تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

فرمانده سپاه گیلان: رفتار خشن و برخورد سخت چیزی را در حوزه عفاف و حجاب حل نمی‌کند

بنا بر اعلام فرمانده سپاه قدس گیلان اگر دین و آن چیزی که هست را درست تبلیغ کنیم، جوانان ما درست می‌شوند؛ رفتار خشن و برخورد سخت چیزی را در حوزه عفاف و حجاب حل نمی‌کند.

فرمانده سپاه گیلان: رفتار خشن و برخورد سخت چیزی را در حوزه عفاف و حجاب حل نمی‌کند

رویداد‌۲۴ به گزارش انتخاب؛ فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: دشمن امروز در پی جدا کردن نسل جوان از راه شهدا است و باید برای مقابله با آن ارتباط با جوانان را بیشتر کنیم.

سردار محمد عبدالله‌پور اظهار کرد: نسل جوان شهدا را ندیدند و امروز خیلی‌ها نمی‌دانند شهدا که بودند؛ شهدا مانند قطره‌ای از دریا به منبع قدرت لایزال خدایی متصل هستند و قدرت الهی دارند.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه مظهر قدرت ایران شهدا هستند، افزود: شهدا در دل دشمن هراس ایجاد می‌کردند و امروز اگر تمام دنیا با همه ارتشش جمع بشود، قدرت ندارد با ما کاری کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه شهدا مسیر را نشان می‌دهند و در این راه نباید خسته بشویم، بیان کرد: آخرین ترفند دشمن جنگ ترکیبی بود که سال گذشته روی ملت ما آزمایش کرد؛ در حالی که در گذشته دشمن مقطعی می‌جنگید و یک بار تحریم می‌کرد، یک بار ترور می‌کرد و یک بار تحریم اقتصادی می‌کرد.

وی اضافه کرد: دشمن سال گذشته به این جمع‌بندی رسید، همه فرمول‌هایی را که علیه مردم ما در طول سال‌ها به وجود آورده است را یک باره روی ملت ما آزمایش کند و از این رو به شدت ما را زیر بمباران عملیات روانی خود قرار داد و با استفاده از فرصت تعطیلات کرونا، روی دانش‌آموزان نیز تاثیر گذاشت.

عبدالله‌پور با اشاره به ترفند‌های جنگ روانی و تلاش دشمن برای تجزیه کشور، عنوان کرد: شهدا با قدرتشان نگذاشتند توطئه‌ای به آن بزرگی به موفقیت برسد؛ شهدا امثال علی‌وردی، عجمیان و نوروزپور را تربیت و ایمان را در دل این جوانان ما زنده کردند.

وی ادامه داد: دشمن در حال کار است و در این نبرد حق و باطل آن‌هایی موفق می‌شوند که بتوانند راه شهدا را در عمل استمرار دهند؛ امروز دشمن با تمام فشار دنبال این است که نسل جوان ما را از ما جدا کند و راه مقابله آن ارتباط با جوانان است.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: افراد مسئولی که در قدرت هستند، نباید مردم را در پیچ و خم‌های اداری معطل کنند، این همکاری با دشمن است؛ چون دشمن کشور را در محاصره قرار داده است و از همه نفوذی‌هایش استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تربیت ضلع‌های مختلفی همچون محله، مدرسه، مسجد و خانه دارد، گفت: اگر کشوری نسل جوان نداشته باشد، دیگر نمی‌تواند سرپا بایستد؛ دشمن امروز عفاف و حجاب ما را هدف گرفته و اگر کسی عاشق شهدا است، باید مساله حجاب و عفاف را برای جوان‌ها تشریح کند.

عبدالله‌پور با بیان اینکه تعدادی از افراد بی‌حجاب وابسته به دشمن هستند، افزود: اگر دین و آن چیزی که هست را درست تبلیغ کنیم، جوانان ما درست می‌شوند؛ رفتار خشن و برخورد سخت چیزی را در حوزه عفاف و حجاب حل نمی‌کند.

وی افزود: اگر بخواهیم راه شهدا را برویم، باید اخلاق و رفتار شهدا را داشته باشیم؛ از ویژگی‌های شهدا این بود که خستگی‌ناپذیر بودند، به هدفشان ایمان داشتند، طرفدار عدالت و دشمن ظالم بودند و با هرچه فساد مقابله می‌کردند و از این رو اگر کسی اهل رشوه، باندبازی و اختلاس باشد، از شهدا نیست.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه امروز شرط مبارزه با آمریکا کار است، عنوان کرد: اگر کسی عاشق شهدا هست و در اداره‌ای مسئول شده باشد، باید طوری از قوانین استفاده نماید که مشکل مردم را برطرف کند.

وی اظهار کرد: شهدا از ما انتظار دارند که در مسیرشان محکم و اهل استقامت باشیم؛ شهدا ابتدا در زندگی شهیدوار رفتار کردند و سپس خدا آن‌ها را انتخاب کرد و اگر کسی بخواهد به چنین مقام والایی برسد و رهرو آن‌ها باشد، باید مانند شهدا زندگی کند و به‌ویژه در برهه‌های حساس انقلاب خسته نشود.

تجلیل از خانواده شهدا، اجرای نمایش و سرود، پخش کلیپ و مداحی از دیگر بخش‌های یادواره شهدای شهرستان آستارا بود که با حضور جمعی از مردم و مسئولان در ساحل لوندویل برگزار شد.

مردم آستارا ۱۶۷ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند.

شهرستان آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فرمانده سپاه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
0
10
شیطون تا یه هفته پیش یه چیز دیگه میگفتی؟ نکنه فیلم تو هم در راه ها؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
0
11
منظورت از ارتباط بيشتر با جوانان، كه شيوه ثقتي نيست؟
برکه ♦༺༽༼༻♦★★
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
0
9
دقت کنید اون زمانی که حجاب سفت و سختم
وجود داشت، همچنان بحث حجاب و بگیر و ببند
داغ بود، علتش اینه که سیاست و قدرت این سیستم
به موضوع حجاب نیاز داره،هر موقع قدرتهای سیاسی
حاکم باهم اختلاف پیدا میکنن
تو موضوع حجاب، وارد میشن، ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
0
3
آفرین. کاش یه گروه مثل رادیو گیلان، تو هرشهر باشه فیلمهای آقایون رو بده بیرون. کمی مردمی تر و باشعورتر نظر بدن
گربه خسته
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
0
2
شنیدی که ماهی را هروقت از اب بگیری تازه است ولی نمیدونی که ماهی مرده را هم هر وقت از اب بگیری مرده است و بوی گندش هم بیشتر است.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان