راستینه درباره اختلاسهاودزدی های کلان ازبین المال هم طرحی بذارید که دوستان دزدواختلاسگرتان هم فوری جریمه و گرفته شوندانوقت ملت می بینند که قانون برای همه یکسان است وهم چیز درست می شود
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
4
23
اگر شما واقعا به فکر مردم هستید بیاین بچه های معتاد زیر پل ها و کنار جادها را جمع کنید من خودم موافق بی حجابی نیستم ولی یک لحظه فکر کردین الان ۶ ماهه که در شهر و هر دیاری بی حجابی می بینیم چه اتفاق بزرگی افتاده که اینقدر اوضاع مملکت رو درگیر اینکار کردین و رگ غیرتتان باد کرده یکم به فکر شغل برای مردم باشین
محمد محمد پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
3
25
مشکل این مملکت امثال شماهستن ،میشه بگی چقدر رای اوردی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
24
7
اجرا کنید هرچه می‌گویید دست رو دست نگذارید دیروز سرافراز ۱۳ بدر این بیحجابها غوغا کرده بودنند چرا شروع نمی‌کنید جمشون کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
شما اگ کور نیستید فیلم روزه خوری سفیران و خانواده هاشون در روز سیزده بدر رو باید دیده باشید. اما لال هستید هم کور فقط فکر سلطه گری و قصاوت بر مردم ایرانید.ملت ایران دشمن شماها شدن ادامه بدید که این راه روشنه
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
29
خودمان کردیم که لعنت برخودمان باد... خودکرده را تدبیر نیس... جالبه هرکی میاد پشت این میزا میشینن... فقط میان یه خودی نشون میدن و زورشونم رو مردم خالی میکنن... یعنی اینقد نادونن که یادشون رفت همین مردم بدبخت ساده امثال تویه بیسوادو انتخاب کردن...
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
14
میگم احمدآقا...برای یکی بگو که تو رو نشنلسه
تو خودت د ه ن سرویس عالمی
بهتره نیست ظاهرت با باطنت یکی باشه...حزب باد...!!!
رزمنده بسیجی و جانباز و اسیر جنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
17
واقعا مسخره هست ، مردم در فقر و فقر مطلق درحال جان دادن هستند و اقتصاد از هم پاشیده تورم مواد خوراکی بیداد میکنه ، دزدها و اختلاسگران و رشوه بگیران بدون هیچ منعی به فساد نهادینه ادامه می‌دهند و.... اونوقت دولت بی کفایت همه مشگلات را رها کرده و در فکر حجاب جامعه و تار موی زنان کشور است ،بدتر از همه از شهدای عزیز و خانواده های شهدا و جانبازان و آزادگان سوء استفاده می‌کنند، تار موی زنان چه ربطی به من و تو داره ، افکار داعشی چه در بین طالبان و چه طلبه ها ! چه فرقی میکنه... جهالت و بی عقلی آخه تا چه حدی ، وای به مردم ایران که چنین حاکمان جاهلی دارند
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
17
باید اول به فکر این بود که چنین آدمهای کسخلی در درون نظام راه پیدا نکنن. شما اول تورم رو حل کن هر وقت قیمت ریال و دلار یکی شد همه به قوانین شما احترام میزارن. الان مثل اینه که یک گاو یا گوسفند اومده برا آدمها قانون گذاشته.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
16
اره دیگه وقتی میشه ازش پول در بیارین جیب شیخارو پر کنین چرا نکنین این کارو حالا یک سفره ی دیگه پهن شده اسوفاده کنین پول بکشین بیرون ازش ...بیخیال معیشت مردم خودشون یک کاری میکنن یارانه دارن میگیرن دیگه چ کاری برا ما بکنین بهتر از این دست شما درد نکنه با همین فرمون برین جلو خدا قوت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
12
مگر اصل ۲۷ و اصول دیگر که نادیده گرفته می‌شود قانون نیست شما بعنوان نماینده چطور اینها را پیگیری نکرده ای ضمن اینکه قانون باید موجب انسجام جامعه بشه نه موجب اختلاف حجاب اختیاری در همه کشورهای مسلمان که اتفاقا جامعه ای سالم تر از ما هم دارندپذیرفته شده و باعث زیست مهربانانه همه مردم و احترام متقابل به همدیگر شده حجاب اجباری مورد پذیرش جامعه نیست و آثار تخریبی اجبار کاملا مشهود است پس لطفا برای حفظ کرامت جامعه به این اجبار خاتمه دهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
14
جو خوردگی شما کاری کن دوزدی بین خودتون تموم بشه شما ها که اون ور گلین کارت و اقامت هم دارید حالا فکر چهارتا مو افتادی جلوشو بگیری برو ریشتو بزن
کوروش کبیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
15
بااین‌کارها نابودیتان سریعتر صورت خواهد گرفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
14
من کاسب هستم نه موافق بی جالی هستم نه موافق حجاب اجباری چرا مسولین اصل قضیه رو رها کردن به فرع چسبیدن علت تمام این هنجار شکنبها از فقر به وجود میاد وقتی میبینم که یک فرد بخاطر افقر خودفروشی میکنه که بخواسته اولیه خود برسه بی حجابی یا شل حجابی که در برابر اون چیزی نیست اگر رایت میگین شما اقتصاد و اختلاسهای که میشه برخورد واقعی بشه رشوه های که در اداره ها گرفته میشه برخورد بشه مطمئنا شما میتنونید با حجاب هم برخورد قانونی کنید از قدیم گفتن از هر دری که فقر وارد شود فساد اون جامعه رادربرمیگیه اول اقتصا رو درست کنید وبعد باشدیدترین قانون با حجاب برخوردکنید
رضا
|
Germany
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
13
کسری بودجه ازدلار۶۰تومنی سکه ۳۴میلیونی دزدی علنی خسته نشید یکبار مردمیخواهد دنبال این قانون گذاریتون بره وانجام بده هروقت تونستید تویت بزن وسخنرانی بکن خودتونم میدونیدبازی با اتشه فقط مردعمل باشید فقط شعارندید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
15
چون خودشون دزد و اختلاسگر هستن، پس طرحی برای این همه اختلاس و دزدی ندارن، بحث حجاب رو پیش میکشن
من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
12
نماینده اقلیت های ایران باعث فلاکت
مردم شدید بس کنید دیگه ......
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
10
3
از نظرات داده شده مشخص است چه کسانی بیکارند وصبح تا شب وقتشون رو توی فضای مجازی سپری میکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
10
چرا همین قد بفکرمشکلات مردم نیستید بخودی خود همه مشکلات حله اقاتوضدانقلابی هدفی داری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
15
من تعجب می‌کنم که چهار تار مور چطور انسان رو تحریک میکنه با این اوصاف باید مردم ترکیه همدیگه رو می‌خوردند در حالیکه با آرامش و آسایش در کنار هم زندگی می‌کنند.!...
زندگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
15
من با بی حجابی مخالفم ولی شما برای گرقتن پول و جریمه و پر کردن خزانه اینکارو میکنید وگرنه ادمای فقیر اکثرا با حجابن کار با پولدارا ندارم ولی بنظر من ابن فشارها عاقبت خوبی نداره فکر تون رواز حجاب کردن مردم در بیارید چون نمیتونید فقط فقط روز به روز مردم لجبازی میکنن بی حجاب تر میشن من خودم با موضوع بی حجابی مخالفم خیلی زیاد ولی بنظر من اقتصاد مردمکه باعث بدبختیشون شده درست کنید من چقدر از عمرم باید بگذره که بتونم ماشبن ۸۱ رو ببرم بکنم ۸۵ حداقل اینا درده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
13
سلام.
کار بلد نیستی این مهم نیست.
اما از شال وروسری کاسبی نکنید.
مشکل را جور دیگه ای حل کنید مردم بااین موضوع کنا ر اومدن.توشهر هیچ جونی نگاه نمکنه بس کنار اومدن.
مشکلی نیومده نه دلار گرون شده ونه تورم بالا رفته
جور دیگه ای فکر کنید
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
13
مشکل جامعه ایران فقر فساد اقتصادی تورم گرانی اختلاس دزدی رشوه هست که باعث ایحاد طبقات اجتماعی شده حقوق کارمند ده درصد افزایش میابد ولی تورم هزار درصد اونقدر طبقات اجتماعی زیاد شده که مردم دیگه از دین و نظام زده شده آند بر عکس گفته های حاکمان عمل می‌کنند اونقدر به مردم دروغ گفته اند که مردم راست را هم قبول نمی کنند برای چی اینقدر آخوند و نفر برای ارگان نیمه نظامی جمع میکنید فردا اینها برای مملکت بار مالی مضاعفی ببار خواهند آورد باعث تورم و گرانی خواهند شد مردم به اینها نگاه می‌کنند از کارکردن می افتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
15
نکند شما هم مثل طراحان گشت ارشاد و حمله کنندگان به زنان و دختران می خواهید آتش دیگری راه بیاندازید ، یکی میگوید قانون است شما تازه شما میگویی طرح میدهم ، طرح شما چه الزامی برای اجرا دارد ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
14
و هزینه سازی حجاب با سطل ماست شروع شد.مراقب باشید دودهزینه سازی حجاب اول از همه تو چشم خودتون نره.
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
12
1
اونایی که میگید اقتصاد اقتصاد اگه بی‌حجابی بشه اقتصاد حل میشه؟؟؟بعضی زنای ایران بی‌حجابی نمی‌خوان یه چیز دیگه میخوان وبعضی از مردای ایران هم یه چیز دیگه میخوان بیخودی اقتصاد اقتصاد نکنید
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
3
14
اون دسته آدمهای که فقط زن ودخترهای مردم رانگاه می کنندمعلومه یه آدمهای بیشرف هرزه وبی ناموس هستندکه درخفاهرکاری می کنندخوب بیشرف چرابه ناموس مردم نگاه می کنی .شماهاباحیوان هم نمیشه مقایسه کردچون درحق حیوان بی انصافی میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
15
3
حجاب وظیفه شرعی و قانون لازم‌الاجرا است .
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
13
سر چهارراه ها خصوصا اخرشب ها تو کوچه پس کوچه ها یکسر بزک آقای مسلمان زنهایی که اتفاقا چادری یا باحجاب هستند یا دارن اشغال جمع می‌کنند یا گدایی زیرپوستی مردهای هرزه هم پیشنهاد میدن،زن فقط هرزه است مردها هرزه چقدر

خیلی اشغالید چشمتون رو فساد گرونی و هرزگی خودتون بستید چشم رو زن های مردم بردارید سرتا پا زن ها رو به اسم قانون هرروز متر میکنن ببینن جواب کامله ...
خداوند سزاتون بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
15
خوبه برای گرفتن پارتی پازی و پول مردم خوری و اختلاس چپاول جیب مردم هم اینقدر قانون مدار بودید فقط بلدید زر بزنید به چهار تار موگیر بدین تا ذهن مردم و از گرانی منحرف کنید
فقط خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
14
من منتظر روز موعودم آقای مجلسی از امسال تو بیزارم
امسال تو هم از من بیزارین. ولی ثابت شد امسال تو چقد زیر آب ها زدین. چقد نون ها بریدین. چ.... کردین ک الان اونجا نشستین.. متنم ک ارسال بشه خیلی‌ها میخونن. ولی خیلی‌ها میدونن من چی گفتم. وقتی استاندار ها و ریسها ومجلسی ها با پول برن نهایتن میشه حرفهایی بر خلاف جریان ها. مسعولین ما نهایتن تارخ حداقل نخوندن. بزرگترین قدرت‌ها فقط از نارضایتی مردم محو شدن. مردمی مسل ما کوچه بازاری ها.
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
احسنت گل گفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
16
. چقدر اینا نفهم و احمق و لجوج هستن
قانون حجاب اجباری غلطه و باید لغو بشه. بفهمین
Amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
6
قانون
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
14
مردک تو از خائنین به این کشور هستی که میخواهی جنگ داخلی راه بیندازی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
16
همون جایی که الان هستی صدقه سری همین آدما هستش مواظب حرف زدنتون باشید اگه می خواهین دست تو لونه زنبور کنید امتحانش مجانی هستش
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
15
اینم یک راه کاسبی هست برای خالی کردن جیب ملت بیچاره! ماشینهای چند برابر قیمت جهانی
گرانی و تورم بالا
مالیاتهای سنگین
اینم یک راه کاسبی هست جناب نماینده! کاش رگ گردنتان برای اینهمه فقر و فلاکت و فاصله طبقاتی کلفت میشد
مردم از اینهمه ناعدالتی و فقر از دین و مذهب فاصله گرفتن و مسئولش شماها هستید. کاش دلتان ذره ای برای مردم میسوخت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
16
مملکتی که با زور و فشار براقشار مردم اداره میشود و باحمایت کامل و بی حد حصر از تند روها قانونمند میشود بهتر از این نیست....کجای قران کتاب دین محمد ترحم و اجبار رو به مردمش الخصوص زنان و دخترانی که زنده به گور میشدند انجام داد که یه عده بصورت حق خود به دیگران بی احترامی و....میکنن....بابا دراسلام بحث تربیت خانوادگی واجب است که متاسفانه شمایی که بادیدن زن بی حجاب تحریک میشوی نه تربیت درستی در خانواده شدی نه توان تربیت اخلاقی پسر یا دختر خودت را داری با اصرار بر کم کاری دیگران ضعف خود را نادیده میگیری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
16
آقای احمد راستین لطفا اینقدر نکران حجاب نباشید همه فکر وذکر ظاهری شماها شده حجاب در حالی که مشکلات بزرکتر مملکت رو ندیده گرفتید میدونید چرا چون خودتان خوب میدونید که اصلا نمی‌تونید جلو فساد اقتصادی مافیایی مملکت رو بگیرید چون منافعه خودتان هم در این موضوع هست اکر تمام نماینده ها که همین به قول شماها بی حجابها وبا حجابها رای دادند رفتند داخل مجلس حالا بله خیر برای همین جماعت می‌کنند عقلهاشونو روی هم می‌ریختند فکر اساسی برای این تورم کرانی بی کاری وووو انجام می‌داند ملت بهتر حرفهاتونو قبول داشتند آقای احمد راستین شماها خیانت هم به ملت هم به رهبر هم به نظام کردید ومی کنید چرا چون کمک به بهتر کردن وضع که نمی‌کنید بلکه آتش خشم ملت رو هم بیشتر میکنید کشور نه دست یک مشت به قول شماها بی حجابها هست نه دست یک مشت مثلا با حجابها شماها دارید با رفتارهای ندانسته مملکت رو به دودسته واشوب سوق می‌دهید ونه فکر نظام هستید نه مملکت نه دین فقط فکر جیب که هرچه زودتر پر کنید وفرار کنید تو کشورهای اروپای کنار دشمنان زندکی راحتی داشته باشید به حماقت بعضی‌ها بخندید مثل اونهای دیکه که هی سنک انقلاب ودینو به سینه زدند الان تو امریگاه لخت وپتی راه میرند خبری هم از دین وایمان واسلام نیست شما هم نقاب زدید چون باد فعالان از این جهت می‌وزد اکر راست می گفتید کمر همت برای از بین بردن فساد در اقتصاد همکی می‌کردید تا ريشش کنده بشه شرف اون داره که در این موضوع داره تلاش میکنه تا ملکت ومردم به آرامش بیشتر برسند واتحاد بین مردم ومسعولان بیشتر بشه نه بریده چون منافعه امثال شماها در اختشاش درست کردن از رجز خوندن راجب حجاب دار وندار دست بردارید کاربالاتر از این نیست تو کشور ما عقل یک بچه مهد کودکی بیشتر از اینها میرسه که چقدر مشکل داریم کجای برادر جسمت اینجاست روحت در رفتن خارج کنار دشمنان روح تمام شهدای عزیز مان شاد که چطور رفتند که مملکت آرامش داشته باشه روی خون اونها مسابقه دو می‌دهید آخرش مرک هست وخاک پس فکر دلار وپول بیشتر نباشید نقاب مسلمانی آدم دیندار و پشتیبان نظام وقانون رو از صورت خودتان بردارید خدا یار تمام انسانهای باشرف انقلابی ومردم وملت دوست وعاشق کشور خودشان باشد زند باد ایران وایرانی بافهم وعقل سالم اجنبی دوست مردم وکشور نبوده ونیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
مردم هم بلایی سر شماها و امثال شماها می‌آورند هر کدامتان سوراخ موش بخریداگرملت طرف شماها بود خودشان جلوی بی حجاب ها می ایستادند ولی دسته گل بهشان می دهند زنان بی حجاب جانثارانی هستند که سینه شأن را در برابر غارت گران بیت المال وظلم سپر کردند درود به غیرتشان این دفعه مادر وپدران این فرزندان جلوی فرزندانشان سینه به سینه می ایستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
13
خدا لعنت تون کنه اینهم فقر و فلاکت مردم راومی بینید اینهمه چپاول بیت المال را می بینید بعد نطق نمی زتید بعد حجاب برایتان شده اولویت اول،خاک بر سر تون با این عقل نداشته تون
مرضیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
13
این پولی که به عنوان جریمه از دختران بخاطر نداشتن روسری میخواهید بگیرید نه تنها از گوشت سگ حرامتر میباشد بلکه تفاوتی با دزدی کردن ندارد. اقای محترم مردم ایران برده وزنداتی شما نیستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
مگر مردم پولی هم دارند که بخام جریمه بدن،اینکار فقط باعث نفرت بیشتر مردم از شما میشه و آخرشم که مشخصه هرکس با مردم درافتاد ورافتاد
ع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
3
9
توی‌نکبت‌برو‌تبرم‌ودرست‌کن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
13
باسلام در هیچ جایی این کره خاکی پلیس نمی تواند واسه حجاب گیر بدهد بجر ایران افغانستان وظیفه پلیس امنیت جانی مردم هست در کل یا شرعی هم بخواهیم حصاب کنیم مرجه تقلید فقط در باره حجاب حرف باید بزند انها هم اخر این ماه بیدار میشوند و الام میکنن فطریه هرنفر چقدره بجز این هم کاری ندارن الان خوابن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
18
بی حجابان را به اشد مجازات میرسانیم ولی در عوض به دزدان و اختلاسگران و مفسدان فرصت میدهیم و اگر کسی خواست فسادشان را افشا کند با قاطعیت برخورد میکنیم. این است دین حکومتی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
15
آیا مسئولین محترم دغدغه ای جز حجاب ندارند که شبانه روز به آن فکر کنند .
تورم روز افزون . بی کاری. اختلاس مسئولین و آقا زاده ها
خوبه به این نکته هم فکر کنند که در احادیث آمده وقتی فقر از در وارد شد . ایمان از پنجره فرار میکند
حیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
13
2
برخورد هوشمندانه و منصفانه با بی حجابی لازم هست
از همه دلسوزان مردم و کشور سپاسگزاریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
14
فعلا شما ها به قیمت‌های که از سال ۹۵ تا حالا ۱۰ تا ۱۵ برابر شده توجه کنید مثل قیمت مسکن ‌ خ. خودرو وووو
اون موقعه باید در مورد این قضایا حرفی به زبان آورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
9
فعلا شما ها به قیمت‌های که از سال ۹۵ تا حالا ۱۰ تا ۱۵ برابر شده توجه کنید مثل قیمت مسکن ‌ خ. خودرو وووو
اون موقعه باید در مورد این قضایا حرفی به زبان آورد
سید محسن معصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
15
سلام عزیزم خوب گفتی ولی حرف مفت زدی متاسفانه طبق روال این ۴۴ سال گذشته !!!
ناراحت نشید لطفاً ، اگر مرد میدان هستید روئسای جمهور خائن و هیئت وزیران بیشرف و اختلاس گران و آقا ها و آقا زاده ها رو فورا دستگیر و جریمه
پاسخ ها
سید محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
چرا پیام ارسالی بنده رو کامل ارسال نکردید ؟ چون حرف حق بود ؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
15
چرا همه مسئولین فقط به حجاب گیر دادند مگه مسیولیت دیگری ندارند چرا دنبال ریشه کار نمی روید که حل کنید مشکل بیکاری گرانی و مسکن را حل کنید وضع درست می شود مابقی هم نوش جان مسئولان نا لایق
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
10
چرا همه مسئولین فقط به حجاب گیر دادند مگه مسیولیت دیگری ندارند چرا دنبال ریشه کار نمی روید که حل کنید مشکل بیکاری گرانی و مسکن را حل کنید وضع درست می شود مابقی هم نوش جان مسئولان نا لایق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
14
ای کاش آقای راستینه در مورد دزدیها و اختلاسها که سالها است دامن این سرزمین را از رده‌هاي بالایی کشور را گرفته است سالها پیش این چنین برخورد قاطعی هم میشد تا نیتجه کشور این نمیشد ملت وقتي می‌بینند کشوری به اسم اسلامی با دزدان و اختلاس گران چون از رده‌های بالای مملکتی هستند هیچ اقدامی انجام نداده بلکه آنها را تشویق هم میشوند ولی وقتی پای حجاب یا امثال این است برخورد شدید و قاطع می‌شود نکنه اسلام شما دزدی را حلال نموده برادر من اگر کار اسلامی امربه معروفی میکنید باید در تمام زمینه ها انجام دهی اگر یکی را انجام و دیگری چون مصلحت نیست انجام ندهی گناه کردی و نتیجه اش بهتر از این اسلامی که شما درست کرده اید نمشود بلکه بدتر از این خواهد شد
حسن محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
14
اگه اینقد دغدغتون به جای قانون شکنی و حجاب به فکر مردمی که بهتون رای دادن و قدرت بهتون دادند و از طریق این قدرت به ثروت رسیدن به فکر بودین و همین کارها رو هم بخاطر دزدی و اختلاس و رشوه و زد وبند و پارتی رانت و چوب حراج به کشور و بیت المال نمیزدید الان کشور گل و بلبل بود کلا برید بمیرد ننگتان باد بیشرمهای بی همهچیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
14
از وقتی پای اسلام به ایران باز شده زد و خرد تو ایرن شروع شده.قبلش ایران حمله میکرد به سرزمین های دیگه قلمرو خودش گسترش میداد تو کشور صلح بود موقع حمله مغولا بازم ایرانی با رفتارش مغولارو آدم کردن ولی تا پای مسلمونا به ایران باز شد انسانیت از ایران رخت بست این شاه پسرش کور میکرد اون یکی به برادرش بدگمان بود سرش جدا میکرد یا از دشمن فرار میکردن تا جایی که افغانا به ایران حمله کردن هر پادشاهی که حرف آخوندارو گوش نکرده مثل نادرشاه کشور بسمت جلو کشیده
ناشناس
|
Spain
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
7
حاج آقا کدام قانون
مگر کسی قانون اجرا می کند اگر شما لطف کنید بکشی کفتار ک حقوق کارگران قانونی پرداخت نکرد
مجلس بگو حاج آقا گ قانون گذار هست بی فانی یا رید وسط قوانین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
12
آماده ایم در سال جدید ایران كوفه كنیم برای غارتگران حكومتی
جمشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
15
جالبه همه دولتیها گیر دادن به حجاب در حالیکه مشکل ما حجاب نیست نرخ ارز و دلار و گرانی تورم و اجاره خونه کمر شکن و قیمتهای نحومی ماشین و خانه و مواد غذایی هست پس نتیجه اینکه دارن سر مردمو با حجاب گرم میکنن ولی کور خوندن
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
14
واقعا برای شما نماینده مجلس متاسفم آقای نماینده مشکل مردم حجاب نیست مشکل مردم زندگی فلاکت بار و تودم افسار گسیخته است ایا می دانید در یک سال گذشته ارزش پول ایران پنجاه و پنج درصد پایین آمده مردم در فلاکت زندگی می کنند به خدا شرمنده اهل وعیال هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
12
میخواهید به عنوان حجاب جیب مردم را خالی کنید وزن ستیزی کنید خاوری دزد را ول کردیم رفته با پول مردم داره مجازات میکند کاریش نداشتید حجاب زنان چه سودی برای شما داره در دبی حجاب آزارد است چرا زنان و جوانان را اذیت میکنید که بروند به کشورهای خارجی فقط چند بیسواد بماند چون اداره بیسوادان آسانتر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
10
میخواهید به عنوان حجاب جیب مردم را خالی کنید وزن ستیزی کنید خاوری دزد را ول کردیم رفته با پول مردم داره مجازات میکند کاریش نداشتید حجاب زنان چه سودی برای شما داره در دبی حجاب آزارد است چرا زنان و جوانان را اذیت میکنید که بروند به کشورهای خارجی فقط چند بیسواد بماند چون اداره بیسوادان آسانتر است
پاسخ ها
‌گودرز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
لطفآ تکرار نکنید که خودکرده رو تدبیر نیست.
باه من بودن و به همدیگه ارزش دادن بها دادن رو سرلوحه کنیم.
خب گاهی انسان رکب میخوره و ما از انگلیس کثیف بارها رکب خورده ایم.
اما این بار همه ۸۰میلیون نفوس یا نفر ایران دیگه گول نمیخورند.
تحول اساسی لازم داریم.
همه چی به نقطه پایان رسیده.
حال افکار و اندیشه خوب و نمی و سازنده لازمه.
باید افکار و اذهان پوسیده عصرحجری جاروب بشه.
ما فردا میبایست به باهامون چی جواب بدیم رو فکر کنید.
دست دردست هم دهیم به مهر.
میهن خویش را کنیم آباد.
تحمل و صبر ایرانیان نه خائنان به لب رسیده .
دیگه مردم و جوانان دختر خانومها و پسران ایران‌زمین از هیچکس آبا و واهمه ندارند.
به امید باهم بودن و باهم به طلوع آفتابی نو نگریدن. .
مجتبی راسفند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
11
درود برشما هموطنان ومسئولین..
سخنم با مسئولین است...شماها که دم از قانوگذاری میکنید یه قانون برای معشیت مردم کنید..ای مسئول دشمن مرد وزن ایرانی شماها هستید...شماها ایرانی نیستید به خدا...وگرنه تا کنون به فکر مردم بودید به خدا ما شما ها را دشمن میدانیم وخواهیم وخواهند دانست..لعنت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
این ها فقط حرف مفت می زنن .حاضرم قسم بخورم این راستینه بی ناموس خودش از همه فاسد تره . فساد اخلاقی و مالیش و فقط زیر اون ریش و پشم کثیف کپک زدش پنهان کرده . فقط تزویر فقط ریا غیر از این کاری دیگه بلد نیستن . به قول ما کورد ها خر از پس خر بر نمیاد زورش و به پالون میریزه . اینا از پس گردن کلفت های مفسد اقتصادی بر نمیان . که باعث و بانی گرونی و تورم هستن زورشون و به دوتا زن و دختر خالی می کنن بی شرف های بی ناموس .همین راستینه معلوم نیست بغل چند تای این بد حجاب هاس . همین بد حجاب ها فردا موقع انتخابات موقع ۲۲ بهمن '۱۳ آبان عزیز میشن .مرگبر مزدور 'مرگبر تزویر و ریا 'مرگبر دروغ گو 'مرگبر ریسی 'مرگبر منتظری 'مرگبر عیسی زارع پور که اینتر نت همراه اول و سر مردم قطع کرده 'مرگبر راستینه
م ص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
14
ببند فکتو چلغوز مشکل معیشتی مردم حل شده حالا افتادید بجون خانمها، من یه مردم ولی زنای ایرانی از هر مردی مردترند بااین کار گور خودتونو میکنید دیگه گذشت اون دوران که به زنها و جایگاهشون اجهاف میکردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
13
دیگه بفکر فرار باشید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
8
آقایون شما لطفا زود تصمیم نگیرید،چون هروقت شما تصمیم به انجام کاری گرفتید ،اتفاق خوبی رخ نداد،مقام معظم رهبری امسال را سال مهار تورم نامیدن،پس لطفا بفکرفرموده معظمه له باشید،بیش ازپیش فرزندان این مملکت را از اسلام وانقلاب دور نکنید،لطفا فرهنگتان را اصلاح کنید،فرزندان مسئولینی که در اروپا و آمریکا زندگی میکنن چقدردرمورد مسئله حجاب صادقن ،ما عادت کردیم که کورخودمان باشیم وبینای مردم،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
اینا که زورشون به دوتار موی دوتا زن و دختر رسیده . همون هایی هستن که حقوق فرهنگی هارو تا شب عید نریختن. امروز برای جمع کردن این رسوایی رئیس آموزش وپرورش و مجبور به استعفا کردن .حقشون کجا بود تو جیب بی ناموس های پاچه خوار .پاچه دریده کثیفی مثل راستینه بیشرف بود که کثافت کاری هاش زیر اون ریش و سبیل ریاکارانه ش قایم شده .مادرت به عذات بشینه .من به عنوان یک دختر چادری به حمایت از هم جنس مانتویی م این حرف و میزنم که . دزدی نکرده 'اختلاص نکرده 'اموال مردم و بالا نکشیده . خون مردم و تو شیشه نکرده . مردم و بورس نکشونده که بدبخت شون کنه .فقط تزویر و ریا و دروغ و دزدی دیده . دیده حق برادر دینی و خونی شو کردن توی جیب بی ناموسی مثل آقا زاده ها . برادر خونی و دینی که درس خونده پدرش دراومده . سرخ شده سفید شده تا پدر کارگرش با دستهای پینه بسته ش پول کارگری شو بده بره درس بخونه .دودچراغ خورده .مدرک حلال گرفته الان باید کنار خیابون دستفروشی کنه و حقش تو جیب امثال راستینه بی ناموس باشه . به خاطر گرفتن حق برادرش دست به کشف حجاب زده .آره من دختر چادری به دفاع از هم جنسم این هارو نوشتم .لعنت بر پدر هرچه دروغگوی ریا کاره . راستینه بیشرف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
10
آقای راستینه که امروز بااین چهره ظاهر میشه و فردا طوسی یا خاوری از آب در آمد باید باهاش چه کرد
عباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
12
همکاران شما درپارلمانهای اروپا وآمریکا دنبال طرحهایی هستندکه چگونه میتوان ماه یامریخ یاکهکشانهارابه زیرکشید وبرآن پانهاد.شما هنوزدرخم زلف بانوان درجامیزنیدچرا پبشرفت کنیم!!!!
ر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
5
از اینها آبی گرم نمیشه
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
13
تو غلط میکنی اجرا کن ببین کی باید هزینه بده مردم یا شما.
م.حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
9
بادرود
بله درست می گوئید که بی حجابی در قانون جرم است و هرکس رعایت نکند متخلف است و باید مجازات شود.
وامابعد
اختلاس، رانت، فامیل بازی، عدم کارایی، اتلاف بیت المال، کسب درآمد نامشروع، اسکان در ویلاهای چندصدمیلیاردی حضرات و زندگی فرزندانشان در امریکا(جهانخوار) انگلستان( استعمارپیر) و اروپا و ... ( کل حقوق ۴۰ساله آنها ۱۰متر از آن ویلا نیست!!) داشتن تابعیت کشور دیگر، ایجاد تورم و گرانی و ...به دلیل عدم تخصص، انحصارطلبی در تولیدات( مثلا خودرو)در واردات قند و شکر و روغن و ....در صادرات و ...
جرم هست یا نه!؟ چرا کاری برای مجازات متخلفان نمی کنید!؟
راستی از اختلاس۹۲هزارمیلیاردی فولادمبارکه و مقصرین متروپل و ...چه خبر!؟
ودیگر هیچ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
درود به شرفت . خدا امواتت و بیامرزه که حرف حق زدی . فقط بد حجابی جرمه 'گناهه . دزدی 'اختلاص ' اختلال ایجاد کردن در بازار سکه و طلا جرم نیست .کجاس اون صدیقی پیر خرفت که باد به قب قب می ندازه ‌که مردان غیرتمند متدین در برابر بدحجابی بایستن اما اینجا لال مونی گرقته 'خفه خون گرفته .چون می دونه نصف پول های حرم امام رضا ' تمام اماکن متبرکه میره توی جیب این کائنان معبد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
15
اره تو‌این‌وضع اقتصادی مردم‌پولم دارن به شما پول بدن . چی میزنی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
10
این دیگه کیه و از کجا اومده که مخواد طرح بده بابا تو خودت مظنونی داداش بیا ساقی معرفی کنم ... مشکلات مردم الان حل شده همه چی اوکی تو از چی حقوق میگیری ان اقا
منم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
13
آخه چرا یه مملکت باید گیر بده به یه دستمال لعنتی که فقط دو درصد مو رو میپوشه چرا مگه
بهشت و اجباری داریم ببینم چهار میلیارد آدم داریم یعنی فقط زنای ایرانی با اون حجاب نصفه
میرن بهشت مردم تو جون هم نندازید این آتش میشه میوفته تو جون خودتون ایران معادن طلا ونفت ومعادن دیگه داره اگه
فقط یک سال فروش اینا رو بدین به فقیران مملکت
نه همه دیگه میشیم مسلمان واقعی حکومت
حضرت علی الکی دستمال رو بهانه نکنین
دخترای نوجوان رو آزار ندین طالبان تو افغانستان شعبه داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
مشکل همون معادن و ثروت ایرانه ک دارن بالا میکشن و میخون هواس ملت رو یه سمت دیگه پرت نگه دارن تا همه اموال رو چپاول کنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
11
هر طرف پول باشه انوری سر می‌خورید پول باشه کون میدید
حجبر یزدانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
12
یک کم به فکر اقتصاد و وضعیت داغون اقتصادی بکنید .جامعه از فقر داره میپاشه. مگر در کف جامعه نیستید تا فقر را ببنید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
12
تو نماینده مردمی به اصطلاح یا دزد سر گردنه. این مزخرفات چیه میگی
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
14
طرحتم مثل خودت مسخره هست
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
12
آقای‌عزیزمردم‌همینجوری‌دارن‌جریمه‌جهل‌وافکار‌غلط‌وبی‌تدبیری‌شمارودارن‌می‌پردازند‌سیل‌زده‌روغم‌باران‌نیست‌‌‌‌به‌فکرمردم‌بدبخت‌باشین‌‌‌‌بااون‌زنو‌دختری‌که‌شبادورمیدونهامی‌ایستندوبخاطرشکم‌بچشون‌تن‌فروشی‌میکنن‌‌‌چکارمیکنین‌سفیرهاتون‌دارن‌باپول‌این‌مردم‌سیزدهشونوتوکشورای‌اروپایی‌توماه‌رمضون‌کوفت‌میکنند‌‌اوناچی‌بسه‌خرخودتونید‌احکامتون‌بنام‌مردم‌‌وعشق‌وحالش‌بکام‌شما‌باباصدرحمت‌به‌شاه‌صدرحمت‌به‌عربستانواسرائیل‌شماشدیدبدترازاینا
اسد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
12
شما مثلا نماینده مردم هستید مرد حسابی تورم کمر مردم را دارد خرد می کند خانواده ها از هم می پاشند فحشا در جامعه بیداد می کند کارمندان ،بازنشستگان زیر خط فقر جان می دهند شما هم چسبیدید به حجاب ،عامل تمام بد بختی های مردم امثال شما هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
10
اول مشکلات گرانی و گرسنگی مردم درست کنید بعد مشکل حجاب
نریمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
12
ادم ازخودش شرمنده میشه بابت همچنین مجلسی وهمچنین نماینده های تاوقتی پول مفت به اینهامیدن بهترازاین نمیشه اهههههااااای عمو وجدانن معنی اقتصاد و تورم صددرصدی را میدانی ؟ شماها اگه شهامت دارید مشکلات معیشتی مردم را درست کنید خودبخود مشکل حجاب هم درست میشه درغیراینصورت زرر زیادی نزن حیفه نون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
من که تصمیم گرفتم ازین به بعد برم رای بدم، تا همچین گوساله هایی با پنج تا رای نیان و تصمیم گیر کشور و ملت نشن
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
10
جمع کن خودتو کمسیون ورزشا آباد کردی حالا میخای حجابا درست کنی ،، اگه خیلی عرضه داری واسه استان خودت چهار محال بختیاری یه کاری بکن بیشترین نرخ بیکاریو داره ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
9
ای کاش دست اختلاس گرهاو دزدهای بیت المال را هم سریعا قطع میکردند که روز به روز تعدادشان در دستگاههای دولتی بیشتر نمیشدفقط مشکلتون بیحجابیست که باید حل بشه
مسعود
|
United States of America
|
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
13
مگه تو نمیخواستی تاج رو بگیری محاکمه کنی پول بیت المال رو برگردون چی شد ریدی که
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
7
بالاخره نوبت به شماهم میرسه
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
6
آخه تو بیسواد. کی بهت گفته نظر بدی. آخ عقلت کجا رفته با زور میشه یکیرو وادار به عملی کرد ؟تو جرا نظر میدی ؟ بشین سرجات
شهرام سماویان
|
United States of America
|
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
7
چرا این‌کار رو برای دزدان و اختلاسگران نمیکنین؟ ‌‌چراجلوی دزدی رو نمیگیرین؟ چهل ساله همتون دارین مفت میخورین چه گلی به سر مردم زدین؟ چرا هر سال باید بازنشستگان تامین اجتماعی رو خون جیگر کنین تا حقشون رو نصفه و نیمه پرداخت کنین ؟
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
8
دوست عزیز ای کاش بجای اینکارا جلوی دزدی و فساد و فقر و بیکاری و تورم میگرفتید شما هر موقع تو نستید جلوی اینا رو بگیرید بعدا صحبت کنید .متاسفانه مسئولان چشماشون بستن و چیزی نمی ببینن نسل عوض شده نسل جدید چیزی به اسم زور رو قبول نمی کنه مطعنا حکومت در برابر این نسل شکست خواهد خورد .تنها راه برون رفت از تمام مشکلات جامعه فقط و فقط حضور در پای صندوق رای بدون دخالت حکومته .ببینید ملت ایران چی میخوان اقایان و خانموهایی که ۴۴ ساله مسئول بودن چیکار کردن ؟باید راه انتقاد رو باز کرد دیگه گلوله و زور جواب نمیده نسل جدید چیزی برای از دست دادن نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
7
1
کسانی که می گویند چهار تار مو بهتره خفه شوند زنان و دختران بی حجاب و عفاف از چهار تار مو قانع نیستند وقتی از سر تا پا نگاهشان می کنید جامعه را به کثافت می کشانند از مسئولین می خواهم جلوی این بی حیا ها را بیگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
تو که دم از خدا و پیغمبر می زنی . کجای دین حضرت محمد به زن امتش توهین کرد . لا اکراه ف دین .قد تبین رشد من الغی . فمن یکفر بطاغوت و یومن و ب الله . در پذیرفتن دین هیچ اجباری نیست . . چرا می خواین به زور و چوب و چماق وادار به حجاب کنید
‌آیا این همون دین اسلام هست .؟ زور ؟ چوب '؟ چماق ؟ آیا حضرت محمد به زور دعوت به اسلام کرد .‌؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
مسئولین فعلا در حال مهار تورم هستند وبه این موضوع بعدا رسیدگی میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
6
1
هرچه زودتر تا بدتر از این مردم خودشون قانون گذاری نکردناگه قانونی برخورد بشه دیگه مردم بجون هم نمی‌افتند و بی‌نظمی در کشور اتفاق نمی‌افته
اگر خدا داری نظر را بگذار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
12
3
حال ادم به هم میخورد از این حجم دین ستیزی و قران ستیزی .حیوان بودن اسان است .زندگی سخت است اری .اقتصاد کشور بسیار مشکل دارد اری .ولی مساله حجاب ربطش به اقتصاد چیست . ایا عریان شوید نان ما دوتا میشود ؟اقتصاد ما گل و بلبل میشود ؟یا در کوچه ها هم باید دائم شاهد غلیان غریزه خدادادی مردان شویم که در منزل باید به پاکی به ان رسید. ‌یا دیگر باید شاهد همان توییت خانم عریان باشیم که با دیدنش اقا عورت خود را بیرون اورده امنیت اقتصادی را دزدان اختلاس گر دزدیدند و امنیت اخلاقی را شما نظر دهندگان بی دین دارید میدزدید و به تاراج میبرید .فرقی بین دزدان اختلاسگر و شما عریان طلبان نیست انها امنیت اقتصادی را نابود کردند و شما امیت اخلاقی .کم مشکل داریم به مدد دستان قلم شده شما و این نظرات بیشرمانه مشکلاتمان هزار برابر شود خسته شدیم از غم و اندوه در این کشور که هر ابلهی با هر توضیح و خواهش بی شرمانه دل بر ما تحمیل میکند . کدام ازادی ازادی که زن را ازاد و غریزه خدادادی مرد را در کوچه بازار به غلیان میاورد که یا باید مرد این غریزه را نابود کند یا به کار خلاف دست بزند ازادی یکی و دربند گناه و محدودیت کردن دیگری مردشور ازادیتان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
تو هم پاچه خواری؟ جمع کن تا شهرداری نیومده جمعت کنه .سد معبر کردی . . مردم و جررری نکن . نزار دوتا فحش واسه امواتت بیاد. براشون ارزش قائلی .یه گوشه بشین حرف مفت نزن خب آفرین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
فقط تویی خدا و پیغمبر حالیته .دیگه هیچ کس نه خدا داره نه پیعمبر . فقط تویی پاک و بهشتی ارواح عمت . فقط تویی میدونی حجاب چیه مردم .زیر بته عمل اومدن . معنی دین هم فهمیدیم .
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
چرا نمی فهمی تو . کسی دنبال عریان بودن نیست . مسأله اجباری بودن حجاب است که کار درستی نیست . حد پوشش را باید نظر مردم تعیین کند که با یک نظر سنجی مشخص میشود . و حکومت حق ندارد نظر بیخود بدهد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
10
تاکی فکر پوسیده می کنید اقتصاد درست کنید خود به خوددرست ميشه با مردم لج نکنید کم میارید با زور و اسلحه راه به جایی نخواهی برد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
11
فقط فکر این هستن از مردم چطوری پول بگیرن
دربه در
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
7
اقای راستوته اگربه قانون کارکه درقانون اساسی نوشته شده عمل شودانموقع می توانی ادعای اینکاررابکنی که ملت به قانون حجاب عمل کنندمردم ازفقردارن خودفروشی می کنندبعنوان یک شخص ازحوزه انتخابی شمابرای خودم متاسفم که چنین احمقی رافرستاده ایم توتویله .....؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
6
1
ببخشید کوچکترازان هستم که این حرفهارابزنم ولی هرکس حرف من را میخواند به همه بگوید خانمی که تومیخاهی بی حجاب باشی تو خونه جلوی شوهرت همچون بی حجاب شو که دوست داری نه جلوی نامحرم به خدا حرف هیچکس نیست شما به کتاب خدا قرآن اعتقاد دارید توقران نوشته باید زن حجاب داشته باشد چی فکر کردید واقعا که شما دوست دارید شوهرت به نامحرم نگاه کند پس حجاب را رعایت کن فکرمیکنید زیبای ولی زن بی حجاب قیافش مثله حیوان اشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
10
مثل اینکه اگه پول دار باشی گناهان را هم میشه با پول شست
ابراهیم‌حقیقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
8
برای‌قانونی‌که‌از‌خودتان‌درآورده‌اید‌.ودرشرع‌اسلام‌هم‌نیست
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
8
این روزها چقدر مسئولین حرف از قانون میزنند ، مگر تامین معیشت مردم .،افزایش حقوق کارگران بر اساس تورم ، مبارزه با گران‌فروشی و احتکار و دهها مورد دیگر جزو قانون نیست پس چرا از آنها صحبت نمیکنی آقای نامحترم ؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
8
اگر تو این کشور هر کسی که سواد و تخصص داشت جای درست کار میکرد،به تو یه نفر شاید شغل چوپانی میرسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
4
بیکارید شما هم ازبیکاری داستان میبافید خدا وکیلی کسی کاری باشه کارزیاده نان مفت هیچ دولتی نمیده به مردمش به آرزو نرسیدن تکثیر دشمنه بنام اینا. دوزد حلا همه جا هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
10
موضوع حجاب کلا موضوع رد گم کنی برای جلوگیری از ورود مردم گرسنه به خیابان است که این نیز نیرنگی کوتاه مدت و نخ نما شده است و باید بترسید از روزی که اتفاق بیفتد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
گیر دادن به حجاب به خاطر مردم نیست .دلشون‌واسه کسی نسوخته .که من و شما دومی باشیم . معلوم نیست باز دارن چه غلطی می کنن . چه خوابی دیدن واسه مردم پشت پرده که حواص مردم و به حجاب پرت کنن .امروز که با فضاحت کامل رئیس آموزش و پرورش و به خاطر بالا کشیدن حق فرهنگی های بدبخت . با تیپا محترمانه حالا انصراف داده و فلان و بیسان پرتش کردن تا گند دیگه ای بالا نیاورده .‌ امید دارم به روزی که گند این راستبنه بیشرف هم بالا بیاد و طبل رسواییش زده بشه .که بگه چوب خدا صدا نداره . خدا جایی چوبت بزنه که وقتی از شدت درد سر برگردونی بگی آه مردم ایران بود . آه دوتا دختر بی پناه و بیگناه بود . راستینه
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
6
خوب اگر مردم راضی شدند جریمه پرداخت کنند ولی حجاب اختیاری باشه مشکل حلّه.اونوقت این شد چکار میکنید.خدابه شما عقل بده انشاا..
نه به جنگ داخلی و هرج و مرج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
9
تو نمیخواد رو مسئله حجاب کار کنی بیا برو روی مسئله ها و مشکلات حوزه انتخابیه ات کار کن که از زمان روی کار آمدنت وعده دادی و هنوز روی زمین مونده، تو فقط بلدی حرف بزنی برخلاف فامیلت راستینه نیستی دروغینه ای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
5
اولی از خانواده‌ای مسولین نظامیان وزارت دفاع نمایندها وووووو‌‌بعد رفع گرونی بپردازید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
8
با نصب پلاک به پشت مردم را جریمه کنید تا شکمتان سیر شود که محال است مگر خاک گور چشم مرد حریص را پر کند واقعا که همه چیز را در جریمه کردن می‌بینید کمی هم به اون سلول های مغزتان هم فشار بیاورید شاید راه حلی منطقی پیدا کنید کمی شرم و حیا هم لازم است هر حرفی که از دهان گوینده در میاد بیانگر دانش و شخصیت آن است
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
9
۴۴سال انقلاب شده فقر مردم وخارج نشینی ی مشت حرامزاده
هیچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
8
فقط خواستم بگویم زنان ایرانی مگرخودر هستند که جریمه نقدی شوند وکسانیکه امر ب معرف می کنند آیا خودشون سرو ته مهر هستند یاخودشون نیازمندصددرصدی ب امرب معرف هستند
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
6
جناب سخنگو
ماست نمیتونید بخورید
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
12
حجاب بهانه خوبی شد برای دزدی پول از مردم بدبخت برای یک عده خدانشناس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
ماشالله آنقدر بخور بخورشون زیاده تو مجلس و سرده همه شون اون قالیباف حرامزاده س . کفگیر خزانه دولت خالی شده . کفگیر شون به ته دیگ خورده . دیروز حق معلم های بدبخت و خوردن .جور کردن .پر شد خزانه شون .امروز دست شون و کردن تو جیب دوتا دختر و زن . جایی دیگه سکه و طلا انبار کردن . باید جوری از مردم بچاپن دیگه
ندیدین فلسطین چطور جون گرفته حق ما و شما س. دارن نو نوالشون می کنن . از جیب من و شما می گیرن که اگه اتفاقی افتاد فلنگ و ببندن پیش ابا و اجدادشون فلسطین و لبنان. هیییی داداش ۴۰ سالمونه .اندازه این ۴۰ سال خوب شناختیم این‌جماعت حرامزاده فاسد و
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
12
میدونید چرا تو حجاب اصرار میکنند اما تو فقر وفلاکت ونکبتی که مردم ایران دچارش کردند هیچ واکنشی نشون نمیدند چون نون توشه اصولا برای این جماعت اسلام خوب دکانی شده
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
11
بسمه تعالی
آقایان ابتدا نگاهی به وضعیت اقتصادی ،درآمده ها وهزینه حداقلی خانوارها داشته باشید که باعث انزجار وتنفر اکثریت مردم از بی کفایتی ونا کار آمدی مسئولین نظام شده است بطور مثال یک مانتو ی زنانه نامناسب وبی کفیت در بازار حداقل قیمت آن بین دوونیم میلیون تا چهار میلیون تومان است ویا یک قواره چادر خیلی معمولی دوملیون تومان است یک خانوار پنج نفره که سه دختر دارد چگونه با درآمد شش میلیون تومان درماه زندگی عادی خود راداشته باشد که برخی امثال این نماینده اینگونه رجز خوانی می نمایند.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
9
فقر مردم باعث شده افرادی بخاطر گرسنه نبودن بچه هاشان خودفروشی کنند.لعنت به شما که اسلام و اعتقادات را نابود کردید.بعد از 44سال حکومت نتیچه جنایت اختلاس آقا زاده گری. ظلم. تجاوز. بی بند و باری رواج یافت فقط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
8
اگه راست میگی فکری به حال زنهای زباله گرد باحجاب بکن اگردست افتاده گرفتی مردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
3
آقای محترم چرا در مورد حجاب گیر دادین شما مطمین هستید مردم اصلا شما را می خواهند نه مردم شماها را قبول ندارند چرا در مورد غارت بیت المال اقدامی نکردید انتظار دارید این همه جوانان مردم را باخاک وخون یکسان کردید و تجاوز به دختران وپسران کردید مردم کوتاه بیایند وحجاب را رعایت کنند خجالت بکشید جیب تان ته کشیده حالا مغازه ها راپلمپ می کنید منبع درآمدی شده برای دولت شما برای هر فک پلمپ کلی پول میگیرید دستان دایم در جیب ملت شماها کاری کردید مردم از دین بر گشتن وقتی مردم قرآن را آتش میزنند یعنی فاتحه دین خوانده شده هر بلایی که می توانستید سر ملت آوردید بجای اینکه ماها غارت گران بیت المال را جریمه کنیم شما مردم را جریمه می کنید چون شماها جایگاهی پیش ملت ندارید حجاب هم بهانه کردید که مردم اعتراضی برای گرانی نکنند حداقل شماها بتوانیددو روز بیشتر ریاست کنید به خدا خجالت داره وقتی ملتی شماها رانمی خواهند ولی بزور مانده ایدشرم داره سوغات شماها برای ایرانی فقر گرانی کشتار وبدبختی همراه داشته نگران نباشید با این کارهایی که شما می کنید دوباره جوانان محکم تر بلند می‌شوند آن دختر چهارده ساله بی حجاب غیرتش از شما بیشتر که برای غارت بیت المال روسری را از سرش برداشته از کدام قانون صحبت می کنی اگر قانونی بود اجازه نمی دادیدمملکت را غارت کنند یا به کشورهای همسایه بخشنند ومردم گرسنه بمانند بی قانونی بود که این کارها انجام شدارث پدرشان که نبوداینقدردر دین ازدزدی به بدی یاد شده از حجاب نشده شرم کنید از ملت حیا کنید خدا جوابتان را بدهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
3
می‌دونی جالب کجاس هنوز این دولت و حکومت از خواب بیدار نشده فکر میکنن مردم خوابن نه مردم بیدارن فقط دنبال فرصت هستن تا آتش زیر خاکستر شعله بگیره تا ریشه دزدان را بزنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
3
زنان بی حجاب جانثاران و پرچم داران مردم هستند که از جان عزیزشان گذشتن برای اعتراض به غارت بیت المال وظلم وستم سینه سپر کردنددرود به شرفشان این دفعه جوانان بلند شوندپدر ومادرشان هم دوش بدوش آنها خواهند آمد در دین هر کاری شماها کنید آزاد ولی حجاب حرام عمل کرد شماها درعرض چهل سال برای ما ثابت شدشماها فقط دین را نابود کردید هیچ‌کار برای ملت نکردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
3
بقول آقای رافی پور سر شما را با حجاب گرم کردن که متوجه نشوید دلار چقدر شد و چه کسی دستشو تو جیبت کرده و داره دزدی می‌کنه و چه کسی قانون اساسی را رها کرده و به حجاب گیر داده دادش من اگر مزدور نیستی به خودت بیا و بقول قدیمی ها یک سوزن به خودت بزن و یک میخ طویله به دیگران خدا بهت مغز داده لااقل آکبند با خودت از این دنیا نبرش و تفکر کن
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
1
تو غلط میکنی اولا دوما صاحب انقلاب رهبر ابدیش امام خمینی کبیر مسیحای قدیسان جهان ایران تورانمان هست انقلاب کردیم یعنی چه یعنی ما زدیم حالا دین ما عین سیاست ماست سیاست ما عین دیانت ماست یعتی چه یعنی مجلس و حتی هیچ نهاد دولتی حق ندارد خارج از قران قانون تصویب حالا کجای قران امده حجاب بی حجاب از قران ایه بیار بعدا کجای قران حاکم شرعی هست توی کوتی حکم دهی هان بگو ببینم مجلس سر خود شده کجای قران حکم ححاب بی حجاب برای ملت مسلمان هست قران دوتا ایه سوره نور و حجرات اولا سوره های مدتی برای هجرت در کسور غیر اسلامی مثلا چین کمونیست جیب بر حالا دوما در ایات معنی نام چادر حجاب نیست زیور الاتتان رو پنهان کنید تا کموتیست چنین عارت نکند وسلام انهم توصیه هست توصیه به مومن نه توی فضول توصیهههه مومن با مسلمان فرق شرط مسلمان قران قبولیت زبانی خدا و پیامبر زمانش نام پیامبر هم تعیید یک نام نیست پیامبران کل تایید قران حالا ابوسفیان پدرتان گفت اشهد ان لا اله الا الله محمد رسول الله شد مسلمان ولی منافق شد بود فرزندانش قاتلان امامان شیعه اما خلیفه حاکم شرع پدرانتان بله فرزندان ابوسفیان هارون الرشیدی ایبینه دصبینکه مجلس غلط کند یک سانت چپ راست خارج از قران فیلم ادا یا حق یا علی
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
3
تواین‌کشور‌توی‌ایران‌تنها‌مسعله‌مهم‌فقط‌وفقط‌حجابه‌‌دزد‌،اختلاس،تجاوزبه‌حقوق‌دیگران،مسبب‌گرونی‌شدن،و....موردی‌نیست‌ومدعی‌‌ندارد‌وهمه‌مسعولین‌در‌این‌‌موارد‌خفه‌خون‌گرفته‌اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
3
من اگر جای این راستینه بودم،بعداز خواندن این نظرات اول استعفا میدادم،بعد سرم رو میکوبوندم به دیوار که دیگر از گوشت و خون مردم نخورم،آخرشم از خداوند میخواستم که از گناهان کبیره ای که انجام دادم بگذره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
2
پولهای مردم رو به بهانه ثبت نام خرید خودرو مسدود کردند .هیچ کسی هم نتونست خودرو ثبت نام کنه .این یک کلک بود .یک دروغ بزرگ .میشه ی کاری بکنید دروغگویان بزرگی مثل آقای رئیسی وزیر مجموعه ایشان .یا دولتهای قبلی .سریعا جریمه بشن وپرداخت کنند ..ایا دزدی اختلاص رانت بی قانونی پارتی پایه های حکومت شما را سست نمیکند ؟؟! فقط بی خجابی برای شما ضرر دارد؟ البته همینطور هست .شماها حکومت کلیپتوکراسی .توتالیته .کمونیستی ساختید وخط مش شما تئوری کلیپتوکراسی است..حامیان شما هم یا مواجب میگیرند حرف نمیزنند .یا متعصب به دین اسلام هستند ونا آگاه از این که شما ها از ابن منجم مرادی و خوارج گناهکارتریدوویا بلکل نادان هستند ..ولی من حقیر میگم .حکام .وعوامل دولت جمهوری اسلامی راستگو ودرستکار باشید من یکی در بست نوکریتون رو میکنم ..ولی حیف که نیستید عمتون دروغگو ریا کار منفعت طلب .رانت خوار دزد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
2
1
دیگه کی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
نوش دارو بعداز مرگ سهراب؟؟؟؟؟!!!!!!!
معلوم نیست از چی میترسین!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
2
3
اسلام زوری نمیشه با جوب و چماق ۱۴۰۰ سال با زور میخواهید اسلام را می‌دهند ه کنید اول خودتون اختلاس نکنید دروغ نگویید و معشیت مردم را در رفاه قرار بدهید یارانه ام ملی مک و توی ندارد همه در قبال آن یکسان هستند قول می‌دهید عمل کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
2
3
همین و بگو . مردم و از دین زده کردن . شما نگاه کن ببین از ۱۰۰ در ۱۰۰ مردم یه خط در میون ۱۰ درصد روزه هستن . نگاه می کنن اگه دین اسلام اینه .که پشت تزویر و ریا و دروغ قایم بشی به کثافت کاری و حق مردم و فرهنگی و دانشجو ' کارگر بالا کشیدن ما دین نمی خوایم .حضرت علی ( ع) توی نهج البلاغه گفته اگر فقر از در بیاد تو دین از اون در میره بیرون .خودشون فیلم پخش می کنن اما دریغ از یک بار درس گرفتن .فقط برای مردم .یه سکانس بود مختار نامه که کیسان ابو عمره با لباس مبدل و ناشناس رفت بین سرباز ها ی خودشون دید که چه برنامه ای هست . به خاطر گرسنگی دارن خیانت می کنن .مختار فکر کرده بود سرباز فی سبیل الله سیر میشه و خیانت نمی کنه .اما کیسان اون و بیدار کرد . که مختار شکم سرباز تو سیر کن . اینا فکر می کنن سرباز همون دوتا بادیگارد حرم سراشون هست که باید سیر بشن اما نمی دونن همون زن با حجاب و مرد آبرومند زباله گرد یه سرباز این مملکت هستن ..الانم گیل دخت و ببینی . داره نشون میده که عاقبت زور آصف میزرا پایدار نیست . تقی خان قصه مردم دار بود . به همه عمله و رایتش محبت می کرد . یه عده طرفدارش بودن .اما یه عده دیگه مثل قاسم خان و مابقی تیشه به ریشه خان زدن .اما عاقبت آصف میرزا بدبختیه .زور پایدار نیست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
2
3
هر چی که بلد نباشید پول زورگرفتن رو خوب بلدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
2
3
خوب بلدید سر مردم را با این اراجیف گرم کنید راستی از اون اوباش ماست پاش چه خبر؟ این هم ی در و دکان جدید برای کاسبی از جیب مردم ! شماها کفن تون هم جیب دار سفارش میدید زالوها
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
3
2
اون یارویی که از علی ع دفاع میکنی که در باره مبارزه با زنان بی حجاب هرزه چی گفته
تو علی هستی هرزه؟گوه خوریش به تو نیومده که با هرزه ها مبارزه کنی چادر زن و دختر خودتو محکم بگیر هرزه ها از دامن کسایی مثل تو بیرون میاد اشغال که بعد داد میزنی پیراهن عثمان میکنی
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
3
1
خوبه مردا بیشترشون حجاب رو رعایت میکنن اگه مردا به اندازه زن ها بی حجاب بشن اون وقت بده مثلا با رکابی و شلوارک تو خیابون ها بیان مثل خارجکییا زنها به تنهایی محکوم به شکستن ولی خب خیلی اسیب به پایه های دینی کشور وارد میکنن که باص حسابشون رسید تا تابستون نرسیده جلوی اینا رو بگیرید وگرنه تابستونی سیب زمینی خراب میشه تو گونی بوی گندش همه جا رو ور میداره
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
2
1
این روزها که خیلی حرف از قانون میزنیدو حجاب رو قانون میدونید چرا دزدها رو به راحتی با وثیقه ی حداقلی آزاد میکنید و بعد متواری میشن و مردم مالباخته میمونن که با این قانون چه کنن خاک برسرت ملت ایران که نشان شما با صدتا رای بیای دم از قانون بزنی
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
2
3
این روزها که خیلی حرف از قانون میزنیدو حجاب رو قانون میدونید چرا دزدها رو به راحتی با وثیقه ی حداقلی آزاد میکنید و بعد متواری میشن و مردم مالباخته میمونن که با این قانون چه کنن خاک برسرت ملت ایران که نشان شما با صدتا رای بیای دم از قانون بزنی
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
2
3
شمانمیخواد کاری بکنی اول به فکر فقر جامعه باش که من کارگر فقط ماهی ۸میلیون تومان فقط کرایه خونه بدم بقیه پیش کش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
2
3
فقط میتونم بگم به جای اینکه به فکر معیشت مردم باشید و گرانی و تورم کنترل کنید گیر دادید به تار مو ی زنان متاسفم برای مردمی که به تو رای دادن کدوم وزیر را شما عزل کردید چرا بچه های مسئولینی که در خارج از کشور بی حجاب هستن و روزه خواری میکنن از کار برکنار نکردید شما کدوم کار مثبت برای رضای خدا و مردم در مجلس انجام دادید بگید ما بدونیم
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
2
1
بتر میشه بهتر نمیشه
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
2
1
بتر میشه بهتر نمیشه
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
2
1
اگر همین طور جلو گرانی و مافیای خودرو را بگیریی جریمه کنی بعد بارا دنبال حجاب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
1
2
ترافیک ۱۲نیمه شب در پایان سیزده بدر که همه برمی گشتند گویای همه چی
ممسعود.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
2
3
حیف نون خاک توسر هرچی مردم آزاره .نقهمیدین می بخور منبر بسوزان مردم آزاری نکن افهم نفهم بفهم اوباش وطن فروش معادن کشور داره غارت میشه .تو کله تون کاه پر کردن بی مصرفای عرب پرست بی هویت بدرد نخور عقده ای بیشعور بیتربیت خاک برسر تون .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
2
3
یعنی کسی نیست به این الدنگ بگه احمق اگه یک هزارم این غیرت رو خرج اصل فساد یعنی همون دزدیها از بیت المال میکردید الان مردم به دین اسلام و حجاب و... معتقد بودند؟ نه شما با این جنگولک بازیها دارید مردم رو به حاشیه میبرید تا روی گوه کاریهای خودتون ماست بریزید.
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
3
2
سلام دوستان عزیزوانسانهای شریف ،باهرمسلک واعتقادی هستید لطفا تا آخر بخونید:
درقرآن کریم خداوندخطاب به مردهافرموده نگاه خودشون رو به نامحرم کنترل کنن و بعد به خانم ها هم فرموده بارعایت حجاب مردهارو تحریک نکنن...
حالا اصلا میگیم اعتقادی به قرآن نداریم وبرمبنای عقلی و علمی پیش میریم:
انسان قوی ترین نیروی جنسی رو در بین تمام موجودات داره و در هر مکان و زمانی میتونه رابطه جنسی برقرار کنه برخلاف بیشتر حیوانات وگیاهان که فصل خاص جفتگیری دارن...(گفتم بیشترشون، نه همشون).
موثرترین راه تحریک انسان نر از دیدن لطایف وزیباییهای جنس ماده شروع میشه(هرکس ازاندام خاصی اززنان خوشش میاد،ازموی سرگرفته تا باسن و . .)
حالا با این گرونی که ازدواج سخته خانوما زیبایی خودشون رو به نمایش عموم میزارن و مردها وپسرهاروبه انحراف جنسی میبرن،
مثلا پسره به نیت فلان خانوم خودارضایی میکنه،
یا رابطه جنسی متعدد که وقتی خانومه به عنوان دوستش متوجه میشه افسرده میشه یاواکنش نشون میده وبه تلافی اون باپسردیگه ای واردرابطه میشه و این چرخه معیوب تا نابودی انسان ادامه داره چون همون اول گفتم انسان قوی ترین نیروی جنسی رو داره.
انسانی که خودارضایی میکنه ۱۶ برابر نسبت به رابطه سالم باهمسرش انرژی از دست میده و قوای مغزی و دماغیش مختل میشه ونمیونه تصمیمات عاقلانه در زندگیش بگیره.
مردهایی که از زن ها لذت ابزاری میبرن و به انحراف جنسی عادت کردن طرفدار لختی خانوما هستن. . .
خانوم ها و خواهرای گلم لطفا به برادراتون و به پسران نوجوان تازه بالغ شده رحم کنید که به انحراف جنسی نیوفتن.
دقیقاجامعه مثل کشتی هست وکسی نمیتونه مکان خودش روسوراخ کنه چون خودش و بقیه غرق میشن.
ضمنا ایرانیان باستان همشون حجاب داشتن و اینو کتیبه ها وسکه های باستانی نشون میده،(مگرسکه هایی که شاه با زنان نیمه عریان عشرتکده ها مشغول رقصه که اون بدبختم انحراف جنسی داشته).
هیچی زیباترازعشق و وفاداری به همسرنیست.
باهر دین و آیینی جوانمرد باشیدوبه جوانان رحم کنید-خوب فکرکنید-اصیل باشید-بی هویت نباشید-حالاتصمیم بگیرید-
خدای مهربون نگهدارتون باشه.
مسعود تیرناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
2
3
شما ازچی سواستفاده نکردین بگین اسم خوب بودن نیست آدم باش مفت خور کمی از مغز پوکت استفاده کن .ازنسل اوباش قانونی .بی مصرف برای مردم .از نسا عقده ای بی عرضه لاشه خوار.
مالک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
2
3
ای کاش می گفتین که کاری می کنیم که وضعیت مشعیت خانوادها فقیر و کم در آمد و مثه من کارگر که جز گریه زاری پیش خداوند کاری از دستم بر نمی آید برای تون کاری انجام می دهیم زندگی تون از این رو به رو شود ولی افسوس و افسوس در تمام زمینها فقط بلدین شعار بدهیم حالا خودم تو خونه پیش خواهرها و برادرهایم که من تامین شون می کنم فقط با پول کارگری به من هم سرایت کرده شعار دادن هیچ غلطی برای یادگارهای پدر و مادرم نمی توانم بکنم ای کاش می توانستم کاری برای خانوادهم بکنم جز اینکه با چنگ دندان شام مختصر و نهار معمولی لباس و کفش آنهم نوبتی سال یه بار دیگه در توانم نیست بمیرم نون حرام نمی ببرم سر سفره من بلوچهم هم وطنان به خدا زندگیم سخت است ولی نمی گم کمک کنید اگر دارید وسع مالی شما خوب است دریغ نکنید به دور اطراف نگاه کنید کمک شون کنید به خدا از من بدتر هم است که وضعیت مالی بدی دارند کمک کنید تا خداوند به شما خیر دهد هرکسی در راه خدا کمک کنه خداوند زبانم لال فراموش کار نیست مردم ندارند ای کسانی دارید به کسانی که ندارند کمک کنید خداوند با شما است
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
2
2
این‌ریشوهای‌ضد‌دین‌را‌جه‌کسی‌به‌این‌مجلس‌ضد‌مردمی
راه‌داده‌تا‌مانند‌راهزنان‌‌یاوه‌ببافد‌دزدی‌حجابی‌نداشتیم
که‌راهزن‌تازه‌به‌دوران‌رسیده‌ان‌را‌فریاد‌میزند
حسان
|
Finland
|
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
2
3
این نماینده آبروی شهر هفشجان برده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
2
2
اول اون کسی که وضعیت برای مردم پیش آورده باید جریمه بشه رییس جمهور وزیران بیشرف همه آنهایی که باعث وضعیتن
کاوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
2
2
بله . دقیقا کار حکومت ها و دولتها و مسولین در تمام گشورها فقط و فقط و فقط کارشان عفاف و حجاب است . و تمام دنیا در فقر و فلاکت هستن مغز کلاغها . واقعا ننگ ننگ ننگ ننگ بر همتون . مایه ننگ هستید. واقعا ننگ ننگ ننگ بر موجودات پست و خاینی مثل شما
کاوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
2
3
بله . دقیقا کار حکومت ها و دولتها و مسولین در تمام گشورها فقط و فقط و فقط کارشان عفاف و حجاب است . و تمام دنیا در فقر و فلاکت هستن مغز کلاغها . واقعا ننگ ننگ ننگ ننگ بر همتون . مایه ننگ هستید. واقعا ننگ ننگ ننگ بر موجودات پست و خاینی مثل شما
بینام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
1
3
احمدراستینه نماینده مردم "سیرک "
بجای مسائل اساسی مردم گیر داده به مسائل
بسیارجزئی که در ممالک دنیا اصلا به این کارها نه توجه دارند ونه نیرو و بودجه صرف میکنند.این احمق های وابسته نمیدانند گرانی
چیه ،تورم کیلویی چند.فقط بفکرچپاول وغارت
بیت المال هستند.
زن زندگی آزادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
1
3
بنده شخصا نه به اونور نه به گروه خاصی وصلم هیچوقتم موضع خاصی نسبت به سیاست نداشتم، متاسفانه همیشه هم پای صندوق رای رفتم اماااااا وقتی این موضع متوحش رو نسبت آزادی خواهان جامعه میبینم بیشتر انگیزه میگیرم که پای عقیده‌ام بمونم. تا کی میخواید با زور به مردم خصوصا قشر زنان، بیشتر به خودتون و بدنه نظام‌تون ضربه بزنید! عبرت نگرفتید؟؟؟؟؟؟!!!!!!! عقل ندارید بخدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
1
4
خجالت هم نمیکشن حجاب حجاب نکنید برین به فکر گرانی ونداری مردم باشید که هرچه میگذره مملکت بی حجابتر وفساد بیشتر میشه مردم اسلام دروغین رو قبول نمیکنن اسلام معاویه و یزید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
1
تو این چهاردهه و خوردی مگه پارچه آویز اجباری کم بوده؟ چرا و چطور اگه مصرف زیاد پارچه امنیت میاره اینهمه فسادو روابط نامشروع با زنان حتی به شدت محجبه تو سالهای گذشته فیلماش دراومد و نشون داد با وجود مصرف چندین لایه پارچه بازهم بیماران جنسی رفتارهای کثیفشون رو دنبال میکنن!؟ ما هم خانواده شهیدیم، شهدای ما هیچوقت اینقدر حقیر نبودن که برای سرگذاشتن زنان و دختران کشورشون برن بجنگن. کسانی که این شایعات رو برای شهدا درآوردن، عده ای از سیاسیون بودن ک از سالها قبل مجموعه ای راه انداخته بودن و اقدام به نوشتن وصیت نامه های جعلی برای شهدا میکردن. این یک فساد گسترده و سیستمی هست که از راه های مختلف برای تخریب دین و ایمون مردم و تهی کردن جامعه از ارزشهای والای انسانی و اعتقادی شکل گرفته و میخوان به هر شکلی دین و ایمون مردم رو بااستفاده از ساده لوحی گروهی و تحریفاتی که خودشون ایجاد کرده اند تخریب کنن. وگرنه کجا بنیان خانواده به لباس تن یکی دیگه وابسته ست؟ چطور ممکنه مردان نجیب و شریف ما ک زمانی جونشون رو برای برگردوندن جنازه دختری از شهرشون، کف دست گرفته بودن به موجوداتی هوول تبدیل شده باشن که تنها فکروذکرشون پوشش دیگران و برهم زدن کانون خانوادگیشون باشه!؟! این تهمتها نه به خانواده شهدا میچسبه، نه به شهدا، نه به رشید مردان و مردان شریف کشورم، نه به دختران و زنان نجیب و شریف این سرزمین.
آقایانی که در بحث عفاف تنها تندروی را میشناسند و با رفتارهای کثیف و ضد دینی و مخرب اسلام و غیرانسانی از تهدید و زور و لمس دختران گرفته تا استفاده از قلاده زنده گیر جانوران و غیره ادعای شعائر دینی رو دارند، حتی از درک ساده مفهوم"امربالمعروف" به معنی جهتدهی"بوسیله" آنچه پسندیده است عاجزند.اینان آنقدر بدنبال مطامعشان در حال سواستفاده از واژه ها و اصطلاحات دین هستند که حتی نمیدانند امربالمعروف یعنی خودت کار درست را انجام بده تا ازت الگو بگیرند، نه اینکه کسی رو زور کنی. "ب" در عربی به معنی "با" و "بوسیله" هست و معنیش "به" مورد استفاده در زبان فارسی نیست!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
1
قابل توجه کسانی ک لباس یکی دیگه رو به نیاز جنسی خودشون وصل میکنن: عامو ما که تو مکتب اسلام اول چشم و گوشمون رو نگه داشتیم و بعد ذهنمون رو به وسوسه بستیم و اجازه تخیل ناروا رو از خودمون گرفتیم، و بعد خودمون رو ملزم به رعایت حق الناس کردیم و فهمیدیم جوتب ذره ای خیر یا شر رو میگیریم و هزاران دستور ریز و درشت دیگه رو رعایت کردیم، کسی غیر از همسر شرعی خودمون رو برای نیازهامون "نمیفهمیم". به هیچ کسی به چشم برآورنده نیاز نگاه نمیکنیم، اینه که حتی لخت جلومون راه برن ککمون نمیگزه. شماهایی ک ادعای لرزه بر بنیان خانواده داری یا دست و دلت میلرزه با کوتاهی لباس دیگران، برو و دینت رو از نو یاد بگیر، پا بدمنبری نشستی تاحال، همه چیو اشتباه بهت یاد دادن. دی اونه ک اراده ت رو قوی میکنه، نه اینکه یه مشت سست عنصر هوّل و لاشی تربیت کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
1
یه پیشنهاد دارم برای اینا ک دنبال راه حلهای شگفت انگیزن:
دین اسلام گفته ک مردان نگاهشون رو حفظ کنن. اگه شما که دنبال جریمه ای منظورت اینه که با کاهش میزان مصرف پارچه، بحرانهای مالی برای گروهی پیش میاد، به آقایونی که بیماری جنسی دارن و با دیدن لباس کم دچار سست عنصری و زوال خانواده میشن اجبار کنین که از انواع خاصی از عینک استفاده کنن که هوشمندانه برای بانوانی که از کنارشون میگذرن، پوشش مناسب طراحی کنه، درست مثللباسی ک صداسیما تو مونتاژهاش درست میکنه و تو فیلمها اعمال میکنه، از نظر تکنیکی شدنیه، هزینه قابل توجهی داره و میتونه برای امثال این جماعت پول خوار گردش مالی ایجاد کنه
m
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
0
این حرفها اوایل انقلاب خریدار داشت که همه حکومت اسلامی را حکومت عدل الهی و مدینه فاضله تصور میکردند اما با ظلمها و مفاسد و دروغهای بیشمار و شکنجه های وحشتناک مظلومان، ابرویی برای اسلام نگذاشته اید تا جامعه نسبت به بدحجابی واکنش نشان دهد و شما هم حق ندارید در امور غیر مرتبط دخالت کنید درحالیکه تمام وظایف دینی و مدنی خود را بفراموشی سپرده اید. بی حجابی تنها شکل اعتراض به حکومت ضد مردمی و ضد اسلامی کنونی است.
جلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
0
0
اخه دولت وحکومتی که پرایدده میلیونی روسیصدمیلیون توپاچه ملتش میکنه وبه اختلاسگرهاواقازاده ها به چشم دزدنگاه نمیکنن فقط به فکریک چیزن اونم خالی کردن جیب ملتی که با سلام وصلوات نگهشون داشتین الانم حجاب مردم شده بزرگترین دغدغه ذهنتون که چجوری ازش پول دربیارین کاشکی انگشتتون وفکرتون وبه سمت بهترشدن زندگی مردم سوق میدادین نه بهترشدن جیب دولت واقازاده ها
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان