تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

اقدام فوری فدراسیون فوتبال علیه حرکت جنجالی ساپینتو

کمیته انضباطی نسبت به بدرفتاری سرمربی استقلال در فینال جام حذفی واکنش نشان داد.

اقدام فوری فدراسیون فوتبال علیه حرکت جنجالی ساپینتو
رویداد۲۴ ریکاردو ساپینتو علی‌رغم اینکه در مسابقه فینال مقابل پرسپولیس سعی در حفظ آرامش داشت و نمی‌خواست مثل همیشه وارد تنش‌های کنار زمین شود، پس از سوت پایان نیمه دوم حرکتی انجام داد که از چشم تیم داوری دور نماند و همین اتفاق منجر به کارت قرمز مستقیم برای او شد.

ساپینتو پس از اینکه کارت قرمز را مقابل چشمان خود دید، به شدت عصبی شد و به داخل زمین رفت و در ادامه نیز در مقابل تماشاگران پرسپولیس و در واکنش به آن‌ها رفتار‌هایی انجام داد که تنش و درگیری را بین آن‌ها بالا بُرد.

سرمربی استقلال در این لحظه، بعد از مشاجره لفظی شدید و بدرفتاری متقابل نسبت به هواداران پرسپولیس، یک بطری آب هم به سمت یکی از تماشاگران حریف پرتاب کرد که درگیری‌ها را بالاتر برد و در نهایت به سمت رختکن هدایت شد.

حالا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای شبانه فورا نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و نوشته است: «در پی تخلفات صورت گرفته از سوی ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال، در دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در فینال جام حذفی مبتنی بر بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه و تحریک تماشاگران، ابلاغ می‌شود که نامبرده ظرف مهلت ۴۸ ساعت دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.»

در ادامه اطلاعیه کمیته انضباطی آمده است: «سایر آرا و احکام مرتبط با این مسابقه درباره اشخاص دیگر به محض وصول گزارش انضباطی اعلام خواهد شد.»

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
0
0
یکی این وحشی رو بگیره تا بدتر آبرو استقلال رو نبرده
استقلالی هستم ،، شدید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
0
2
این مردک را برای همیشه از فوتبال ایران حرف کنید ،
آبروی تیم استقلال را بر و چیزی جز بی ادبی بلد نیست ،،،البته به عمد اینکار را میکند ،،،
نظرات شما
پیشخوان