تاریخ انتشار: ۲۱:۵۴ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

میکروفون علیرضابیگی در مجلس باز شد

با تصمیم هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی، محدودیت نطق احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس رفع شد.

میکروفون علیرضابیگی در مجلس باز شد

رویداد۲۴ مجتبی ذوالنوری، رییس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، از رفع محدودیت نطق احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز توسط این هیأت خبر داد. نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر، گفت: موضوع محدودیت نطق آقای احمد علیرضا بیگی را در اولین جلسه هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی کردیم. در این خصوص لازم به ذکر است که نطق و سخنرانی ایشان به کلی و برای همیشه منتفی و منع نشده بود، بلکه براساس نامه‌ای که هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان قبل از مسئولیت اینجانب به هیأت‌رییسه مجلس نوشته بودند و از هیأت‌رییسه خواسته بودند که برای اجتناب از بروز حساسیت و حاشیه‌های جدید در جامعه، زمان نطق‌های ایشان به فرصتی دیگر موکول شود، چند روزی به تأخیر بیافتد.

وی ادامه داد: در جلسه هفته گذشته مجلس شورای اسلامی و به دنبال تذکرات بعضی از نمایندگان در این خصوص، رییس مجلس، بررسی مجدد موضوع را به عهده هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان گذاشتند تا در این خصوص تصمیم‌گیری کند.


بیشتر بخوانید: نامه انتقادی افشاگر شاسی‌بلندها: آقای رئیس مجلس! «عذرخواهی» کنید


ذوالنوری در پایان تصریح کرد: در اولین جلسه هیأت در اجلاسیه چهارم مجلس موضوع بررسی و مقرر شد که محدودیت چند روزه‌ای که پیش آمده بود رفع و نطق‌های ایشان طبق روال عادی انجام شود و هیچ منع و محدودیتی در انجام نطق‌های ایشان وجود ندارد.

محمدباقر قالیباف، در نشست علنی روز سه‌شنبه هفته گذشته در رابطه با ممنوعیت نطق احمد علیرضابیگی گفته بود: در اجلاسیه چهارم مجتبی ذوالنوری ریاست هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان را برعهده دارد و اگر موردی برای تجدیدنظر باشد، ایشان حتماً این کار را انجام می‌دهد. در ضمن در دستور اولین جلسه هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان همین موضوع قرار دارد.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
0
4
واقعا اقدام شایسته ای نبود و معتقدم سبب وهن مجلس در اذهان عمومی شد . چرا موضوع شاسی بلندها شفاف سازی نشد حدود صد نفر گرفته اند نباید اجازه داده می شد حق حدود دویست نماینده ای که رانت خواری نکرده و نگرفته اند با ایجاد انسداد شفاف سازی ضایع می شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
این مجلس انقلابیه، از اول هم نظر بنده این بوده الان شما اومدی میگی ۱۰۰ نفر شاسی بلند گرفتن؟ خوب که چی. نوش جان فاسدشون
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
0
0
از نظر مرم ايران انقلابي يعني همين رانت ها و بي قانوني ها ديگه . وگرنه وقتي قانون پابرجا باشه نيازي به رفتارهاي انقلابي در كشوري كه حاصل از انقلاب هست ديگه نيست . انقلاب يك رخ داد مشخص در زمان مشخص هست و ديگر ادامه ندارد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
0
0
مرگ برمجلس عنقلابی
نظرات شما
پیشخوان