تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
امام جمعه گچساران:

بی‌غیرتی هم حدی دارد؛ پشت این جریان بی‌عفتی و بی‌حجابی نوعی فتنه است

امام جمعه گچساران گفت: مطلبی که این روز‌ها در جامعه نگرانی ایجاد کرده است مسئله بی‌حجابی است. عفاف و حجاب دستور خداوند است بی‌غیرتی هم حدی دارد و اگر کسی غیرت دارد باید از ناموسش صیانت کند وامان از بی‌غیرتی. البته پشت این جریان بی‌عفتی و بی‌حجابی نوعی فتنه است و غربی‌ها پشت این مسئله هستند.

بی‌غیرتی هم حدی دارد؛ پشت این جریان بی‌عفتی و بی‌حجابی نوعی فتنه است
رویداد۲۴ حجت‌الاسلام علیرضا صفایی، امام‌جمعه موقت گچساران در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته گفت:ائمه معصومین علیهم‌السلام به‌درستی راه سعادت را به بشریت نشان داده‌اند و هرکسی دوست دارد در دنیا و آخرت آبرومند باشد یک‌راه بیشتر ندارد و آن‌هم راه تقواست، یعنی دستورات خداوند را به نحو شایسته انجام دهیم که این سیره انسان‌های وارسته است.

به گزارش فارس، امام‌جمعه موقت گچساران بابیان اینکه اشغالگری رژیم صهیونیستی جز با مقاومت از بین نخواهد رفت ادامه داد:بدانید آن روز خواهد رسید که رژیم منحوس صهیونیستی از بین برود و مسلمانان در قدس نماز شکر اقامه کنند، اسرائیل ولد نامشروع استکبار است و آن روزی که امت اسلامی دست‌به‌دست هم بدهند و متحد شوند و اسرائیل را از بین ببرند نزدیک خواهد بود.

حجت‌الاسلام صفایی تصریح کرد: هر کجای جهان جنایتی علیه بشریت انجام بگیرد رد پای رژیم صهیونیستی مشاهده می‌شود. جنگی که سال‌ها پیش به حزب‌الله تحمیل کردند، اما حزب‌الله باایمان به خداوند متعال در مقابل این غده سرطانی ایستاد، مقابله کرد و پیروز شد و بعدازآن هم در سایر جنگ‌ها هم حزب‌الله پیروز بوده است.

وی افزود: مطلبی که این روز‌ها در جامعه نگرانی ایجاد کرده است مسئله بی‌حجابی است. عفاف و حجاب دستور خداوند است بی‌غیرتی هم حدی دارد و اگر کسی غیرت دارد باید از ناموسش صیانت کند وامان از بی‌غیرتی. البته پشت این جریان بی‌عفتی و بی‌حجابی نوعی فتنه است و غربی‌ها پشت این مسئله هستند.

امام‌جمعه موقت گچساران اظهار کرد:مردم آگاه باشید که دشمن نمی‌توانند یک‌مرتبه بی‌عفتی را در جامعه رواج دهند، اما کم‌کم و به‌تدریج این عمل را انجام می‌دهند تا مردم هم نسبت به این موارد بی‌توجه شوند که بیشتر باید به فکر بود.

وی گفت: خیلی‌ها مشکلات بی‌حجابی را به وضعیت گرانی‌ها و وضعیت معیشتی ربط می‌دهند که این‌گونه هم نیست و هر مسئله‌ای جای خودش را دارد. البته گلایه‌هایی در خصوص وضعیت اقتصادی وجود دارد، اما دولت هم تلاش می‌کند و ما هم تقاضا می‌کنیم از مسئولین که در این خصوص تدبیری کنند بنابراین مسئله حجاب و عفاف به مردم و هم به مسئولین هم مربوط است.

حجت‌الاسلام صفایی گفت: هفته گذشته مادر امام‌جمعه گچساران دارفانی را وداع گفتند و مردم قدرشناس استان و شهرستان در مراسم ترحیم شرکت کردند و امام‌جمعه گچساران در پیامی از همه مردم و مسئولین نیز تشکر و قدردانی کردند.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
0
3
حدشو میشه بفرمایید چقدره؟!!!! آقای غیرت سنج!!!
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان