تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۲۵ تير ۱۴۰۲

عقب نشینی روزنامه دولت از حمله به قوه قضاییه!

متأسفانه در برخی از ادوار، قوه مجریه با قوای دیگر وارد برخی از حاشیه‌ها و چالش‌هایی می‌شد که انرژی و ظرفیت کشور را به «انحراف» سوق می‌داد؛ بگومگو‌هایی که مردم را خسته می‌کرد و تمرکز برای اداره کشور را از مسئولان ارشد و میانی می‌گرفت. در این میان هم، برخی جریان‌ها و افراد از وضعیت به‌وجود آمده سوءاستفاده می‌کردند.

عقب نشینی روزنامه دولت از حمله به قوه قضاییه!
رویداد۲۴ روزنامه دولتی ایران بعد از چند روز حمله تند به قوه قضاییه بدنبال غیرقانونی اعلام شدن انتصاب یک معاون رئیس جمهور از سوی دیوان عدالت اداری، امروز در تیتر یک و سرمقاله هم از مواضع چندروز پیش خود عقب نشینی کرد.

این روزنامه ضمن انتخاب تیتر "دستور راهگشای رئیس عدلیه" در سرمقاله خود نوشت:متأسفانه در برخی از ادوار، قوه مجریه با قوای دیگر وارد برخی از حاشیه‌ها و چالش‌هایی می‌شد که انرژی و ظرفیت کشور را به «انحراف» سوق می‌داد؛ بگومگو‌هایی که مردم را خسته می‌کرد و تمرکز برای اداره کشور را از مسئولان ارشد و میانی می‌گرفت. در این میان هم، برخی جریان‌ها و افراد از وضعیت به‌وجود آمده سوءاستفاده می‌کردند. امروز کشور در شرایطی است که هر سه قوه خود را مکلف به خدمت می‌دانند و مطالبه راهبردی رهبرحکیم انقلاب مبنی بر همدلی و پرهیز از حاشیه سازی را نصب‌العین کرده‌اند و در میدان عمل نشان داده‌اند که تمرکز کشور بر مقوله «پیشرفت» برای «ایران قوی» است.

رسانه‌ها هم در این زمینه باید در مسیر همدلی همه قوا و نهاد‌ها حرکت کنند و اجازه ندهند که برخی جریان‌ها یا برخی افراد مسأله‌دار بخواهند در کشور حاشیه‌سازی کنند یا با تحریف و تخریب، القا نمایند که میان فلان قوه با قوه دیگر حاشیه یا اختلافی هست.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قوه قضائیه
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان