تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۰۵ تير ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۷ نظر
رئیس قوه قضاییه:

همکارانم به بیش از ۲۰ هزار پرونده در اعتراضات رسیدگی کردند/ پرونده‌های قوه قضائیه بیش از ۴ درصد افزایش یافته بود

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه به دلیل اعتراضات سال گذشته که با برنامه دشمن پایه ریزش شده بود، ورودی پرونده‌ها به قوه قضائیه بیش از ۴ درصد افزایش یافته بود گفت: قضات ما به بیش از ۲۰ هزار پرونده در زمینه اغتشاشات علاوه بر پرونده‌های دیگر رسیدگی کردند.

همکارانم به بیش از ۲۰ هزار پرونده در اغشاشات رسیدگی کردند/ پرونده‌های قوه قضائیه بیش از ۴ درصد افزایش یافته بود
رویداد۲۴ رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه به دلیل اعتراضات سال گذشته که با برنامه دشمن پایه ریزش شده بود، ورودی پرونده‌ها به قوه قضائیه بیش از ۴ درصد افزایش یافته بود گفت: قضات ما به بیش از ۲۰ هزار پرونده در زمینه اغتشاشات علاوه بر پرونده‌های دیگر رسیدگی کردند.

به گزارش «انتخاب»، مهمترین اظهارات حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه، همایش سراسری قوه قضاییه امروز (دوشنبه، ۵ تیر ماه) به شرح زیر است:

از مردم آگاه، صبور و ولایتمدار ایران که در طول همه این دهه‌های بعد از انقلاب و به ویژه سال گذشته در همه صحنه‌ها حضور داشتند و توطئه‌های دشمن را خنثی کردند و با قوه مجریه و قضائیه نهایت همکاری را داشتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

مردم شایسته خدمت رسانی هستند و وظیفه سنگینی داریم برای خدمت به مردم صبور ایران.

از همکاری بی شائبه دولت مردمی سیزدهم و ریاست جمهور تقدیر و تشکر می‌کنم که کمک شایانی به قوه قضائیه داشتند.

اگر توفیقی داشتیم به کمک دولت، مجلس و مردم اتفاق افتاده است.

به دلیل اغتشاشات سال گذشته که با برنامه دشمن پایه ریزش شده بود، ورودی پرونده‌ها به قوه قضائیه بیش از ۴ درصد افزایش یافته بود

در مورد مساله صیانت از حقوق عامه و احیای آن، رسیدگی به حقوق عامه توسط دادستان کل کشور، حدود ۱۲۰ درصد افزایش یافت.

قضات ما به بیش از ۲۰ هزار پرونده در زمینه اغتشاشات علاوه بر پرونده‌های دیگر رسیدگی کردند.

تفکیک بین کسانی که فریب خورده بودند و احیانا اعتراضی داشتند با کسانی که در زمین دشمن بازی کردند و امنیت کشور را به خطر انداختند، انجام شد و پرونده کسانی که در موجی قرار گرفته بودند که متاسفانه وارد اغتشاشات شده بودند با حکم رهبر معظم انقلاب مختومه شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
ببو ببو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
0
0
به این میگن ضد نقیض!!!!!!مگر متهمان حوادث اخیر مورد عفو قرار نگرفتند ،!!!؟؟؟؟؟دروغ بزرگ بود ،بخاطر اینکه زندانها پر شده بود ،آنها را با حفظ مشخصات کامل آزاد کردند و در اولین فرصت به تک تک پرونده ها رسیدگی میکنند ،،،بدون سر و صدا !!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
0
0
یک نفر مقام مسئول از دولت و مجلس پاسخ بدهد این دو قوه در کشور چه کاره هستند. چرا تاکنون به مشکلات کارمندان و کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی هیچ کاری نمی کنند و سکوت کرده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
0
0
دولت رئیسی، رئیس مجلس، مسئولان و نمایندگان مجلس 100 درصد فقط عامل همه مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته ها، مردم و کشور هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
0
0
همکارانم به بیش از ۲۰ هزار پرونده در اعتراضات رسیدگی کردند/ سوال اینجاست که پس چرا شکایت و اعتراض بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور از دی ماه سال 1400 تاکنون بررسی و رسیدگی نشده است و این در حالی است که در این مدت 19 ماه بیش از 999 هزار بار در رسانه های و... اعتراض کرده ایم و همچنان نیز ادامه دارد.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
0
0
جناب آقای نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل نود قانون اساسی

جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه

سلام علیکم

چرا با گذشت بیش از 18 ماه و 5 روز هنوز مخابرات منطقه تهران بن خوار بار و رفاهیات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را ندادند چرا؟
آیا این بی قانونی و بی عدالتی در مخابرات و کشور نیست
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
0
0
مدیر عامل، مسئولین، مدیران شرکت مخابرات، دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۰۰ درصد فقط عامل اصلی مشکلات ما بازنشستگان مخابرات در سراسر کشور هستند و باید پاسخگو و جوابگو باشند
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
0
0
آقای محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه! آیا بازنشستگان شرکت مخابرات جزو این کشور نیستند سوال اینجاست که چرا از دی ماه سال 1400 تاکنون هیچ کس در کشور ما به اصطلاح اسلامی مشکلات ما بازنشستگان مخابرات را بررسی و رسیدگی نمی کند چرا؟
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان