تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

ادعای شریعتمداری: خاتمی علیه برخی احکام اسلامی موضع گرفته!

روزنامه کیهان نوشت: خاتمی در نشست با تعدادی از زنان طیف مدعی اصلاحات، آشکارا علیه برخی دیگر از احکام و اعتقادات اسلامی هم موضع گرفته است.

ادعای شریعتمداری: خاتمی علیه برخی احکام اسلامی موضع گرفته!
رویداد۲۴ روزنامه کیهان در ستون «گفت و شنود» خود به قلم حسین شریعتمداری نوشت: خاتمی در نشست با تعدادی از زنان طیف مدعی اصلاحات، آشکارا علیه برخی دیگر از احکام و اعتقادات اسلامی هم موضع گرفته است.

گفت: آقای خاتمی گفته است: «حجاب با عفت یکی نیست»! و گفته است «نمی‌توان حجاب را به زور به جامعه تحمیل کرد»! گفتم:، ولی حجاب یکی از احکام قطعی اسلام و از واجبات است. آقای خاتمی مگر مسلمان نیست؟!

گفت: می‌گوید «وقتی خدا درباره اصول دین خود گفته است لا اکراه فی‌الدین یعنی در پذیرش اصول و مبانی دین هم، زور و اجبار وجود ندارد، چرا باید در فروع آن زور و تحکم باشد»؟!


بیشتر بخوانید: خاتمی: عفت با حجاب یکی نیست/ نمی‌توانیم حجاب را به زور به جامعه تحمیل کنیم


گفتم: یعنی نمی‌داند که منظور از لا اکراه فی‌الدین، این است که در انتخاب دین اجبار و اکراه نیست و نه در انجام احکام دینی. وقتی دین را پذیرفتی باید احکام آن مانند نماز و روزه و جهاد و حجاب و... را هم انجام بدهی. اگر این‌گونه نباشد فرق مومن و کافر چیست و ثواب و عقاب چرا هست؟! گفت: خاتمی در نشست با تعدادی از زنان طیف مدعی اصلاحات، آشکارا علیه برخی دیگر از احکام و اعتقادات اسلامی هم موضع گرفته است.

گفتم: بی‌حساب نیست که نتانیاهو او و همراهانش را بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران می‌داند و جرج سوروس، سرمایه‌دار صهیونیست او را به عنوان نماینده خود برای فتنه‌انگیزی علیه ایران و اسلام انتخاب می‌کند و...! گفت: تازه ادعای مسلمان بودن هم می‌کند! گفتم: از آدم‌نمای قالتاقی که خیلی ادعای مسلمانی می‌کرد، پرسیدند قبله کدوم طرفه؟ گفت؛ کجا رو بهت آدرس دادند؟!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
خالدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
1
13
شما برعلیه ملت ایران موضع گرفتید
asd
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
1
15
شریعتمداری از یک روحانی اسلام را بهتر می شناسدیعنی از پاپ کاتولیک تر است. دشمن قسم خورده ی آمریکاست ولی از بسته ترین مجموعه نرم افزار و سخت افزار آمریکایی یعنی مکینتاش استفاده می کند. از مظلومین جهان حمایت میکند ولی مردم اکراین و مسلمانان اویغور را مقصر میداند!! چطور میتواند شخصی اینقدر تناقضات با خود داشته باشد؟!
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
1
11
این جمله خاتمی که حجاب با عفت یکی نیست کاملا صحیح است. و تجربه زندگی با مردم هم نشان میدهد که خود جامعه هم بین عفت و حجاب فرق می گذارد. فردی ممکن است کاملا بی حجاب باشد ولی رفتارش بسیار خوب و باشخصیت و بدور از هر حرف بودنی باشد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
0
10
استاد ، برادر، قالتاق..یعنی ما می توانیم هر دینی را انتخاب کنیم؟! ممنون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
0
11
باز این شیره ای حرف زد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان