تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۳۰ تير ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: در این ۴۵ سالی که از انقلاب گذشته به کسی ظلم نکردیم

عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: خدا را شکر در این ۴۵ سالی که از انقلاب سپری می‌شود عملا به همه دنیا ثابت کردیم حسینی هستیم، نه زیر بار ظلم می‌رویم و نه به کسی ظلم می‌کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

رویداد۲۴ به گزارش سایت دیده بان ایران؛ عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در اردوگاه دانشجویان دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری ضمن تسلیت فرا رسیدن عزای سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران با وفایش گفت: جهان، رهبران به اصطلاح انقلابی و آزادی‌خواه فراوانی را به خود دیده است که پرچم دار آزادی خواهی هستند و ملت‌ها به آن‌ها افتخار می‌کنند و آن‌ها را جزو هویت خودشان می‌دانند.

وی با بیان اینکه در میان تمام مدعیان انقلابی‌گری و آزادی‌خواهی در دنیا هیچکس به اندازه امام حسین (ع) نتوانسته دل‌ها را مجذوب خودش کند، افزود: امام حسین (ع) در همه جا دارای مقبولیت، محبوبیت و مکتبش مورد توجه آزادی خواهان عالم قرار گرفته است و در هیچ جای دنیا کسی مثل آن حضرت وجود ندارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع مقدس افزود: هر کدام از این شهدای عزیز یک دایره تاثیر گذاری اعجاب‌انگیزی دارند که با گذشت زمان آن تاثیرگذاری بیشتر می‌شود، مثل شهیدان صیاد شیرازی، ستاری و آبشناسان و بزرگانی مثل شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید همت‌ها که وقتی شهید شدند میزان تاثیرگذاریشان به اندازه این روز‌هایی که سال‌ها از آن گذشته نبوده و هرچه زمان بر نقطه شهادت آن‌ها می‌گذرد تاثیرگذاری آن‌ها بیشتر می‌شود.

وی نخستین ویژگی حضرت اباعبدالله حسین (ع) را بی زاری از ستم کردن به دیگران و ستم‌پذیری از دیگران دانست و گفت: منطق اباعبدالله (ع) این است که یک انسان مسلمان آزاده نه ظلم می‌کند و نه ظلم می‌پذیرد این یک مبنای قرآنی است که انسان مسلمان نه ظالم باشد و نه مظلومیت را برتابد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه خاصیت دستگاه استکبار این است که ملت‌ها را خوار و ذلیل ببیند، افزود: ما از مکتب عاشورا آموخته‌ایم که مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است و باید این ویژگی‌های امام حسین را سرمشق و الگو قرار دهیم و نسل جوان ما هم بایستی آگاه و ملتزم این رفتار و منش باشند.

محمدحسنی با بیان اینکه فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) فرمودند؛ جهاد تبیین یک معناش این است که ما ارزش‌هایمان را قدر بدانیم و پای آن‌ها بایستیم و ملت و مردمی که پای ارزش‌هایش بماند عزیز می‌شوند، افزود: از دیگر ویژگی‌های مکتب و مرام امام حسین (ع) این است که برای دفاع از آرمان، عقیده و ارزش‌هایی که به آن‌ها معتقد بود دار و ندار خود را پای کار آورد تا به ما بفهماند که اگر حیات اسلام به این امر داشته باشد، ما بایستی از هر آنچه داریم بگذریم و این منطق امام حسین (ع) است.


بیشتر بخوانید: جواد موگویی: در اعتراضات ۹۸ فقط از گلوله جنگی استفاده شد


وی با بیان اینکه اگر ملتی از چنین روحیه‌ای برخوردار نباشد در روز خطر نمی‌تواند از حیثیت، دارایی‌های مادی و معنوی و از ناموس خودش دفاع بکند اظهار کرد: خدا را شکر در این ۴۵ سالی که از انقلاب سپری می‌شود عملا به همه دنیا ثابت کردیم حسینی هستیم، نه زیر بار ظلم می‌رویم و نه به کسی ظلم می‌کنیم و ما اگر چنانچه بنا باشد بین زندگی با ذلت و با مرگ با عزت یکی را انتخاب کنیم، مرگ با عزت را انتخاب خواهیم کرد.

محمد حسنی در ادامه با بیان اینکه وجود بیش از ۲۰۰ هزار جانباز و میلیون‌ها رزمنده و انسان‌های آزاده گواهی بر درستی این نظام است، افزود: ما ثابت کردیم آنجا که اسلام به ما نیاز داشته باشد ما از همه هستیمان عبور می‌کنیم که اسلام حفظ شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
خاقان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
0
23
فکر کنم یک کلمه در تایپ افتاده است. اصلش باید این باشد. "در این 45 سال به کسی نبود که ظلم نکردیم."
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
0
15
استفاده از افعال معکوس
ناشناس
|
Romania
|
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
0
5
رویداداخیرا چه دلیلی دارد برای بعضی مطالب ستون نطرات بینندگان راحذف می کنید وبرای بعضی ها بازمی باشد طاهراباید دلیلی باشد اگرتوضیح بدهید متشکرخواهیم شد موفق باشید ...درضمن بابت ننگ داستان گیلان یک تفسیر خبری بدهید این فیلم ظاهراقدیمی باید باشد چون صحبت شاکرگیلان سایه است دوم انتشاردهنده این کلیب وان پرستو پسر دراین سوژه ووابستگی پایداری بودن مدیرکل خیلی داستانهارادرکنارش دارددراخرسایت های سوپرانقلابی فارس تسنیم ازخجالت یک کلمه خروچی نداشتن جالب است ( مشکل فنی بود، امیدواریم حل شده باشد، ممنون از پیگیری شما)
طاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
0
7
جمله بندی اشتباهه
طابری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
0
9
آنها دشمن نیستند آنها ملت ایران هستند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان