تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

رئیسی: دشمن می‌خواهد امید‌ها را ناامید کند/ تا امروز من از هیچ رسانه‌ای شکایت نکردم

رئیسی گفت: در روز اول دولت گفتم اگر دولت از رسانه ای، خبرگزاری‌ای و شخصی شکایت کرده، می‌گذریم. امروز هم باید بگویم تا امروز من از هیچ خبرنگار و رسانه‌ای شکایت نکردم.

رئیسی: دشمن می‌خواهد امید‌ها را ناامید کند/ تا امروز من از هیچ رسانه‌ای شکایت نکردم

رویداد۲۴ فارس نوشت: سید ابراهیم رئیسی روز سه شنبه همزمان با ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار در آیین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران اظهار داشت: به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه ملی، مکتوب، دیجیتال و همه کسانی که در کسوت کار رسانه‌ای و خبررسانی هستند خسته نباشید عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: رساندن خبر، بیان رویدادها، رخداد‌ها و وصف خبرنگار و راوی بسیار مهم است، این موضوع در مضامین دینی و فرهنگ دینی ما نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه عاشورا از رخداد‌های بزرگ تاریخ اسلام است، افزود: روایتگری و بازگوکردن همه زوایای عاشورا را برخی بر عهده داشتند که ما امروز مرهون آن‌ها هستیم. حضرت زینب (س) وقایع عاشورا را بسیار دقیق توصیف کردند.

رئیسی خطاب به خبرنگاران گفت: صمیمانه از زحمات بسیاری که در شرایط مختلف و فراز و فرود‌ها برای اینکه بتوانید در مقابل جریان خبری و رسانه‌ای دشمن که به دنبال آن است که حق را باطل و باطل را حق جلوه بدهد و فضا را غبار آلود کند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی مدیران و مردم هستند، از رسانه‌ها خواست در جهت تنویر افکار عمومی تلاش کنند.

رئیس جمهور در ادامه جریان سازی را از دیگر وظایف رسانه‌ها برشمرد و افزود: نکته مهم جریان سازی است که دشمن می‌خواهد در این جریان رسانه‌ای و شناختی انجام دهد. دشمن می‌خواهد ایمان‌ها را تضعیف و امید‌ها را ناامید کند.

رئیسی بیان داشت: ایمان و امید هر دو مورد هدف دشمن است و تحلیل‌ها و گزارشات آن‌ها ناظر بر این مسائل است که قصد دارند امید را در دل مردم به یاس تبدیل کنند.

وی ادامه داد: شما به عنوان رسانه امیدآفرینی در دل مردم امید آفرینی کنید. تقویت ایمان‌ها و ایجاد امید دولتمردان و مسئولان در اقدام و عمل و افکار رسانه در تبیین مسائل باید صورت بگیرد.

رئیس جمهور اضافه کرد: سخن گفتن باید بر اقدام عملی مبتنی باشد ماموریت ما برای تقویت ایمان‌ها و امید در جامعه به ویژه در نسل جوان مشترک است.

رئیس جمهور خطاب به خبرنگاران گفت: ما و شما برای تقویب ایمان‌ها و تقویت امید در جامعه مسئولیت مشترکی داریم.

وی گفت: در روز اول دولت گفتم اگر دولت از رسانه ای، خبرگزاری‌ای و شخصی شکایت کرده، می‌گذریم. امروز هم باید بگویم تا امروز من از هیچ رسانه‌ای شکایت نکردم.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ابراهیم رئیسی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
راِیش سوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
0
22
شش کلاس متوجه هستی
چ میگی؟فقر در کشور زیاد
کردی.فقیرها فقیر تر
ثروتمندان ثروتمندتر
نان که آخرین چیز سر
سفر ملت بود گران کردی
نفس های آخرتون هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
0
18
شکایت نکردی دهنشنو سرویس کردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
بدترین دولت بعد از محمود برای آزادی بیان و رسانه ها بوده. دیگه چیزی برای بستن و گرفتن و تخته کردن هم داره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
0
18
نیاز به دشمن نیست آقای رئیسی خود شما قدر ده هزار دشمن ملت را ناامید کردید دیگه امیدی نمانده که دشمن براش برنامه‌ ریزی کنه.
sh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
0
2
یکی ازاین کارهاوتصمیمات امیدآفرین تان رانام ببرید،بقیه بخشیده به ریش تان!
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان