تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

افشاگری رجانیوز علیه احد آزادیخواه در میان جلسه استیضاح فاطمی امین

مدیر کل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت در واکنش به صحبت های نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی در جلسه استیضاح وزیر صمت گفت: آقای آزادی خواه توضیح بدهد که رابطه وی با شرکت بافتینه و بافستان چیست؟

افشاگری رجانیوز علیه احد آزادیخواه در میان جلسه استیضاح فاطمی امین

رویداد۲۴ مدیر کل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت در واکنش به صحبت های نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی در جلسه استیضاح وزیر صمت گفت: آقای آزادی خواه توضیح بدهد که رابطه وی با شرکت بافتینه و بافستان چیست؟ و چرا یک نیروی مامور از وزارت صمت را که باید در خدمت مردم ملایر باشد به صورت اختصاصی برای پیگیری های کارهای این شرکت قرار داده است.

محسن گرجی افزود: کارمندی از سازمان صنایع کوچک وزارت صمت به دفتر احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی مامور می شود که این مساله حق نمایندگان است اما این اقدام در حالی صورت گرفته که در طی هفت ماه که بنده منصوب شدم، فیصل مرداسی کارمند وزارتخانه در تمام جلسات به عنوان نماینده بافتینه و بافستان در جلسات حضور پیدا می کند.

وی اضافه کرد: علی رغم اینکه مرداسی تلاش می کرد که با زرنگی صورتجلسات را امضا نکرده و ردپایی را از خود برجای نگذارد اما یک بار از وی با حضور 20 تولید کننده دیگر امضا گرفتم، حال آقای آزادی خواه توضیح بدهد که چرا نیروی رسمی وزارت صمت و سازمان صنایع کوچک که در دفتر وی مامور و باید حقوق مردم کل ملایر را پیگیر باشد، به عنوان نماینده بافتینه و بافستان در جلسات حضور و مدافع این شرکت است.
گرجی با طرح این سوال که رابطه آزادی خواه با بافتینه و بافستان چیست؟ تاکید کرد: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی باید این مساله را توضیح بدهد، این کار فساد است، همکار ما که از وزارتخانه حقوق خود را می گیرد، برای مطالبات بخش خصوصی با ما می جنگدد و دعوا می کند و روزی نیست که ما جواب نامه ای در خصوص بافتینه و بافستان را بدهیم.

وی ادامه داد: این کارها توسط نیروی مامور به خدمت از سوی وزارت صمت در دفتر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی که به سازو کارهای وزارتخانه مسلط است صورت می گیرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: وزیر صمت
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
0
2
مجلس مارو ببین...
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان