تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۱۴ آذر ۱۳۹۵

با مربی سابق قرمزها درباره وضعیت این روزهای مهدی طارمی

گلزن فصل قبل تیم پرسپولیس این روزها در شرایط خوبی قرار ندارد.
رویداد۲۴-گلزن فصل قبل تیم پرسپولیس این روزها در شرایط خوبی قرار ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی طارمی که امید اول پرسپولیسی ها برای باز کردن دروازه حریفان است در این فصل خوب ندرخشیده و نتوانسته آن طور که باید و شاید توقعات هواداران را برآورده کند. مهاجم اول پرسپولیس که با به ثمر رساندن 16 گل در فصل پانزدهم خوش درخشید این روزها با عملکردی که از خود نشان داده انتقادهای بسیاری را برانگیخته، تا جایی که برانکو درباره او می گوید: طارمی در خشکسالی است. انتقادهایی که حسین عبدی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره آن می گوید: «به نظرم حرف هایی که در این مدت پرسپولیسی ها علیه طارمی زدند حرفه ای نبود. همیشه باید به بازیکنان کلیدی تیم روحیه داد و مهدی هم در این سال ها جزو بازیکنان کلیدی تیم بوده است.» 

کاپیتان سابق پرسپولیس در ادامه با بیان این نکته که طارمی بازیکنی است که معمولا خودش موقعیت می سازد، گفت: « او معمولا خودش موقعیت درست می کند و در این کار مهارت دارد.گاهی می بینیم یکباره از بازیکن حریف توپ می گیرد، یا توپی را که همه فکر می کنند به اوت می رود را می گیرد و گل می کند. وقتی ما چنین بازیکن خوبی داریم به نظر من باید از او حمایت کنیم تا پیشرفت کند.»

عبدی در ادامه درباره انتقادها علیه طارمی گفت: «این اصلا حرفه ای نیست که بخواهیم در روزنامه ها و رسانه ها از او انتقاد کنیم یا او را تحت فشار بگذاریم بلکه باید به او روحیه بدهیم تا بتواند دوباره برای تیم خوب بازی کند و به روزهای اوج برگردد.»

سرمربی امیدهای پرسپولیس ادامه داد: «همیشه راههای مختلفی برای برخورد با یک بازیکن داریم. می توانیم او را تعویض کنیم و یا اینکه اصلا بازی بعدی به او اجازه بازی ندهیم. ولی اینکه بخواهیم او را تحت فشار بگذاریم و در رسانه ها از او انتقاد کنیم اصلا کار درستی نیست.»

عبدی در پایان گفت: «طارمی مهاجم خوبی است و برای هر بازیکنی ممکن است این شرایط پیش بیاید. مهدی هنوز یکی از بهترین فورواردهای ایران است و قطعا می تواند با آرامش و تمرکز و حمایت، دوباره روند گلزنی خود را آغاز کند و روی دور موفقیت بیفتد.»

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان