تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۲۱ تير ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

بیانیه ضدایرانی ناتو؛ ایران تحویل پهپاد به روسیه علیه اوکراین را متوقف کند

سران کشور‌های عضو ناتو در نشست این سازمان در لیتوانی، با تکرار برخی ادعا‌های تکذیب‌شده، از آنچه «فعالیت‌های بدخواهانه ایران در قلمرو هم‌پیمانان» خوانده است، ابراز نگرانی کرده و از این کشور خواستند تحویل هواپیما‌های بدون سرنشین به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین را متوقف کند.

بیانیه ضدایرانی ناتو؛ ایران تحویل پهپاد به روسیه علیه اوکراین را متوقف کند
رویداد۲۴ سران کشور‌های عضو ناتو در نشست این سازمان در لیتوانی، با تکرار برخی ادعا‌های تکذیب‌شده، از آنچه «فعالیت‌های بدخواهانه ایران در قلمرو هم‌پیمانان» خوانده است، ابراز نگرانی کرده و از این کشور خواستند تحویل هواپیما‌های بدون سرنشین به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین را متوقف کند.

به گزارش ایلنا، در بیانیه مشترکی که امروز -سه‌شنبه- در این‌باره منتشر شد، ادعا شده است که «حمایت ایران از جنگ تجاوزکارانه روسیه علیه اوکراین» بر امنیت یورو آتلانتیک تأثیر می‌گذارد.

در ادامه این ادعا‌ها آمده است: «از ایران می‌خواهیم که حمایت نظامی خود از روسیه، به‌ویژه انتقال وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (پهپاد) را که برای حمله به زیرساخت‌های حیاتی مورد استفاده قرار گرفته و باعث تلفات غیرنظامی گسترده شده‌اند، متوقف کند».

سران ناتو همچنین با تکرار برخی مواضع بی‌اساس درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، بر «عزم قاطع» خود مبنی بر اینکه ایران هرگز سلاح هسته‌ای تولید نمی‌کند، تأکید کرده و از این کشور خواستند تا «به تعهدات قانونی خود بر اساس توافقنامه پادمان‌ها در پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای عمل کند».

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ناتو
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
0
0
آمریکا و مزدورانشان در حمله تروریستی به کلانتری زاهدان نقش دارند و دست داشتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
0
0
اروپایی‌ها فقط امرکننده هستند .اما با ایرانی جماعت با زور نمی شود حرف زد آیا بهتر نیست امتیاز بدهید تا امتیاز بگیرید.مفتکی که چیزی به شما نمی دهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
0
0
ارسال بمب خوشه‌ای به اوکراین، ما را به جنگ جهانی سوم می‌کشاند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
0
0
بیانیه ضدایرانی ناتو؛ ایران تحویل پهپاد به روسیه علیه اوکراین را متوقف کند، ناتوانی، کوتاهی و سکوت امیر عبداللهیان بوده است و این در حالی است که اوکراین از سال 1400 تاکنون از پهپاد های آمریکا، اروپا و ناتو علیه روسیه استفاده می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
اوکراین از سال 1400 تاکنون از انواع سلاح های و بمب های مختلف علیه روسیه استفاده کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
ارسال بمب خوشه‌ای به اوکراین توسط دولت آمریکا جنایتکار، سکوت بی شرمانه امیرعبداللهیان شرم آور و تاسف بار است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
0
0
دبیر کل ناتو باید رسما از ایران عذرخواهی کند
ناتو در جنگ اوکراین و روسیه محکوم و متهم است، نه مدعی
ناتو به طور مستقیم از سال 1400 تاکنون از اوکراین همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان