تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۲۱ تير ۱۴۰۲

نامه جدید به پرسپولیس برای محرومیت پیروانی!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به عدم تمکین پرسپولیس و افشین پیروانی به دستور موقت واکنش نشان داد. نامه جدید به پرسپولیس برای محرومیت پیروانی!

نامه جدید به پرسپولیس برای محرومیت پیروانی!

رویداد۲۴ به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با صدور دستور موقت، حسین خبیری عضو هیئت مدیره و افشین پیروانی سرپرست سرخپوشان را از حضور در تمام میادین ورزشی و مربوط به فوتبال محروم کرد تا حکم نهایی درباره آن‌ها صادر شود.

اما ساعاتی بعد از انتشار این حکم، افشین پیروانی در بازی دوستانه پرسپولیس - شمس آذر روی نیمکت این تیم نشست و همچنین نسبت به تشویق کنایه آمیز تماشاگران در این بازی واکنش داشت و به آن‌ها دست تکان داد.

این موضوع حالا با نامه جدید از سوی فدراسیون فوتبال همراه شده و این کمیته به عدم تمکین پرسپولیس به حکم جدید کمیته اخلاق واکنش نشان داده و اعلام کرده که پرسپولیس باید دفاعیه جدید ارسال کند.

نامه جدید به پرسپولیس برای محرومیت پیروانی!

بر اساس این نامه، باشگاه پرسپولیس و افشین پیروانی ۴۸ ساعت فرصت دارند تا دفاعیه خود در این خصوص را برای این کمیته ارسال کنند تا رسیدگی انجام شود.

افشین پیروانی به دلیل اظهارنظر در مورد سقف بودجه و عدم پایبندی سایر باشگاه‌ها، با این حکم دستور موقت محرومیت مواجه شده است.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تیم پرسپولیس
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان