تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

شوک جدید به پرسپولیس؛ بیرانوند همسایه رونالدو در عربستان!

دروازه‌بان شماره یک و تاثیرگذار پرسپولیس و تیم ملی با پیشنهاد وسوسه کننده‌ای از لیگ عربستان مواجه شده است.

شوک جدید به پرسپولیس؛ بیرانوند همسایه رونالدو در عربستان!
رویداد۲۴ بعد از شوک مربوط به خبری که یحیی گل‌محمدی بابت خستگی‌اش از فصل پرماجرای لیگ بیست و دوم مبنی بر احتمال استراحتش داد تا هواداران این تیم بعد از دستیابی به سه گانه، در شوک فرو بروند، اکنون آن‌ها باید در انتظار شوک دیگر و شاید بزرگ‌تری هم باشند.

بیرانوند که بعد از دو فصل جدایی از پرسپولیس راهی اروپا شده بود و در دو لیگ بلژیک و پرتغال کار را دنبال کرده بود، در ابتدای فصل بیست و دوم بار دیگر به جمع سرخپوشان بازگشت. بازگشتی پرماجرا که او را در بطن اتفاقات شیرین هواداران این تیم در این فصل قرار داد. بیرانوند که با دستیابی به ۱۸ کلین شیت برترین گلر فصل لقب گرفت، فارغ از واکنش‌هایش و موفقیت‌هایی که در مسیر قهرمانی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی داشت، یک مهره تاثیرگذار خارج از زمین نیز محسوب می‌شد که با قدرت رهبری‌اش رختکن تیم را نیز تا حد زیادی در اختیار داشت و باعث اتحاد بزرگی بین بازیکنان می‌شد.

خیلی از هواداران این تیم نیز عقیده دارند اگر اتفاقات بازی پایانی و فینال جام حذفی و هجمه‌ای که علیه گلر شماره یک و ملی‌پوش تیم‌شان اتفاق افتاد نبود و باعث انگیزه بیشتر و اتحاد بزرگ سرخ‌ها نمی‌شد، شاید جام حذفی از دست آن‌ها سر می‌خورد و به رقیب می‌رسید. بیرانوند در بازی دربی، اما تمام فشار تیم را متحمل شد تا دیگر نفرات تیمش نیز با انگیزه و روحیه بالا به دنبال دستیابی به افتخار قهرمانی باشند. همین عاملی بود که تنها ثانیه‌ای بعد از سوت پایان بازی، یحیی گل‌محمدی فارغ از جشن بازیکنانش، تنها مسیر دروازه بیرانوند را طی کرده و گلر تیمش را در آغوش گرفته و سر در گریبان هم برای ثانیه‌هایی شاهد بغض او باشد.

اما اکنون شوک بزرگی در انتظار پرسپولیسی‌هاست؛ قانون عجیب سقف قرارداد و در نظر گرفتن بودجه ۳۰۰ میلیاردی باعث شده تا بازیکنان مواضع تندی علیه آن بگیرند. خصوصا اینکه با کمترین پیشنهاد دلاری و خارجی از تیم‌های حتی حوزه خلیج فارس می‌توانند با عددی بزرگ‌تر و چند برابری این پیشنهاد مواجه شوند.

لیگ عربستان که از فصل گذشته انقلاب خود برای جذب ستاره‌های دنیای فوتبال را با انتقال کریس رونالدو آغاز کرده و طی ماه‌های اخیر بحث جذب دیگر بازیکنان نامدار نیز قوت گرفته، اکنون پیشنهادی اغواکننده به گلر شماره یک ایران داده است.

بیرانوند با دو پیشنهاد عربستانی از تیم‌های لیگ این کشور مواجه شده و به همین منظور قرار است تیم‌های خواهان او که هفته‌های پایانی لیگ را نیز زیر نظر گرفته‌اند، به زودی نمایندگان خود را برای مذاکره نهایی راهی تهران کنند. اتفاقی که در صورت نهایی شدن و انتقال این گلر ملی‌پوش می‌تواند شوک بزرگی به هواداران این تیم و حتی باشگاه پرسپولیس وارد کند و باید دید در ادامه شرایط به چه شکل خواهد شد.

بیرانوند با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد، اما بند جدایی پیشنهاد خارجی ۲۵۰ هزار دلاری قطعا در صورت نهایی شدن مذاکرات نمی‌تواند مانع بزرگی برای انتقال وی به لیگ عربستان محسوب شود.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان