تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۱۱ تير ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

گلایه شریعتمداری از گسترش بی‌حجابی

​حسین شریعتمداری نوشت: لایحه عفاف و حجاب، ضمن آن که نقش قابل قبولی در پیشگیری از بی‌حجابی ندارد، مسیر ارتکاب این جرم را هموارتر نیز می‌کند.

گلایه شریعتمداری از گسترش بی‌حجابی

رویداد۲۴ حسین شریعتمداری از گسترش بی‌حجابی در کشور گلایه کرده و لایحه حجاب‌وعفاف را بازی دو سر باخت دانسته است.

در ادامه بخش‌های مهم یادداشت مدیرمسئول این روزنامه در ادامه می‌خوانید:

اگرچه لایحه یاد‌شده هنوز به تصویب مجلس شورای اسلامی نرسیده است، ولی انتشار متن لایحه می‌توانست و البته توانست به این تلقی دامن بزند که گویا اراده چندانی برای پیشگیری از پدیده عفت‌سوز و خانواده‌برانداز کشف حجاب، وجود ندارد! و نتیجه، آن شد که این روز‌ها همانگونه که پیش‌بینی شده بود شاهد گسترش محسوس بی‌حجابی هستیم.

بر فرض که تهیه و تدوین قانون تازه‌ای برای حجاب ضرورت داشته باشد! سؤال این است چرا مادام که قانون جدید به تصویب نرسیده است، این پدیده پلشت و خسارت‌آفرین به حال خود رها شده و برای پیشگیری از آن به قوانین موجود عمل نمی‌شود؟ آیا این بی‌توجهی مصداق صریح قانون‌شکنی و «ترک فعل» نیست؟! بدیهی است که هست.

لایحه عفاف و حجاب همان‌گونه که به آن اشاره شد، ضمن آن که نقش قابل قبولی در پیشگیری از بی‌حجابی ندارد، مسیر ارتکاب این جرم را هموارتر نیز می‌کند و در دیگر سوی، از هنگامی که خبر تهیه این لایحه مطرح شده است، همان برخورد نیم‌بندی که بر اساس قوانین موجود با پدیده کشف حجاب صورت می‌گرفت نیز کاهش چشمگیری داشته است! چرا؟! آیا این حرکت مصداق «بازی دو سر باخت» نیست؟!

منبع: کیهان

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
0
3
تو فقط مواظب خودت باش یه موقع تحریک نشی
نیستانک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
0
3
آقای شریعتمداری عزیز در خبرها آمده طالبان تندرو زور گو ظالم نرخ تورم کشور افغانستان را منفی کرد. هنوز هم متوجه نشدی؟!!! برای اولین بار دلم برای ایران شکست.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان