تاریخ انتشار: ۱۷:۲۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲

نماینده مجلس: پلتفرم‌هایی که از یارانه استفاده کردند همچنان کند و به درد نخور هستند/ واتس آپ و اینستاگرام همچنان مورد استفاده مردم است

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان با تاکید بر رفع ایرادات پلتفرم‌های داخلی، گفت: ما نماینده ها هم می دانیم که واتس اپ و اینستاگرام همچنان مورد استفاده مردم است و نمی‌توان آنها را کنار گذاشت زیرا تعدادی از مخاطبین از پلتفرم های داخلی استفاده نمی کنند.

نماینده مجلس: پلتفرم‌هایی که از یارانه استفاده کردند همچنان کند و به درد نخور هستند/ واتس آپ و اینستاگرام همچنان مورد استفاده مردم است

رویداد۲۴ ذبیح الله اعظمی ساردویی گفت: وضعیت پلتفرم‌های داخلی تا حدودی بهبود پیدا کرده است علی رغم اینکه انتظار بود در همان ابتدای کار این اتفاق رخ دهد، اما خوشبختانه از مجموع پلتفرم‌های داخلی، «ایتا و بله» در بین مردم با استقبال بیشتری نسبت به سایر پلتفرم‌ها مواجه شده است.

وی افزود:، اما دو پلتفرم که از یارانه‌ها استفاده کردند، همچنان کُند و به درد نخور هستند و انتظار است که بهبود پیدا کنند؛ بنابراین وقتی شرایط فراهم شود، مردم هم استقبال می‌کنند. ما نماینده‌ها هم می‌دانیم که واتس اپ و اینستاگرام همچنان مورد استفاده مردم است و نمی‌توان آن‌ها را کنار گذاشت، زیرا تعدادی از مخاطبین، از پلتفرم‌های داخلی استفاده نمی‌کنند.


بیشتر بخوانید: استفاده وزارت ارتباطات و صداوسیما از پلتفرم خارجی/ پیام‌رسان خارجی فقط برای ما بد است؟


اعظمی تصریح کرد: در بعضی از موارد شاهد اخلال در پلتفرم‌ها هستیم که بهانه‌های مختلفی در این خصوص مطرح می‌شود، اما اگر دولت و وزارت ارتباطات به دنبال استفاده مردم از این پلتفرم‌ها است، باید به فکر رفع مشکلات موجود باشند در غیراینصورت مردم مجددا پلتفرم‌های داخلی را ترک و به سمت پلتفرم‌های خارجی روی خواهند آورد.

وی افزود: استان کرمان جزو سه استان آخر از نظر فناوری ارتباطات و اطلاعات است، اما اقدامات خوبی هم انجام شده است و من شخصا موضوع استیضاح وزیر را مسکوت گذاشته ام.

منبع: شفقنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان