تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

رهبری به دولت‌های قبلی می‌گفتند آمار شما باید در سفره مردم دیده شود؛ اکنون ما هم این مطلب رهبری را تکرار می‌کنیم

محمدرضا خباز گفت: رهبری نیز در صحبت‌های خود در دولت‌های پیشین فرمودند: «اینکه شما آمار می‌دهید باید در سفره مردم آثار این آمار دیده شود.» ما هم این مطلب رهبری را اکنون تکرار می‌کنیم.

رهبری به دولت‌های قبلی می‌گفتند آمار شما باید در سفره مردم دیده شود/ اکنون ما هم این مطلب رهبری را تکرار می‌کنیم
رویداد۲۴ محمدرضا خباز، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: حرف این است که اگر آمار پایین آمده باید در سفره مردم نیز دیده شود. مقام معظم رهبری نیز در صحبت‌های خود در دولت‌های پیشین فرمودند: «اینکه شما آمار می‌دهید باید در سفره مردم آثار این آمار دیده شود.» ما هم این مطلب رهبری را اکنون تکرار می‌کنیم. این آماری که دولت می‌دهد و دستاوردسازی‌هایی که می‌کند روی چه چیزی اثر گذاشته است؟ حتی روی کم اهمیت‌ترین کالا‌های مورد نیاز مردم اثر نگذاشته پس معلوم می‌شود که غیر واقعی است.

به گزارش روزنامه آرمان ملی، او افزود: باید از کسانی که این آمار‌ها را مطرح می‌کنند پرسید که نان، تخم مرغ و مرغ، برنج، روغن و گوشت ارزان شده؟ پاسخ منفی است بلکه قیمت این اقلام چند برابر شده است. خب یا آماری که دولت اعلام می‌کند واقعی نیست یا آنچه در جامعه اتفاق می‌افتد که به نظر می‌رسد آمار ارائه شده چندان منطبق بر واقعیت نیست. متاسفانه این آماری که داده می‌شود در سفره مردم که اثری ندارد هیچ بماند بلکه روز به روز فشار اقتصادی و معیشتی مردم را به ستوه آورده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
0
5
حالا چرا شما تکرار میکنید
چرا ایشان به این دولت هم نمی گوید؟؟!
...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
0
3
حالا شاید ایشان فقط این موضوع را به دولت‌های قبلی می‌گفتند و برای دولت رئیسی استثناء قائل شده است...!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان