تاریخ انتشار: ۲۱:۲۵ - ۰۳ تير ۱۴۰۲

شهردار مسکو: پایتخت روسیه دوشنبه تعطیل شد/ محدودیت رفت و آمد در مسکو نداریم

سرگئی سوبیانین شهردار مسکو در کانال رسمی تلگرام خود نوشت: شایعات در مورد محدودیت رفت و آمد در مسکو صحت ندارد و از مردم شهر می‌خواهم آرامش خود را حفظ کنند.

جنگ در روسیه

رویداد۲۴ به گزارش ایرنا،شهردار مسکو در پیامی تلگرامی گفت هیچ محدودیت رفت و آمد در پایتخت روسیه وجود ندارد و همه خدمات عمومی در جریان است. وی روز دوشنبه را هم «روز غیرکاری و تعطیل» اعلام کرد.

سوبیانین نوشت: شایعات زیادی درباره منع رفت و آمد در مسکو منتشر شده است ولی این مساله واقعیت ندارد. ممکن است تدابیر امنیتی شدیدی در شهر اعمال شود ولی هیچ محدودیتی برای ورود یا خروج به شهر وجود نخواهد داشت.
 
وی از مردم شهر خواست تنها به منابع خبری رسمی اعتماد کنند.
 
سوبیانین گفت: همانطور که رئیس جمهور در سخنرانی خود بر اتحاد جامعه تاکید کرد، از مردم مسکو می‌خواهم آرامش خود را حفظ کنند.
 
وزارت حمل و نقل روسیه گفته است که ممکن است اتوبوس‌های بین شهری از مبدا مسکو یا به مقصد مسکو لغو یا با تاخیر خدمات رسانی کنند.
 
سوبیانین گفت پیش از این، تمام رویدادهای جمعی لغو شده بودند ولی سعی خواهیم کرد تمام خدمات شهری به طور معمول به کار خود ادامه دهند.


بیشتر بخوانید: اگر لازم باشد مثل اسد، جلوی سقوط پوتین را هم می‌گیریم


به گزارش خبرگزاری فرانسه، سوبیانین از ساکنان مسکو خواست به خاطر اعلام عملیات ضدترورریستی از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
 
وی به استثنای برخی موارد روز دوشنبه را یک روز غیرکاری اعلام کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان