تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: باید جلوی استفاده از نماد شیر روی قبر‌ها گرفته شود

حسینی نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به استفاده از نماد شیر روی قبر‌ها گفت: افراد کمی از این موارد استفاده کردند، اما از آنجایی که قبرستان‌ها عمومی هستند شهرداری‌ها باید نظارت کنند که جلوی چنین کاری گرفته شود.

سنگ قبر با نماد شیر

رویداد۲۴ فارس: نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به استفاده از نماد شیر روی قبرها گفت: افراد کمی از این موارد استفاده کردند اما از آنجایی که قبرستان‌ها عمومی هستند شهرداری‌ها باید نظارت کنند که جلوی چنین کاری گرفته شود.

آیت‌الله سید نصیر حسینی در نشست شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه حوزه فرهنگ نیازمند پایش است، گفت: انحراف و انحطاط فرهنگی مانند ویروس است و اگر پیشگیری صورت نگیرد همه جامعه درگیر آن می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: اعضای شورای فرهنگ عمومی مسئول حوزه فرهنگی هستند لذا از ظرفیت مردم و حاکمیت برای اجرای کارهای فرهنگی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه از ظرفیت ائمه جمعه، رسانه‌ها، دانشگاه‌ها و سایر گروه‌ها در حوزه فرهنگی استفاده شود، گفت: اگر در این زمینه کار انجام نشود ضد فرهنگ‌ها تبدیل به یک باور می‌شوند.

تیراندازی در مراسمات مورد اقبال همه مردم نیست

وی با تاکید بر اینکه برخی آسیب‌ها مانند تیراندازی در مراسمات مورد اقبال همه مردم نیست، گفت: تیراندازی در مراسمات خطرساز است و موجب کشته و زخمی شدن افراد شده است، نباید تبدیل به یک فرهنگ و باور شود، لذا جامعه نسبت به خطرات تیراندازی در مراسمات آشنا شود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به استفاده از نماد شیر بر روی قبرها گفت: افراد کمی از این موارد استفاده کردند و اغلب مردم رعایت می‌کنند اما از آنجایی که قبرستان‌ها عمومی هستند شهرداری‌ها باید نظارت کنند که جلوی چنین کاری گرفته شود.

آیت‌الله حسینی بر همسان‌سازی قبور تاکید کرد و گفت: همسان‌سازی قبور ابلاغ شده که باید اجرایی شود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برخی موارد ضد دین نیست، اما نباید به یک باور تبدیل شود، گفت: شورای فرهنگ عمومی در شهرستان‌ها با حضور متمدین و ریش سفیدان، معلمان و فرهنگیان برگزار شده تا آحاد مردم نسبت به این مورد احساس مسئولیت کنند.

آیت‌‌الله حسینی عنوان کرد: از ظرفیت جوانان تاثیرگذار برای جلوگیری از برخی آسیب‌ها استفاده خواهیم کرد.

آیت‌الله حسینی با اشاره به اینکه خواص استان در برخی موارد سکوت نکنند و به میدان بیایند، گفت: متاسفانه در اغتشاشات اخیر برخی خواص استان سکوت کردند.

وی با بیان اینکه حوزه فرهنگ نیازمند توجه است، گفت: از مسئولان استان توقع داریم مانند حوزه‌ عمرانی حوزه فرهنگ را مورد توجه قرار دهند و همانطور که اختصاص اعتبار برای پروژه‌های سدسازی و پل و سایر موارد مهم است بخش فرهنگ هم مهم است.

وی با بیان اینکه حوزه فرهنگی نیازمند اختصاص اعتبار، برنامه و نقشه راه است، عنوان کرد: اگر بخواهیم فرهنگ اصلاح و رشد پیدا کند نیازمند اختصاص اعتبارات بیشتری هستیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
0
7
با رسم و رسوم چندصد ساله لرها چکار دارید؟ انقدر مردم رو اذیت نکنید. انقدر با هویت ایرانی نجنگید تا خودتونو اثبات کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
0
7
خب تو رو قبرت عکس ....... بزار بجای شیر
ناشناس
|
Austria
|
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
0
0
بشین بابا لحاف سرد شد. جرات دارید اینکارو کنید
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان