تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

ماجرای فیلم شلیک تیر خلاص طالبان به سرباز ایرانی چیست؟

فیلمی که از ساعاتی پیش در فضای مجازی با ادعای شلیک تیر خلاص توسط نیرو‌های طالبان به مرزبانان ایران منتشر شده، قدیمی است و مربوط به درگیری دو روز پیش در منطقه سیستان نیست.

ماجرای فیلم شلیک تیر خلاص طالبان به سرباز ایرانی چیست؟

رویداد۲۴  ۳ روز پیش (۶ خرداد) در مرز ایران و افغانستان درگیری چند ساعته‌ای بین مرزبانان ایران و نیروهای نظامی طالبان رخ داد.

از همان ساعات اولیه وقوع درگیری تصاویر و فیلم‌های مختلفی با این ادعا که مربوط به صحنه‌های درگیری همان روز است در فضای مجازی به شکل گسترده‌ای منتشر شد و کار به جایی رسید که حتی برخی مدعی شدند که ایران با موشک به شهر زرنج و فرودگاه آن حمله کرده است؛ ادعایی که به سرعت تکذیب و مشخص شد درگیری محدود به همان نقطه و با سلاح‌های سبک بوده است.

در ادامه با توجه به اینکه در جریان این درگیری یکی از نیروهای مرزبانی ایران به شهادت رسید، موج جدیدی از فیلم‌های قدیمی روانه فضای مجازی شد و آخرین مورد از فیلم‌های منتشرشده، کلیپی است که از دیشب با عنوان لحظه شلیک تیر خلاص نیروهای طالبان به مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در حال انتشار است که پیگیری‌ها نشان داد این فیلم نه‌تنها مربوط به درگیری روز ۶ خرداد نیست که با توجه به جغرافیای کوهستانی این فیلم، مشخص است که چنین منطقه‌ای در هیچ نقطه از سیستان وجود ندارد.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
0
0
پاکستان جنایتکار هم و با کمک مالی برخی کشورهای عربی جنایتکار به تروریست‌های جیش‌العدل پناه داده است/ ادعای سفیر سابق پاکستان در تهران کاملا نادرست است.
گروهک جیش الظلم، طالبان، داعش، هر سه سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشر هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
0
0
گچ !گچ بیشتر لازم دارم.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان