تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۱۰ تير ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

توضیحات مدیر ارشاد کرمان درباره حمله به کنسرت گرشا رضایی

محسن روحی ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ـ طی گفت‌وگویی به ارائه توضیحاتی درباره حمله به کنسرت گرشا رضایی در شهر سیرجان استان کرمان پرداخت.

توضیحات مدیر ارشاد کرمان درباره حمله به کنسرت گرشا رضایی

رویداد۲۴ در پی وقوع حمله شامگاه گذشته به کنسرت گرشا رضایی در استان کرمان که به ضرب و شتم و مجروح شدن دو تن انجامید و در نهایت پلیس برای پیگیری ماجرا وارد عمل شد، خبرنگار ایسنا تماسی داشت با دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که بنا بر آنچه اعلام شد، مسئولیت برگزاری کنسرت‌هایی با جمعیت کمتر از ۱۲۰۰ نفر در استان‌ها بر عهده ارشاد استان است.

به همین جهت در پی صحبت‌های مدیرعامل مؤسسه آوای آرشه که مسئول برگزاری کنسرت رضایی در کرمان بوده است، تماسی داشتیم با محسن روحی ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان.

روحی پیش از بیان هر مطلبی در این زمینه چنین بیان کرد که توضیحاتی پیشتر از آنچه حمیدی، مدیرعامل مؤسسه آوای آرشه گفته، ندارد و در عین حال به ارائه نکاتی در این زمینه بسنده کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به ایسنا گفت: «در حین برگزاری سانس دوم کنسرت گرشا رضایی در سینما قدس سیرجان، دو فرد ناشناس با قمه و اسلحه سرد وارد لابی محل برگزاری کنسرت می‌شوند که با اقدام به موقع همکاران ارشاد و موسسه برگزاری کنسرت، توانستند پیش از اینکه این افراد وارد سالن شوند، از وقوع اتفاقات ناگوار پیشگیری کنند. البته در این حادثه دو نفر از همکاران ارشاد و موسسه برگزاری کنسرت مجروح شدند.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
0
0
باز هم طبق معمول پای گروه های فشار و عوامل تندرو در میان است،تا کی مردم باید بی قانونی و هرج و مرج را تحمل کنند!؟ حالا اگر قضیه حجاب در میان بود تمام نهادهای قضایی و انتظامی و امنیتی فوری و سریع وارد میدان میشدند و قضیه را جمع می‌کردند!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
0
0
داری ماله می کشی ؟؟!!
عرضه تامین یک کنسرتِ درِ پیتی را هم ندارید ! لابد جمعیت کنسرت ۱۲۰۸ نفر بوده که آن ۸ نفر هم کنترلشان خارج از وظایف ارشاد اسلامی بوده !!!!!!!
پلیس هم دنبال موی زن و بچه مردم می دویده و وقت نداشته تامین امنیت کنه !!!!!!
مردم هم نمی دانند که قمه کش جماعتِ ارازل و اوباش ، نون خور کدوم ارگان و حزب و ... هستند !!!!
ناشناس
|
France
|
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
0
0
احتمالا از این عزیزان چاقو کش و لات بعنوان ارزشی و امر به معروف تقدیر خواهد شد!!!
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان