تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۲

پورتو قیمت گذاشت؛ نام طارمی کنار منچستریونایتد و بایرن‌مونیخ

تابستان داغ مهدی طارمی و پورتو همچنان ادامه دارد.

پورتو قیمت گذاشت؛ نام طارمی کنار منچستریونایتد و بایرن‌مونیخ

رویداد۲۴ فوتبال ۳۶۰ نوشت: روز گذشته روزنامه معتبر «آبولا» در گزارشی به وضعیت آقای گل لیگ پرتغال و بهترین مهاجم پورتو پرداخت. به گفته این نشریه، پورتو قصد ندارد به این راحتی‌ها یکی از بهترین مهاجمان سال‌های اخیر باشگاه و بهترین گلزن حال حاضر خود را از دست بدهد. به همین منظور کمترین قیمتی که مسئولان پورتو حاضر هستند برای فروش طارمی در فصل نقل و انتقالاتی جاری با آن به پای میز مذاکره بروند، ۲۰ میلیون یورو خواهد بود.

منچستر و بایرن کنار میلان

پس از آن که روزنامه «گاتزتا دلواسپورت» ایتالیا از حضور نام مهدی طارمی در لیست مهاجمان مدنظر میلان خبر داد، طی روز گذشته و امروز نام ۲ باشگاه سرشناس دیگر که به مهاجم ایرانی پورتو علاقمند هستند در رسانه‌های اروپایی مطرح شد. اریک تنهاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد به دنبال به خدمت گرفتن یک مهاجم گلزن است. خرید هری کین می‌تواند یک رویای بزرگ و البته دور از دسترس باشد و به همین دلیل مسئولان منچستر نام‌های دیگری نیز در ذهن دارند که مهدی طارمی یکی از گزینه‌‎های بسیار جدی شیاطین سرخ عنوان شده است. روزنامه معتبر «اوجوگو» در گزارشی دیگر از بایرن‌مونیخ به عنوان یکی از مشتریان جدی طارمی نام برده است. البته پیش از این هم نام مهدی طارمی در کنار بایرن‌مونیخ مطرح شده بود.

به گفته «اوجوگو»، بایرن‌مونیخ حاضر است برای به خدمت گرفتن طارمی در تابستان پیش رو تا ۱۵ میلیون یورو هزینه کند و منچستریونایتد آماده رقابت با بایرن‌مونیخ برای به خدمت گرفتن طارمی است. میلانی‌ها برای جایگزینی زلاتان ایبراهیموویچ می‌توانند تا ۱۰ میلیون یورو هزینه کنند و با توجه به اینکه پورتو حاضر به مذاکره با مبلغی پایین‌تر از ۲۰ میلیون یورو برای طارمی نیست، به نظر می‌رسد روسونِری شانس کمتری برای به خدمت گرفتن آقای گل لیگ پرتغال داشته باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مهدی طارمی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان