تاریخ انتشار: ۱۸:۲۹ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

امام جمعه اصفهان: مردم مسلمان نقشه دشمنان را در بی حجابی تحمیلی که امر خلاف عقل است نقش بر آب کنند

مهدوی امام جمعه موقت اصفهان اظهار داشت: غربی‌ها همیشه با شعار‌های فریب دهنده سعی کردند تا بی حجابی را بر کشور‌های دیگر تحمیل کنند، به همین علت لازم است مردم مسلمان نقشه دشمنان را در بی حجابی تحمیلی که امر خلاف عقل است نقش بر آب کنند و همچنین قشر فرهیخته برای مردم تبیین کنند، زیرا حجاب جامعه را به اتحاد می‌کشاند، بر همین اساس دشمن سعی می‌کند هویت ملی ما را در بحث عفت از بین ببرد.

امام جمعه اصفهان: مردم مسلمان نقشه دشمنان را در بی حجابی تحمیلی که امر خلاف عقل است نقش بر آب کنند

رویداد۲۴ امام جمعه موقت اصفهان گفت: لازم است با استدلال قانع کننده جوانان را به حجاب سوق دهند، زیرا حجاب علی رغم قانون، پشتوانه عقلی و شرعی دارد. آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اصفهان با اشاره به اهمیت تکریم و جایگاه زن در اسلام اظهار داشت: غربی‌ها همیشه با شعار‌های فریب دهنده سعی کردند تا بی حجابی را بر کشور‌های دیگر تحمیل کنند، به همین علت لازم است مردم مسلمان نقشه دشمنان را در بی حجابی تحمیلی که امر خلاف عقل است نقش بر آب کنند و همچنین قشر فرهیخته برای مردم تبیین کنند، زیرا حجاب جامعه را به اتحاد می‌کشاند، بر همین اساس دشمن سعی می‌کند هویت ملی ما را در بحث عفت از بین ببرد.

وی افزود: آمران به معروف بدانند مردم با تمام وجود از آن‌ها حمایت خواهند کرد و امیدوارم با همکاری مسئولان و نیرو‌های ناجا که قرار است از فردا مسئولیت خود را آغاز کنند شاهد برطرف شدن این معضل باشیم.

امام جمعه موقت اصفهان خاطر نشان کرد: در این راستا لازم است با استدلال قانع کننده جوانان را به حجاب سوق دهند، زیرا حجاب علی رغم قانون، پشتوانه عقلی و شرعی دارد و مردم باید با بصیرت و هشیاری لازم از دسیسه‌های دشمن برحذر باشند.


بیشتر بخوانید: امام جمعه قم: حجاب محدودیتی کوچک برای آزادی‌های بزرگ است


وی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز فلسطین و حمایت از مردم مظلوم این دیار گفت: استکبار جهانی بداند در مقابل اراده‌های مردم ما ذلیل خواهد بود و در واقع حضور در مراسم قدس نشان می‌دهد که مردم مظلوم فلسطین عقبه مردمی جهانی دارند.

آیت الله مهدوی افزود: شکست‌های پی در پی رژیم صهیونیستی نمونه‌هایی از محور مقاومت است و امروز در داخل رژیم صهیونیستی نشانه‌های از انحلال این رژیم آشکار شده است و بر اساس اعتراف یکی از روزنامه‌های رژیم صهیونیستی اگر انتفاضه جدیدی رخ بدهد اسرائیل قبل از انجام هر حرکتی از بین خواهد رفت، زیرا نیرو‌های نظامی این رژیم هم مایل به دفاع از رژیم مرتجع نیستند.

وی بیان داشت: از مردمی که با زبان روزه با مردم فلسطین همدردی می‌کنند تقدیر می‌کنم، امیدوارم روزی بتوانیم در قدس شریف به امامت رهبر انقلاب اقامه نماز کنیم.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حجاب اجباری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
6
1
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
آمریکا جنایتکار از سال 1357 تاکنون هزینه زیادی کرد اما از انقلاب اسلامی شکست خورد.
اروپا جنایتکار از سال 1357 تاکنون هزینه زیادی کرد اما از انقلاب اسلامی شکست خورد.
اسرائیل جنایتکار از سال 1357 تاکنون هزینه زیادی کرد اما از انقلاب اسلامی شکست خورد.

نیروهای ائتلاف تحت رهبری آمریکا در شمال سوریه و هم شمال عراق از داعش و سایر گروه های تروریستی همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند.
هدف اصلی مردم کل منطقه، اخراج آمریکا از عراق و سوریه و یمن و منطقه خاورمیانه است.
چه کسی تروریسم را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار!
چه کسی القاعده را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار!
چه کسی داعش را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار!
چه کسی گروه های تروریستی را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار!
اسرائیل در حمله به سوریه 100درصد با آمریکا و داعش هماهنگ است.
ائتلاف نظامی آمریکا در سوریه و عراق بسیار خطرناک است.
آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار بیش از 999 هزار تروریست را از کشورهای مختلف جهان به سوریه، عراق و منطقه آورد و همچنان نیز ادامه می دهد.
ترامپ جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است
ترامپ در سوریه، عراق، یمن و افغانستان مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه لاهه محاکمه شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
1
1
بی حجابی تحمیلی
نظرات شما