تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱۶ نظر

روزنامه جمهوری اسلامی: دولت رئیسی قصد ندارد از سیاست‌های شکست خورده اش دست بردارد

روزنامه جمهوری اسلامی: سیل بنیان‌کن مهاجرت‌ها را ببینید، در افزایش بی‌اعتمادی‌ها تأمل کنید و روش‌های اعتراضی مردم را که در قالب‌های مختلف نمایان می‌شوند مورد مطالعه و بررسی جدی قرار بدهید تا به این نتیجه شوک‌آور برسید که حال کشور خوب نیست.

ابراهیم رئیسی
رویداد۲۴ روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: از مجموع سخنان و مواضع ابراز شده توسط مسئولان در دو هفته اول سال جدید (۱۴۰۲) به روشنی فهمیده می‌شود حضرات قصد ندارند در سیاست‌های شکست خورده خود در هیچیک از زمینه‌ها کوتاه بیایند!

در این میان، عصبانیت رئیس جمهور رئیسی از انتقادات کسانی که سیاست‌های دولت را قبول ندارند، امری غیرمنتظره بود. آقای رئیس جمهور از یکطرف دعوت به اظهار نظر و نقد عملکرد دولتمردان و حتی دریافت نظر از اساتید دانشگاه برای تدوین سیاست‌ها می‌کند و از طرف دیگر بشدت از نقد کنندگان سیاست‌های دولت گله‌مند است.

دولتمردان بطور خاص و حکمرانان بطور عام باید به صاحبنظران و حتی آحاد مردم حق بدهند از آنان به خاطر ضعفشان در مدیریت کشور انتقاد کنند. در همین ایام بعد از نوروز و سال جدید، قیمت دلار بار دیگر صعودی شد و مستقیماً بر ارزش پول ملی اثر گذاشت بطوری که مردم با مقدار پولی که زمانی می‌توانستند به عنوان پیش قسط خرید خودروی ارزان قیمت هزینه کنند حالا فقط با آن می‌توانند از عهده هزینه تنظیم باد چرخ‌های خودروی خود برآیند. این چگونه مدیریت اقتصادی است که هیچکس نمی‌تواند برای حتی فردای زندگی خود برنامه ریزی کند؟ با اینحال، بسیار عجیب است که حضرات می‌گویند، چون قطار پیشرفت به سرعت در حرکت است دشمن تلاش می‌کند مانع پیشرفت کشور شود.

درست است که دشمن داریم و این هم درست است که دشمن نمی‌خواهد مشکلات کشور حل شود و حتی برای تخریب و براندازی هرچه در توان داشته باشد به کار می‌گیرد، ولی دولتمردان و حکمرانان باید به این واقعیت که بار‌ها گفته‌ایم توجه کنند که دشمن فقط وقتی می‌تواند به هدف خود برسد که مردم دچار مشکلات معیشتی باشند، به حقوق واقعی خود در زمینه‌های مختلف اقتصادی و سیاسی و اجتماعی نرسند و بی‌عدالتی را با تمام وجود لمس کنند. اگر این مشکلات وجود نداشته باشند و مردم شاهد اجرای عدالت در جامعه باشند، دشمن هرگز هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.


بیشتر بخوانید: سریع‌القلم: مهم‌ترین بحران ایران، ناکارآمدی است


مواضع اعلام شده توسط دولتمردان و حکمرانان در روز‌های گذشته سال جدید نشان می‌دهد آنان یا از واقعیت‌های جامعه بی‌خبرند و یا این واقعیت‌ها را طور دیگری تفسیر می‌کنند. مردم علاوه بر نارضایتی شدید از وضعیت معیشتی، از سیاست خارجی نیز ناراضی هستند. دیدید در اسفندماه وقتی خبر ازسرگیری روابط با عربستان منتشر شد مردم چگونه از آن استقبال کردند و خوشحال شدند؟ این را بدانید که اگر در سیاستتان با غرب تجدید نظر کنید، مذاکرات برجامی را بطور جدی دنبال نمائید و بازی‌های سیاسی بر سر «اف‌ای‌تی‌اف» را کنار بگذارید، مردم را صد برابر بیشتر از تجدید روابط با عربستان خوشحال خواهید کرد. سیل بنیان‌کن مهاجرت‌ها را ببینید، در افزایش بی‌اعتمادی‌ها تأمل کنید و روش‌های اعتراضی مردم را که در قالب‌های مختلف نمایان می‌شوند مورد مطالعه و بررسی جدی قرار بدهید تا به این نتیجه شوک‌آور برسید که حال کشور خوب نیست و شما نباید بر تجربه شکست خورده سال گذشته و سال‌های قبلتان اصرار نمائید.

به یک اقلیت افراطی دل خوش نکنید و اجازه ندهید آن‌ها برای شما تصمیم سازی کنند. حکمرانی موفق آنست که آحاد مردم را از تمام اقشار و سلایق زیر چتر خود داشته باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ابراهیم رئیسی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
7
فرهیختگان و نخبگان جامعه، حکومت را به حال خود رها کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
7
0
دادگاه لاهه اسرائیل را محاکمه کند
زمان محاکمه و مجازات سران رژیم صهیونیستی فرارسیده است.
زمینه محاکمه سران رژیم صهیونیستی در دادگاه لاهه فراهم شود.
جامعه جهانی سران رژیم صهیونیستی را به اتهام کودک‌کشی محاکمه کند.

تا زمان که سران آمریکا در دادگاه لاهه محاکمه نشود حکم دیوان بین‌المللی کیفری علیه پوتین هیچ فایده ای، نتیجه ای و ارزشی ندارد.
تا زمان که سران کشورهای اروپایی در دادگاه لاهه محاکمه نشود حکم دیوان بین‌المللی کیفری علیه پوتین هیچ فایده ای، نتیجه ای و ارزشی ندارد.
تا زمان که سران عربستان سعودی در دادگاه لاهه محاکمه نشود حکم دیوان بین‌المللی کیفری علیه پوتین هیچ فایده ای، نتیجه ای و ارزشی ندارد.
تا زمان که سران رژیم کودک کش صهیونیستی در دادگاه لاهه محاکمه نشود حکم دیوان بین‌المللی کیفری علیه پوتین هیچ فایده ای، نتیجه ای و ارزشی ندارد.

دیوان بین‌المللی کیفری اول باید از آمریکا و متحدانش شروع و آغاز کند.
دیوان کیفری بین‌المللی از سال ۱۹۴۵ تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در سراسر جهان بوده است.
آمریکا و متحدانش در این مدت ۲۰ تا ۲۱ در افغانستان فقط بیش از ۹۹۹ هزار بار مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده اند.
دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست بنیامین نتانیاهو، سردار سلیمانی را در تاریخ ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸درفرودگاه بین المللی بغداد ترور کرده است.
ترامپ به همراه نتانیاهو، پنتاگون و پامپئو به علت جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در فرودگاه بین المللی بغداد باید دادگاه کفیری بین المللی محاکمه شود.
نباید اجازه داد آلمان جنایتکار در امور داخلی ایران دخالت و مداخله کند.
نباید اجازه داد اسرائیل جنایتکار در امور داخلی ایران دخالت و مداخله کند.

آمریکایی‌ها چاره‌ای جز ترک منطقه ندارند
آمریکایی در این حمله مانند گرگ به مردم عراق یورش بردند و مردم این کشور را بی‌رحمانه کشتار کردند؛ با این حال آمریکایی‌ها از این حمله سودی نبردند و با وجود هزینه‌کرد ۷ تریلیون دلار بی هیچ دستاوردی مجبور به ترک این کشور شدند.
آمریکایی‌های باید خوب بدانند که ترک عراق تازه ابتدای کار است و بعد از آن باید خاک عربستان را ترک کنند و در نهایت مجبور خواهند شد کشورهای خلیج فارس و کل خاورمیانه را ترک کنند و در آینده شاهد پاک شدن جغرافیای منطقه از نحوست نیروهای ترویست آمریکایی و متحدان پلید آنها در رژیم اشغالگر قدس خواهیم بود.
آمریکایی‌ها و کشورهای غربی اقدام به توهین و تحقیر رنگین‌پوستان و زنان می‌کنند و جلوی چشم همه مردم دنیا سیاه‌پوستان را به قتل رسانده و دست به نسل‌کشی سایر اقوام و ملت‌ها می‌زنند و به همین خاطر عوامل اصلی تبعیض نژادی در دنیا محسوب می‌شوند.
بنابراین مبارزه با تبعیض نژادی به معنای مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی است و کسانی هم که این دولت‌های فاسد را همراهی می‌کنند، عاملان دیگر تبعیض نژادی به شمار می‌آیند.
اولاف شولتز بی ادب صدراعظم آلمان جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل سرپوش بگذارد.

دولتمردان و مسئولان در این مدت ۹ سال در مذاکره ۱۰۰ درصد فقط از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان دفاع، حمایت و استقبال می کردند.
دولتمردان و مسئولان در این مدت ۹ سال در مذاکره ۱۰۰ درصد فقط از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان دفاع، حمایت و استقبال کردند.
سوال اینجاست صدراعظم آلمان جنایتکار پس چرا تاکنون از استفاده سلاح شیمیایی ساخت آلمان جنایتکار توسط ارتش عراق با دستور رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور در جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ایرانی ها برای جهان چیزی نمی گوید خفه خون گرفته است و سکوت اختیار کرده است چرا؟

صدراعظم آلمان جنایتکار چرا تاکنون از استفاده سلاح شیمیایی ساخت آلمان جنایتکار توسط ارتش عراق با دستور رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور در جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ایرانی ها برای جهان چیزی نمی گوید خفه خون گرفته است و سکوت اختیار کرده است چرا؟

صدراعظم آلمان جنایتکار چرا تاکنون از استفاده سلاح شیمیایی ساخت آلمان جنایتکار توسط ارتش عراق با دستور رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور در جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ایرانی ها برای جان چیزی نمی گوید خفه خون گرفته است و سکوت اختیار کرده است چرا؟

آلمان جنایتکار چرا از تهدیدات زرادخانه تسلیحات رژیم صهیونیستی برای جهان چیزی نمی‌گوید

آمریکا در سال ۲۰۱۸ از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و کشورهای اروپایی هم از سال ۲۰۱۵ تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای و برجام عمل نکردند و هنوز هم عمل نمی کنند / پس ادامه پیگیری توافق هسته ای، برجام و مذاکرات توسط حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران غلط و اشتباه است.

اظهارات ضدایرانی صدراعظم آلمان، ۱۰۰ درصد فقط به خاطرناتوانی، کوتاهی و سکوت ایران در این مدت ۹ ساله در مذاکره در مورد جنایت های آلمان و مزدورانشان بوده است.
جای تعجب است که مسؤولان آلمانی برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران با سنگین‌ترین نظارت‌های آژانس را تهدید معرفی می‌کنند، اما از تهدیدات زرادخانه گسترده تسلیحات اتمی رژیم صهیونیستی برای منطقه و جهان، سخنی نمی‌گویند!

اظهارات ضدایرانی صدراعظم آلمان، ۱۰۰ درصد فقط به خاطرناتوانی، کوتاهی و سکوت ایران در این مدت ۹ ساله در مذاکره در مورد جنایت های آلمان و مزدورانشان بوده است.

آلمان جنایتکار از سال ۱۳۶۰ تاکنون گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
آلمان جنایتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله شریک جرم جنایات صدام بوده است.
جای تعجب است که مسؤولان آلمانی برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران با سنگین‌ترین نظارت‌های آژانس را تهدید معرفی می‌کنند، اما از تهدیدات زرادخانه گسترده تسلیحات اتمی رژیم صهیونیستی برای منطقه و جهان، سخنی نمی‌گویند!

صدور قطعنامه پارلمان اروپا در خصوص مسمومیت دانش‌اموزان ایرانی، دخالت و مداخله مستقیم در امور داخلی ایران بوده است
و این در حالی است که گروهک تروریستی ضد انقلاب مورد حمایت کشورهای اروپایی و مزدورانشان عامل اصلی مسمومیت دانش‌اموزان ایرانی هستند.
و این در حالی است که گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت کشورهای اروپایی و مزدورانشان عامل اصلی مسمومیت دانش‌اموزان ایرانی هستند.

از سال ۱۹۴۵ تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که پارلمان اروپا جنایتکار و مزدورانشان که مسئول نقض حقوق بشر در جهان هستند.
آمریکا در سال ۲۰۱۸ از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و کشورهای اروپایی هم از سال ۲۰۱۵ تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای و برجام عمل نکردند و هنوز هم عمل نمی کنند / پس ادامه پیگیری توافق هسته ای، برجام و مذاکرات ۱۰۰ درصد فقط رئیسی و وزیر امور خارجه ایران و نمایندگان مجلس مقصر اصلی هستند برجام باید لغو شود.
سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد دیروز (جمعه) در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
دخالت و مداخله مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران، ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت امیرعبداللهیان بوده است
امیرعبداللهیان در مورد دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران سکوت می کند و فقط به فکر مشکلات مردم ترکیه و سوریه و لبنان است
قبل از شروع مذاکرات خسارت « جنگ تحمیلی ۸ ساله» را از عراق و آمریکا و اروپا بگیرید!
قبل از شروع مذاکرات خسارت «اغتشاشات» را از آمریکا و اروپا بگیرید!


و این در حالی است که فرانسه جنایتکار خودش یکی از حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
فرانسه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال ۱۳۵۷ تاکنون گروهک تروریستی ضد انقلاب همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
فرانسه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال ۱۳۶۰ تاکنون گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
وزارت خارجه آمریکا: برجام مبتنی بر اعتماد نیست/ بازگشت به توافق هسته‌ای در دستور کار قرار ندارد/ پس آمریکا جنایتکار غلط می کند هر روز در توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، شورای حکام آژانس وغیره دخالت و مداخله می کند

دخالت و مداخله مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران، ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت امیرعبداللهیان بوده است.

امیرعبداللهیان در مورد دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران سکوت می کند و فقط به فکر مشکلات مردم ترکیه و سوریه و لبنان است.

واشنگتن جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از شهریور ماه سال ۱۳۵۹ تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از گروهک تروریستی منافقین و دیگر عناصر ضدانقلاب همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد شرم آور و تاسف بار است.

آمریکا کشوری است که از سال ۱۹۸۲ تاکنون همراه با چند کشور دیگر از تروریسم در عراق ، منطقه خاورمیانه و جهان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی کمک، حمایت و پشتیبانی می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار توسط ایران و عراق باید محاکمه شود
از شهریور ماه سال ۱۳۵۹ تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر حامی اصلی همه گروه های تروریستی در عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
دخالت و مداخله مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا
دخالت و مداخله مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران، ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت امیرعبداللهیان بوده است.

جنایتکار در امور داخلی ایران، ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت امیرعبداللهیان بوده است.

مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکار از سال ۱۹۴۵ تاکنون سرپوش بگذارد
مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکار و مزدورانشان از سال ۱۹۴۵ تاکنون سرپوش بگذارد
دولتمردان آمریکایی در سال ۲۰۰۳ با دستور تحاوز و حمله غیر قانونی به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند و باید در دادگاه دیوان کفیری بین المللی محاکمه شوند.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار توسط ایران و عراق باید محاکمه شود
واشنگتن جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از گروهک تروریستی منافقین و دیگر عناصر ضدانقلاب همه جانبه حمایت می کند.
اعتراف روحانی: امروز مسائل اصلی ما با آمریکایی ها در وین حل وفصل شده است/ سوال اینجاست پس چه شد؟ و این در حالی است که مسائل اصلی ایران با آمریکایی ها در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه وغیره حل وفصل نشده است چرا؟
مشکل اصلی آمریکا و سه کشور اروپایی با ایران هیچ ارتباطی و ربطی به توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین ندارد.
مشکل اصلی آمریکا و سه کشور اروپایی با ایران سیاسی بوده است.
مشکل اصلی آمریکا و سه کشور اروپایی با ملت ایران از سال ۱۳۳۲ شروع وآغاز شده است.
مشکل اصلی آمریکا و سه کشور اروپایی با حکومت نظام جمهوری اسلامی ایران از سال ۱۳۵۷ شروع وآغاز شده است.
سرنوشت مذاکره، توافق هسته ای و برجام برای همه مشخص و روشن است که مانند سرنوشت فلسطین است.

و متاسفانه برخی ها از حمایت همه آمریکا و متحدانش از اغتشاشات، درس عبرت نگرفتند وباز هم به دنبال مذاکره، گفت وگو و همکاری با آمریکا و مزدورانشان هستند شرم آور و تاسف بار است.
و متاسفانه برخی ها در داخل کشور هنوز هم از اهانت ها و خیانت های آمریکا و هم سه کشور اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین، درس عبرت نگرفتند وباز هم به دنبال مذاکره، گفت وگو و همکاری با آمریکا و مزدورانشان هستند شرم آور و تاسف بار است.


چرا حسن روحانی از سال ۲۰۱۱ تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!

چرا دولت رئیسی از سال ۲۰۲۱ تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!

شرم‌آور است که برخی دوباره به مذاکره دل‌خوش کنند
رژیم جنایتکارآل سعود با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل و در سایه سکوت سازمان های بین المللی بیش از۱۲ هزار نفر را درمنا قتل عام کرده است ولی متاسفانه ومجامع حقوق بشری تاکنون کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، کشورهای عربی جنایتکار، مدعیان حقوق بشرخیانتکار و سازمان های بین المللی خیانتکار تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری و غیراسنانی سعودی ها جنایتکارنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.
متأسفانه عملکرد دولت روحانی ازسال ۱۳۹۲ تاکنون قابل دفاع نیست
مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی بی احترامی به خون شهداست
در سال ۱۳۹۲ موضوع مذاکره و گفت وگو ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره ۱۰۰ درصد فقط در باره صلح آمیز هسته ای و لغو همه تحریم های آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار بوده است، نه، برنامه موشکی، حقوق بشر، جنگ اوکراین و روسیه وغیره پس دیگر مذاکره و گفت وگو با خیانتکاران و جنایتکاران ۱۰۰ درصد غلط و اشتباه است

و متاسفانه برخی ها در داخل کشور هنوز هم از اهانت ها و خیانت های آمریکا و هم سه کشور اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین، درس عبرت نگرفتند وباز هم به دنبال مذاکره، گفت وگو و همکاری با آمریکا و مزدورانشان هستند شرم آور و تاسف بار است.
آمریکا، انگلیس، آلمان و گروهک تروریستی منافقین عامل اصلی مسمومیت‌ دختران دانش‌آموز هستند
مسمومیت دختران دانش‌آموز کار افراد داخل کشور و دریافت پول از اسرائیل و متحدانش بوده است و هم سازمان مجاهدین خلق مورد حمایت آمریکا و متحدانش است
مشکلات مردم ایران ۷۰ تا ۸۰ درصد هیچ ارتباطی و ربطی به تحریم های ندارد و تاکنون هم نداشته است و فقط متاسفانه کوتاهی از سوی دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
روزنامه گاردین در ادعایی واهی عنوان کرده ایران ۱۸ پهپاد برای جنگ با اکراین در اختیار روسیه گذاشته است. تمام این آمارسازی‌های دروغ و شیطنت‌های دشمنان برای این است که نمی‌توانند پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف را ببینند.
بازگشت کشورهای عربی به برقرای روابط با سوریه یک پیروزی بزرگ و تجربه‌ای دیگر برای جریان مقاومت و یادآور خروج سفرای اروپایی در بهار ۷۶ از ایران و بازگشت سرافکنده آنان در ۲۳ آبان همان سال در پی موضع‌گیری قاطعانه مقام معظم رهبری بود.

سفر رؤسای پارلمان برخی از کشورهای عربی به سوریه برای از‌سرگیری روابط بر مذاق آمریکا خوش نیامده و از آنها خواسته از این کار امتناع ورزند! این حرکات نشان می‌دهد که استخوان‌های این ابرقدرت جهانی چنان شکسته که دیگر قابل ترمیم نیست و باید با ابرقدرتی خداحافظی کند.
ایران در مذاکره دو راهی بیشتر ندارد
۱- یا باید برجام را لغو کند ۲ – و یا تسلیم آمریکا و اروپا شود
مشکل ایران با آمریکا از طریق مذاکره و گفت وگو حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال ۱۳۹۲ تاکنون برای همه مردم ایران و جهان ثابت شده است.

آمریکا، انگلیس و اسرائیل طراح اصلی جنگ یمن هستند/ یمن در آینده،تولیدکننده سلاح خواهد بود
آمریکا، اسرائیل و انگلیس، مهندسان تجاوز به یمن هستند


و این در حالی است که عربستان سعودی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر به سرکردگی آمریکا جنایتکار هزاران بار ایران را در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین و درمنطقه محکوم و متهم است کرده است ولی اما متاسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس هیچ واکنشی نشان ندادن و فقط سکوت کردند چرا؟

و این در حالی است که اروپا جنایتکار خودش یکی از حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال ۱۳۵۷ تاکنون گروهک تروریستی ضد انقلاب همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال ۱۳۶۰ تاکنون گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

متاسفانه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران هنوز هم از مذاکره ۹ سال درس عبرت نگرفته است و باز هم به دبنال مذاکره، گفت وگو و همکاری با خیانتکاران و خیانتکاران است شرم آور و تاسف بار است.

متاسفانه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران هنوز هم از توافق هسته ای و برجام از سال ۱۳۹۴ تاکنون درس عبرت نگرفته است و باز هم به دبنال مذاکره، گفت وگو و همکاری با خیانتکاران و خیانتکاران است شرم آور و تاسف بار است.

عملکرد و رفتار حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران همان مانند محمد جواد ظریف است که همه جانبه با دشمنان درجه یک ملت ایران مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری می کند.
عملکرد و رفتار حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران همان مانند محمد جواد ظریف است که همه جانبه با دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری می کند.
عملکرد و رفتار حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران همان مانند محمد جواد ظریف است که همه جانبه با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، منافقین، صدام، تروریسم، القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری می کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
4
0
دادگاه لاهه اسرائیل را محاکمه کند
زمان محاکمه و مجازات سران رژیم صهیونیستی فرارسیده است.
زمینه محاکمه سران رژیم صهیونیستی در دادگاه لاهه فراهم شود.
جامعه جهانی سران رژیم صهیونیستی را به اتهام کودک‌کشی محاکمه کند.

تا زمان که سران آمریکا در دادگاه لاهه محاکمه نشود حکم دیوان بین‌المللی کیفری علیه پوتین هیچ فایده ای، نتیجه ای و ارزشی ندارد.
تا زمان که سران کشورهای اروپایی در دادگاه لاهه محاکمه نشود حکم دیوان بین‌المللی کیفری علیه پوتین هیچ فایده ای، نتیجه ای و ارزشی ندارد.
تا زمان که سران عربستان سعودی در دادگاه لاهه محاکمه نشود حکم دیوان بین‌المللی کیفری علیه پوتین هیچ فایده ای، نتیجه ای و ارزشی ندارد.
تا زمان که سران رژیم کودک کش صهیونیستی در دادگاه لاهه محاکمه نشود حکم دیوان بین‌المللی کیفری علیه پوتین هیچ فایده ای، نتیجه ای و ارزشی ندارد.

دیوان بین‌المللی کیفری اول باید از آمریکا و متحدانش شروع و آغاز کند.
دیوان کیفری بین‌المللی از سال ۱۹۴۵ تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در سراسر جهان بوده است.
آمریکا و متحدانش در این مدت ۲۰ تا ۲۱ در افغانستان فقط بیش از ۹۹۹ هزار بار مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده اند.
دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست بنیامین نتانیاهو، سردار سلیمانی را در تاریخ ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸درفرودگاه بین المللی بغداد ترور کرده است.
ترامپ به همراه نتانیاهو، پنتاگون و پامپئو به علت جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در فرودگاه بین المللی بغداد باید دادگاه کفیری بین المللی محاکمه شود.
نباید اجازه داد آلمان جنایتکار در امور داخلی ایران دخالت و مداخله کند.
نباید اجازه داد اسرائیل جنایتکار در امور داخلی ایران دخالت و مداخله کند.

آمریکایی‌ها چاره‌ای جز ترک منطقه ندارند
آمریکایی در این حمله مانند گرگ به مردم عراق یورش بردند و مردم این کشور را بی‌رحمانه کشتار کردند؛ با این حال آمریکایی‌ها از این حمله سودی نبردند و با وجود هزینه‌کرد ۷ تریلیون دلار بی هیچ دستاوردی مجبور به ترک این کشور شدند.
آمریکایی‌های باید خوب بدانند که ترک عراق تازه ابتدای کار است و بعد از آن باید خاک عربستان را ترک کنند و در نهایت مجبور خواهند شد کشورهای خلیج فارس و کل خاورمیانه را ترک کنند و در آینده شاهد پاک شدن جغرافیای منطقه از نحوست نیروهای ترویست آمریکایی و متحدان پلید آنها در رژیم اشغالگر قدس خواهیم بود.
آمریکایی‌ها و کشورهای غربی اقدام به توهین و تحقیر رنگین‌پوستان و زنان می‌کنند و جلوی چشم همه مردم دنیا سیاه‌پوستان را به قتل رسانده و دست به نسل‌کشی سایر اقوام و ملت‌ها می‌زنند و به همین خاطر عوامل اصلی تبعیض نژادی در دنیا محسوب می‌شوند.
بنابراین مبارزه با تبعیض نژادی به معنای مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی است و کسانی هم که این دولت‌های فاسد را همراهی می‌کنند، عاملان دیگر تبعیض نژادی به شمار می‌آیند.
اولاف شولتز بی ادب صدراعظم آلمان جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل سرپوش بگذارد.

دولتمردان و مسئولان در این مدت ۹ سال در مذاکره ۱۰۰ درصد فقط از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان دفاع، حمایت و استقبال می کردند.
دولتمردان و مسئولان در این مدت ۹ سال در مذاکره ۱۰۰ درصد فقط از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان دفاع، حمایت و استقبال کردند.
سوال اینجاست صدراعظم آلمان جنایتکار پس چرا تاکنون از استفاده سلاح شیمیایی ساخت آلمان جنایتکار توسط ارتش عراق با دستور رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور در جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ایرانی ها برای جهان چیزی نمی گوید خفه خون گرفته است و سکوت اختیار کرده است چرا؟

صدراعظم آلمان جنایتکار چرا تاکنون از استفاده سلاح شیمیایی ساخت آلمان جنایتکار توسط ارتش عراق با دستور رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور در جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ایرانی ها برای جهان چیزی نمی گوید خفه خون گرفته است و سکوت اختیار کرده است چرا؟

صدراعظم آلمان جنایتکار چرا تاکنون از استفاده سلاح شیمیایی ساخت آلمان جنایتکار توسط ارتش عراق با دستور رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور در جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ایرانی ها برای جان چیزی نمی گوید خفه خون گرفته است و سکوت اختیار کرده است چرا؟

آلمان جنایتکار چرا از تهدیدات زرادخانه تسلیحات رژیم صهیونیستی برای جهان چیزی نمی‌گوید

آمریکا در سال ۲۰۱۸ از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و کشورهای اروپایی هم از سال ۲۰۱۵ تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای و برجام عمل نکردند و هنوز هم عمل نمی کنند / پس ادامه پیگیری توافق هسته ای، برجام و مذاکرات توسط حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران غلط و اشتباه است.

اظهارات ضدایرانی صدراعظم آلمان، ۱۰۰ درصد فقط به خاطرناتوانی، کوتاهی و سکوت ایران در این مدت ۹ ساله در مذاکره در مورد جنایت های آلمان و مزدورانشان بوده است.
جای تعجب است که مسؤولان آلمانی برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران با سنگین‌ترین نظارت‌های آژانس را تهدید معرفی می‌کنند، اما از تهدیدات زرادخانه گسترده تسلیحات اتمی رژیم صهیونیستی برای منطقه و جهان، سخنی نمی‌گویند!

اظهارات ضدایرانی صدراعظم آلمان، ۱۰۰ درصد فقط به خاطرناتوانی، کوتاهی و سکوت ایران در این مدت ۹ ساله در مذاکره در مورد جنایت های آلمان و مزدورانشان بوده است.

آلمان جنایتکار از سال ۱۳۶۰ تاکنون گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
آلمان جنایتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله شریک جرم جنایات صدام بوده است.
جای تعجب است که مسؤولان آلمانی برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران با سنگین‌ترین نظارت‌های آژانس را تهدید معرفی می‌کنند، اما از تهدیدات زرادخانه گسترده تسلیحات اتمی رژیم صهیونیستی برای منطقه و جهان، سخنی نمی‌گویند!

صدور قطعنامه پارلمان اروپا در خصوص مسمومیت دانش‌اموزان ایرانی، دخالت و مداخله مستقیم در امور داخلی ایران بوده است
و این در حالی است که گروهک تروریستی ضد انقلاب مورد حمایت کشورهای اروپایی و مزدورانشان عامل اصلی مسمومیت دانش‌اموزان ایرانی هستند.
و این در حالی است که گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت کشورهای اروپایی و مزدورانشان عامل اصلی مسمومیت دانش‌اموزان ایرانی هستند.

از سال ۱۹۴۵ تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که پارلمان اروپا جنایتکار و مزدورانشان که مسئول نقض حقوق بشر در جهان هستند.
آمریکا در سال ۲۰۱۸ از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و کشورهای اروپایی هم از سال ۲۰۱۵ تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای و برجام عمل نکردند و هنوز هم عمل نمی کنند / پس ادامه پیگیری توافق هسته ای، برجام و مذاکرات ۱۰۰ درصد فقط رئیسی و وزیر امور خارجه ایران و نمایندگان مجلس مقصر اصلی هستند برجام باید لغو شود.
سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد دیروز (جمعه) در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
دخالت و مداخله مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران، ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت امیرعبداللهیان بوده است
امیرعبداللهیان در مورد دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران سکوت می کند و فقط به فکر مشکلات مردم ترکیه و سوریه و لبنان است
قبل از شروع مذاکرات خسارت « جنگ تحمیلی ۸ ساله» را از عراق و آمریکا و اروپا بگیرید!
قبل از شروع مذاکرات خسارت «اغتشاشات» را از آمریکا و اروپا بگیرید!


و این در حالی است که فرانسه جنایتکار خودش یکی از حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
فرانسه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال ۱۳۵۷ تاکنون گروهک تروریستی ضد انقلاب همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
فرانسه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال ۱۳۶۰ تاکنون گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
وزارت خارجه آمریکا: برجام مبتنی بر اعتماد نیست/ بازگشت به توافق هسته‌ای در دستور کار قرار ندارد/ پس آمریکا جنایتکار غلط می کند هر روز در توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، شورای حکام آژانس وغیره دخالت و مداخله می کند

دخالت و مداخله مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران، ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت امیرعبداللهیان بوده است.

امیرعبداللهیان در مورد دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران سکوت می کند و فقط به فکر مشکلات مردم ترکیه و سوریه و لبنان است.

واشنگتن جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از شهریور ماه سال ۱۳۵۹ تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از گروهک تروریستی منافقین و دیگر عناصر ضدانقلاب همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد شرم آور و تاسف بار است.

آمریکا کشوری است که از سال ۱۹۸۲ تاکنون همراه با چند کشور دیگر از تروریسم در عراق ، منطقه خاورمیانه و جهان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی کمک، حمایت و پشتیبانی می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار توسط ایران و عراق باید محاکمه شود
از شهریور ماه سال ۱۳۵۹ تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر حامی اصلی همه گروه های تروریستی در عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
دخالت و مداخله مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا
دخالت و مداخله مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران، ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت امیرعبداللهیان بوده است.

جنایتکار در امور داخلی ایران، ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت امیرعبداللهیان بوده است.

مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکار از سال ۱۹۴۵ تاکنون سرپوش بگذارد
مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکار و مزدورانشان از سال ۱۹۴۵ تاکنون سرپوش بگذارد
دولتمردان آمریکایی در سال ۲۰۰۳ با دستور تحاوز و حمله غیر قانونی به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند و باید در دادگاه دیوان کفیری بین المللی محاکمه شوند.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار توسط ایران و عراق باید محاکمه شود
واشنگتن جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از گروهک تروریستی منافقین و دیگر عناصر ضدانقلاب همه جانبه حمایت می کند.
اعتراف روحانی: امروز مسائل اصلی ما با آمریکایی ها در وین حل وفصل شده است/ سوال اینجاست پس چه شد؟ و این در حالی است که مسائل اصلی ایران با آمریکایی ها در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه وغیره حل وفصل نشده است چرا؟
مشکل اصلی آمریکا و سه کشور اروپایی با ایران هیچ ارتباطی و ربطی به توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین ندارد.
مشکل اصلی آمریکا و سه کشور اروپایی با ایران سیاسی بوده است.
مشکل اصلی آمریکا و سه کشور اروپایی با ملت ایران از سال ۱۳۳۲ شروع وآغاز شده است.
مشکل اصلی آمریکا و سه کشور اروپایی با حکومت نظام جمهوری اسلامی ایران از سال ۱۳۵۷ شروع وآغاز شده است.
سرنوشت مذاکره، توافق هسته ای و برجام برای همه مشخص و روشن است که مانند سرنوشت فلسطین است.

و متاسفانه برخی ها از حمایت همه آمریکا و متحدانش از اغتشاشات، درس عبرت نگرفتند وباز هم به دنبال مذاکره، گفت وگو و همکاری با آمریکا و مزدورانشان هستند شرم آور و تاسف بار است.
و متاسفانه برخی ها در داخل کشور هنوز هم از اهانت ها و خیانت های آمریکا و هم سه کشور اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین، درس عبرت نگرفتند وباز هم به دنبال مذاکره، گفت وگو و همکاری با آمریکا و مزدورانشان هستند شرم آور و تاسف بار است.


چرا حسن روحانی از سال ۲۰۱۱ تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!

چرا دولت رئیسی از سال ۲۰۲۱ تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!

شرم‌آور است که برخی دوباره به مذاکره دل‌خوش کنند
رژیم جنایتکارآل سعود با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل و در سایه سکوت سازمان های بین المللی بیش از۱۲ هزار نفر را درمنا قتل عام کرده است ولی متاسفانه ومجامع حقوق بشری تاکنون کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، کشورهای عربی جنایتکار، مدعیان حقوق بشرخیانتکار و سازمان های بین المللی خیانتکار تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری و غیراسنانی سعودی ها جنایتکارنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.
متأسفانه عملکرد دولت روحانی ازسال ۱۳۹۲ تاکنون قابل دفاع نیست
مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی بی احترامی به خون شهداست
در سال ۱۳۹۲ موضوع مذاکره و گفت وگو ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره ۱۰۰ درصد فقط در باره صلح آمیز هسته ای و لغو همه تحریم های آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار بوده است، نه، برنامه موشکی، حقوق بشر، جنگ اوکراین و روسیه وغیره پس دیگر مذاکره و گفت وگو با خیانتکاران و جنایتکاران ۱۰۰ درصد غلط و اشتباه است

و متاسفانه برخی ها در داخل کشور هنوز هم از اهانت ها و خیانت های آمریکا و هم سه کشور اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین، درس عبرت نگرفتند وباز هم به دنبال مذاکره، گفت وگو و همکاری با آمریکا و مزدورانشان هستند شرم آور و تاسف بار است.
آمریکا، انگلیس، آلمان و گروهک تروریستی منافقین عامل اصلی مسمومیت‌ دختران دانش‌آموز هستند
مسمومیت دختران دانش‌آموز کار افراد داخل کشور و دریافت پول از اسرائیل و متحدانش بوده است و هم سازمان مجاهدین خلق مورد حمایت آمریکا و متحدانش است
مشکلات مردم ایران ۷۰ تا ۸۰ درصد هیچ ارتباطی و ربطی به تحریم های ندارد و تاکنون هم نداشته است و فقط متاسفانه کوتاهی از سوی دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
روزنامه گاردین در ادعایی واهی عنوان کرده ایران ۱۸ پهپاد برای جنگ با اکراین در اختیار روسیه گذاشته است. تمام این آمارسازی‌های دروغ و شیطنت‌های دشمنان برای این است که نمی‌توانند پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف را ببینند.
بازگشت کشورهای عربی به برقرای روابط با سوریه یک پیروزی بزرگ و تجربه‌ای دیگر برای جریان مقاومت و یادآور خروج سفرای اروپایی در بهار ۷۶ از ایران و بازگشت سرافکنده آنان در ۲۳ آبان همان سال در پی موضع‌گیری قاطعانه مقام معظم رهبری بود.

سفر رؤسای پارلمان برخی از کشورهای عربی به سوریه برای از‌سرگیری روابط بر مذاق آمریکا خوش نیامده و از آنها خواسته از این کار امتناع ورزند! این حرکات نشان می‌دهد که استخوان‌های این ابرقدرت جهانی چنان شکسته که دیگر قابل ترمیم نیست و باید با ابرقدرتی خداحافظی کند.
ایران در مذاکره دو راهی بیشتر ندارد
۱- یا باید برجام را لغو کند ۲ – و یا تسلیم آمریکا و اروپا شود
مشکل ایران با آمریکا از طریق مذاکره و گفت وگو حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال ۱۳۹۲ تاکنون برای همه مردم ایران و جهان ثابت شده است.

آمریکا، انگلیس و اسرائیل طراح اصلی جنگ یمن هستند/ یمن در آینده،تولیدکننده سلاح خواهد بود
آمریکا، اسرائیل و انگلیس، مهندسان تجاوز به یمن هستند


و این در حالی است که عربستان سعودی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر به سرکردگی آمریکا جنایتکار هزاران بار ایران را در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین و درمنطقه محکوم و متهم است کرده است ولی اما متاسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس هیچ واکنشی نشان ندادن و فقط سکوت کردند چرا؟

و این در حالی است که اروپا جنایتکار خودش یکی از حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال ۱۳۵۷ تاکنون گروهک تروریستی ضد انقلاب همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال ۱۳۶۰ تاکنون گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

متاسفانه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران هنوز هم از مذاکره ۹ سال درس عبرت نگرفته است و باز هم به دبنال مذاکره، گفت وگو و همکاری با خیانتکاران و خیانتکاران است شرم آور و تاسف بار است.

متاسفانه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران هنوز هم از توافق هسته ای و برجام از سال ۱۳۹۴ تاکنون درس عبرت نگرفته است و باز هم به دبنال مذاکره، گفت وگو و همکاری با خیانتکاران و خیانتکاران است شرم آور و تاسف بار است.

عملکرد و رفتار حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران همان مانند محمد جواد ظریف است که همه جانبه با دشمنان درجه یک ملت ایران مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری می کند.
عملکرد و رفتار حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران همان مانند محمد جواد ظریف است که همه جانبه با دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری می کند.
عملکرد و رفتار حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران همان مانند محمد جواد ظریف است که همه جانبه با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، منافقین، صدام، تروریسم، القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری می کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
اینهمه وقت گذاشتی برای این اراجیف که نه به درد این دنیات میخوره و نه به درد آخرتت! مردم کشور در حال غرق شدن و امثال تو در خواب.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
2
نمایندگان مجلس بابت تاخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان از سازمان برنامه به کمیسیون اصل ۹۰ شکایت کردند+‌ جزئیات
ولی متاسفانه اما در مورد مشکلات بازنشسته شرکت مخابرات هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
6
0
۱۴۰۲/۰۱/۱۴ - ۱۱:۳۳
مقام معظم رهبری بارها تاکید دارند که مسولین حرف مردم را بشنوند متاسفانه کم کاری برخی مسولین موجب اعتراضات شد
شرم آور و تاسف بار است که رئیس جمهور و رئیس مجلس و رئیس کمیسوین اصل ۹۰ و وزیر ارتباطات متاسفانه تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات بازنشسته های شرکت مخابرات در سراسر کشور نکردند چرا؟
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
10
کشور ول است . هیچ چیز سر جای خودش نیست. لومپن ها و عوام فریب ها پست ها را تصاحب کرده اند و دارند تیشه به ریشه کشور می زنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
3
0
هدف صهیونیست‌ها از حملات اخیر به سوریه چیست؟ حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است و هم 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت ارتش سوریه و دولت سوریه بوده است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
0
هدف صهیونیست‌ها از حملات اخیر به سوریه چیست؟ حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است و هم 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت ارتش سوریه و دولت سوریه بوده است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
8
این دولت پایان جمهوری اسلامی هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
0
مشکلات اصلی مردم و کشور بی حجاب نیست و تاکنون هم نبوده است مشکلات اصلی مردم و کشور 100 درصد فقط بی قانونی و بی عدالتی بوده است.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
1
نظام نکبت اسلامی از سیاستهای ورشکسته اش دست برنمیدارد
این مجسمه بلاهت رییسی خود محصول آن سیاستهای ورشکسته است که توسط رهبر اعمال میشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
1
زنان بی حجاب و دختران بی حجاب در کشورهای اسلامی آزاد هستند هیچ مشکلی هم ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
0
آمریکا جنایتکار، اسرائیل جنایتکار، هر دو همچنان حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی هستند و سازمان های بین المللی خیانتکار هم شریک جرم جنایت های آمریکا جنایتکار، اسرائیل جنایتکار و مزدورانشان هستند.
اسرائیل جنایتکار از سال 2011 تاکنون به تروریست ها در سوریه حقوق و سلاح می دهد و همچنان نیز ادامه می دهد.
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
1
مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به خاطر بی توجهی به مشکلات بازنشسته های شرکت مخابرات باید در دادگاه محاکمه شود
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
اعتراض جمعی از کارکنان رسمی و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
0
حرف شعار مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای کارکنان رسمی و هم بازنشستگان مخابرات ندارد و تاکنون هم نداشته است و باید برکنار شود.
اعتراض جمعی از کارکنان رسمی و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان