تاریخ انتشار: ۲۱:۰۴ - ۱۱ تير ۱۴۰۲

وحید جلیلی: طرف از موشکی سپاه به سیما آمده و معاون شده، اما می‌گویند پیمان جبلی با این سابقه سازمان را نمی‌شناسد

وحید جلیلی، معاون فرهنگی سازمان صدا و سیما گفت: می‌گویند یک مشت آدم‌های بی‌تجربه هستند! طرف از موشکی سپاه اینجا آمده معاون شده و هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است، ولی آقای پیمان جبلی که سی سال در سازمان بوده بی‌تجربه می‌شود و سازمان را نمی‌شناسد.

پیمان جبلی رعیس سازمان صدا و سیما

رویداد۲۴ نشریه سوره: وحید جلیلی، معاون فرهنگی سازمان صدا و سیما گفت: دقت کنید فضای فرهنگی جمهوری اسلامی چطور هزاران میلیارد بودجه فرهنگی را طی بیش از سی سال جوری خرج کرد که نتیجه آن امروز در کف خیابان است.

 مهمترین بخش های گفت و گو با جلیلی را در ادامه می‌خوانید:

همین کسانی که این حرف‌ها را می‌گویند، یک وحید جلیلی را روی آنتن تحمل نمی‌کردند. همان‌ها که ما را ممنوع‌التصویر کردند، دم از سعه صدر و تنوع و چندصدایی می‌زنند.

از حوزه هنری اخراج شدیم، به خاطر اینکه صداوسیما را نقد کردیم. دو تا انتقاد به یک سریال کردیم، بسیج شدند از ضد ولایت فقیه به ما بستند تا خوارج و ابن‌ملجم و...


بیشتر بخوانید:  پرویز پرستویی خطاب به رئیس صدا و سیما: قطع همکاری هنرمندان بدین خاطر است که نمی‌خواهند قیافه شما را ببینند


 یا می‌گویند یک مشت آدم‌های بی‌تجربه هستند! طرف از موشکی سپاه اینجا آمده معاون شده و هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است، ولی آقای پیمان جبلی که سی‌ سال در سازمان بوده بی‌تجربه می‌شود و سازمان را نمی‌شناسد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان