تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

روزنامه دولت: رهبری نگفتند با رفراندوم مخالفم، «حقوق زنان» قابل رفراندوم نیست

روزنامه ایران نوشت: حقوق اساسی فردی شامل حقوق زنان، ساختار سیاسی مانند ساختار سیاسی کشور شامل قوانین اساسی و مسائل امنیتی مانند برخی مسائل امنیتی مانند تصمیمات درباره عملیات نظامی و افزایش بودجه دفاعی و سیاست‌های مالی قابل طرح برای رفراندوم نیستند.

روزنامه دولت: رهبری نگفتند با رفراندوم مخالفم، «حقوق زنان» قابل رفراندوم نیست

رویداد۲۴ ‌روزنامه ایران نوشت: حقوق اساسی فردی شامل حقوق زنان، ساختار سیاسی مانند ساختار سیاسی کشور شامل قوانین اساسی و مسائل امنیتی مانند برخی مسائل امنیتی مانند تصمیمات درباره عملیات نظامی و افزایش بودجه دفاعی و سیاست‌های مالی قابل طرح برای رفراندوم نیستند!

چند روزی است که رسانه‌های بیگانه سخنان رهبر انقلاب در پاسخ به یک دانشجو را تحریف و تبدیل به ابزار تخریب کردند و برخی هم در داخل کشور از سر نادانی و ناآگاهی همان‌ها را تکرار می‌کنند...رسانه‌های بیگانه از این سخنان برداشت کرده‌اند که رهبر انقلاب مخالف رفراندوم هستند و بدتر اینکه ایشان مخالف نظر دادن مردمند و آنها را شایسته اظهار نظر نمی‌دانند!

هیچ نظام سیاسی، موجودیت خود را به معرض رأی‌گیری دوباره نمی‌گذارد؛ این مسأله اساساً مسأله‌ای عجیب و نامتعارف است که از سوی برخی طرح می‌شود. پس اینکه انتظار داشته باشیم جمهوری اسلامی، خود رفراندومی برگزار کند و از مردم ایران درباره تداومش سؤال بپرسد، مسأله‌ای نادرست و از نظر منطقی نیز بی‌پایه است.

حقوق اساسی فردی شامل حقوق بشری، حقوق زنان، حقوق کودکان و حقوق اقلیت‌ها، ساختار سیاسی مانند ساختار سیاسی کشور شامل قوانین اساسی، شکل دولت، نحوه انتخاب مقامات دولتی و مسائل امنیتی مانند برخی مسائل امنیتی مانند تصمیمات درباره عملیات نظامی و افزایش بودجه دفاعی و سیاست‌های مالی مانند برخی سیاست‌های مالی مانند بودجه کل کشور، مالیات، تعرفه‌ها قابل طرح برای رفراندوم نیستند!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
استاد علمی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
4
19
جمله از این بی معنی تر در دنیا وجود ندارد:
""پس اینکه انتظار داشته باشیم جمهوری اسلامی، خود رفراندومی برگزار کند و از مردم ایران درباره تداومش سؤال بپرسد، مسأله‌ای نادرست و از نظر منطقی نیز بی‌پایه است.""

خوب اگه این جمهوری بخواد 85 میلیون جمعیت رو به چاه بندازه چی؟ اونوقت هم باید بگیم طرح رفراندوم از پایه ایراد دارد؟
کشوری که زمانی قدرتمندترین کشور خاورمیانه بود با همین جمهوری اسلامی گفتن شماها به این روز افتاده و امروز در ظاهر کشور مستقل اما در باطن مستعمره روسیه و چین و اخیرا هم که گاو شیرده عربستان شده. پس باید ما هیچی نگیم که این عراقی الاصل ها کشور رو به هرکی دوست دارند تقدیم کنند و ما هم نظاره گر باشیم.
در ثانی این جمله که دیگه بدتره: ""رهبری نگفتند با رفراندوم مخالفم، «حقوق زنان» قابل رفراندوم نیست""
این یعنی رهبری که دم از اسلام میزنه برای خانم ها هیچ ارزشی قائل نیست چرا که مسائل اونها نیاز به بررسی ندارد. البته این چیز عجیبی نیست چون در دین مبین اسلام همانند دین زردتشت به زن بها داده نشده و حتی در آیه های قرآن از زن به عنوان اسباب سرگرمی مرد یاد شده است حال آنکه در 2500 سال قبل همین زنان بر کشور فرمانروایی میکردند.
یه بزرگی میگه اگه میخوای ببینی هر دینی چه چیزی درون خودش داره به رفتار طرفداران آن توجه کن. از دین اسلام که همیشه بر سر زن کوبیده بیشتر از این هم انتظار نمی رود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
من اینارو به زنهای طرفدار حجاب و حکومت میگم،نمیفهمن
هرچی میگم اینا نه خودشون نه دینشون برای زن ارزش قائلی نیست ،نمیفهمن
همه ادیان مردونه هستن...همشون سعی کردن،زنو سرکوب کنن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
2
20
آیا تعیین اینکه صبحانه بخوریم یا نه، را خودمان میتوانیم تصمیم بگیریم یا ولی امر مسلمین جهان و حومه باید نظر بدهند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
1
2
حقوق زنان قابل رفراندوم نیست . یکی به این موجود حالی کنه که مردم دارن اهرم هم روسری هم تو سری رو از کار میندازن . حالا این یارو عقب مونده خیال کرده رو به جلو فرار کنه کسی باور میکنه . عجب حکومتیه عجب
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان