تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

فساد گسترده در شهرداری مریوان؛ ۸ نفر بازداشت شدند، حکم جلب ۱۰ نفر دیگر هم صادر شده!

هشت تن از مدیران و اعضای شورای شهر مریوان بازداشت و ۱۰ حکم جلب دیگر در خصوص تخلفات شهرداری این شهر صادر شده است.

فساد گسترده در شهرداری مریوان؛ ۸ نفر بازداشت شدند، حکم جلب ۱۰ نفر دیگر هم صادر شده!

رویداد۲۴ سیدحسین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان بیان کرد: در خصوص پرونده تخلفات شهرداری مریوان تاکنون 8 نفر از جمله سرپرست فعلی شهرداری مریوان و برادرش، 3 عضو شورای شهر مریوان، برادر یکی از اعضای شورای شهر و 2 نفر به عنوان واسطه در این تخلفات بازداشت و روانه زندان شده‌اند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدحسین حسینی افزود: برای 10 نفر از مرتبطین پرونده یاد شده نیز حکم جلب و دستور بازداشت صادر شده و پرونده در دادسرای مریوان در حال رسیدگی است.

وی اتهامات این افراد را اختلاس، دریافت و پرداخت رشوه، جعل، استفاده از سند مجعول، پولشویی و تحصیل مال از طریق نامشروع عنوان کرده و گفت: این افراد در چند ماه اخیر و با اقدامات اطلاعاتی و نظارت و دستورات دستگاه قضایی استان شناسایی و دستگیر شده‌اند.

گفتنی است پیش از این نیز نهم و چهاردهم خردادماه جاری؛ سرپرست و مدیران شهرداری مریوان به همراه یکی از اعضای شورای شهر و برادر یکی دیگر از اعضای شورای شهر این شهرستان با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات کردستان و ورود قاطعانه دستگاه قضایی استان بازداشت شدند.

لازم بذکر است این افراد مبالغی در قالب رشوه در حدود 20 میلیارد تومان بصورت مستقیم یا با واسطه در پرونده‌های تخلفات ساخت و ساز دریافت کرده‌اند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تخلفات شهرداری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
0
0
فساد رو باید از ریشه قطع کرد کاری که میرضا رضای کرمانی کرد اینا برگ هم نیستن قربانی اند
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان