تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵

فراکسیون امید انتظارات را برآورده کرد؟ /موسوی:برای سروصدا داشتن و استفاده از تریبون باید کمی صبر کرد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردمی که ما را انتخاب کرده‌اند، انتظارات به حقی دارند. مردم در هفتم اسفند دغدغه تغییر داشتند تغییر در رویه‌هایی که در کشور جاری بود و فضایی که بر مجلس حاکم بود و نمایندگان پیام هفت اسفند را می‌دانند.
رویداد۲۴-نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردمی که ما را انتخاب کرده‌اند، انتظارات به حقی دارند. مردم در هفتم اسفند دغدغه تغییر داشتند تغییر در رویه‌هایی که در کشور جاری بود و فضایی که بر مجلس حاکم بود و نمایندگان پیام هفت اسفند را می‌دانند.

سید فرید موسوی در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره انتظارات مردم از فراکسیون امید و فضای حاکم بر پارلمان اظهار کرد: بسیاری از دوستان ما با فضای پارلمان ناآشنا بودند در حالی که فضای پارلمان با فضای کار اجرایی متفاوت است. نماینده‌ها جدید بودند و هماهنگی و شناخت از هم وجود نداشت و تغییر فضا تا شکل گرفتن شناخت و انسجام چند ماهی طول کشید.

عضو حزب اتحاد ملت ایران اسلامی ادامه داد: در موضوع کمیسیون‌ها انتقاد به ما وارد است اما در این فضایی که توضیح دادم طبیعی بود و انتظار بیشتری از ما نمی‌رفت ولی بعد از آن انسجام مورد نظر شکل گرفته است ما در انتخابات نمایندگان ناظر مجلس موفق عمل کردیم.

وی گفت: رای اعتماد به وزرای پیشنهادی تنها در نتیجه اتحاد بین اعضای فراکسیون امید نبود بلکه با نماینده‌های اعتدالگرا و اصولگرای میانه‌رو نیز متحد شدیم.

موسوی اظهار کرد:‌ به نظر من نمایندگان پیام هفت اسفند را می‌دانند و بر عهدی که هفت اسفند بستند، هستند. ما هیچ اقدامی خلاف خواست عمومی مردم انجام نمی‌دهیم و تلاش می‌کنیم زمینه تحقق خواست عمومی که باعث شد این تغییر و تحول در مجلس اتفاق بیفتد را فراهم کنیم.

نماینده اصلاح‌طلب مجلس درباره عملکرد رئیس فراکسیون امید بیان کرد: دکتر عارف در ایجاد این اتحاد و انسجام بین نماینده‌ها نقش بسیار پررنگی داشتند و برنامه‌ریزی‌هایی انجام می‌دهند. کمیته‌های مختلفی که یا شکل گرفته یا درحالی شکل گیری هست تماما نتیجه اقداماتی هست که ایشان انجام می‌دهند.

وی گفت: اما اینکه انتظار داشته باشیم که حتما سروصدایی داشته باشند و برای اینکه نماینده‌ها بیشتر از تریبون مجلس استفاده کنند، باید کمی صبر کنیم تا زمان بگذرد. باید به فراکسیون امید فرصتی داده شود تا کم کم این انتظارات را پاسخ بدهیم.


نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان