تاریخ انتشار: ۱۹:۰۲ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲

توضیح عضو هیات رئیسه مجلس در باره جلسه نمایندگان و وزیر کشور: وحیدی وعده داد درباره معاون سیاسی‌اش تصمیم بگیرد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره با جلسه غیرعلنی مجلس با حضور وزیر کشور برای بررسی حواشی پیش آمده بعد از بخشنامه معاونت سیاسی وزارت کشور گفت: در این جلسه وزیر کشور ضمن ابراز تاسف از شرایط ایجاد شده بر لغو بخشنامه مذکور تاکید کرد.

وزیر کشور

رویداد۲۴ ایسنا: احمد نادری در جمع خبرنگاران در توضیح  جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی با حضور احمد وحیدی وزیر کشور گفت: اخیرا معاون سیاسی وزیر کشور در بخشنامه ای به استانداران و فرمانداران اعلام کرده که نمایندگان حق ورود به پروژه‌ها و امور را ندارند و نباید با نمایندگان مجلس همکاری شود؛ این موضوع اهانت به مجلس و جایگاه نمایندگان مردم است.

وی ادامه داد: بر این اساس امروز وزیر کشور در جلسه غیرعلنی حضور یافت تا در این باره توضیح دهد؛ توضیحات وزیر کشور این بود که از ابلاغ این بخشنامه اطلاعی نداشته و آن را لغو کرده است. به همه استانداران نیز تاکید کرده که نهایت همکاری و همراهی را با نمایندگان مردم داشته باشند.

این عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وزیر کشور در این جلسه تاکید کرد که نمایندگان نقش بسیار مهمی در در پیشرفت روستاها، شهر و استان دارند و هرکسی از مدیران استان که با نمایندگان همراهی نکند، تذکر خواهند گرفت و به همه استانداران گفته ام که کمترین بی توجهی یا خدای نکرده توهین به نمایندگان را بر نمی تابیم.

نادری با بیان این که اکثریت نمایندگان مجلس در جلسه غیرعلنی از معاون سیاسی وزیر کشور گلایه شدید داشتند،‌ گفت: اشاره نمایندگان این بود که امسال سال انتخابات است و مقوله حساس انتخابات نیاز به مدیریت توسط فردی با تجربه دارد درحالی که در سوابق معاون فعلی چنین تجاربی وجود ندارد.

وی در پایان گفت: وزیر کشور وعده داد تا موضوع را بررسی کرده و درباره معاون سیاسی خود تصمیمی بگیرد و اقدامی انجام دهد که مورد رضایت مجلس و دولت باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان