تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۱۸ تير ۱۴۰۲

همسر ستاره ایرانی سرنوشت مهاجم بلژیکی را تغییر می‌دهد؟

در حالی که مهدی طارمی به پیشنهاد الهلال عربستان روی خوش نشان نداده، سعودی‌ها به سراغ روملو لوکاکوی بلژیکی رفته‌اند.

همسر ستاره ایرانی سرنوشت مهاجم بلژیکی را تغییر می‌دهد؟

رویداد۲۴ شرایط مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو هنوز مشخص نیست و در حالی که باشگاه پرتغالی چندان مایل نیست آقای گل لیگ برتر پرتغال را از دست بدهد، اما با توجه به این که یک سال از قرارداد او باقی مانده، اگر پیشنهادی با مبلغ ۲۰ میلیون یورو به دست‌شان برسد با این پیشنهاد موافقت خواهند کرد.

در همین راستا، پس از این که رسانه‌های مختلف از پیشنهاد یا تمایل باشگاه‌های منچستریونایتد، آرسنال، میلان و حتی رم به طارمی خبر داده‌اند، «سعودی اسپورت» مدعی شد الهلال همچنان به دنبال بازگرداندن طارمی به آسیا بوده است. با این حال باشگاه پرطرفدار و متمول عربستانی چندان شانسی برای جذب طارمی ندارد، چرا که این بازیک به درخواست همسرش حتی به «رئیس عربستان» نزدیک هم نیست. در واقع زندگی در اروپا را طارمی و همسرش به پول زیاد در عربستان ترجیح می‌دهند. حتی نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» تصویر طارمی را روی جلد برد و پس از خبر روز گذشته درباره این که او گزینه سوم میلان برای خط حمله پس از آلوارو موراتا و جانلوکا اسکاماکا است، مدعی شد شانس مهاجم ایرانی برای انتقال به میلان افزایش یافته.

همسر ستاره ایرانی سرنوشت مهاجم بلژیکی را تغییر می‌دهد؟

در همین راستا نشریه «کوریره دلو اسپورت» هم خبر داد، با توجه به این که مهدی طارمی نمی‌خواهد به پیشنهاد الهلال پاسخ مثبت بدهد، جذب روملو لوکاکو برای باشگاه عربستانی جدی‌تر شده است. البته لوکاکو هم به نحوی دیگر چندان به این پیشنهاد روی خوش نشان نداده است، چرا که حتی حاضر شده یک میلیون یورو از حقوقش را کاهش دهد تا در اینتر باقی بماند. از طرفی باشگاه یوونتوس هم به دنبال لوکاکو است و حاضر شده برای این انتقال دوشان ولاهوویچ را به علاوه ۲۵ میلیون یورو بدهد.

به نظر می‌رسد در نهایت الهلال نه تنها با پاسخ منفی مهدی طارمی مواجه شده، بلکه دستش به روملو لوکاکی بلژیکی هم نخواهد رسید!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مهدی طارمی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان